Dubarry

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AppaloosGirl

Re: Dubarry

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:07

Oke, dan weet ik dat..
Want ik wil ze misschien via internet bestellen, omdat het voor mij moeilijk is om bij de winkel langs te gaan.
Maar kan natuurlijk ook altijd nog ruilen.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:20

Jaaaah, die van mij zijn weer terug en ik doe ze NIET meer uit!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:00

Ja ze lopen idd zo lekker dat je ze het liefst overal naar toe aan doet :D

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:43

Behalve naar stal/wei.
Ik ben gister heeeel even in een stal geweest met mijn laarzen, maar vond het zooo zonde.
Plus dat mijn strooisel bestaat uit stromot, wat heeerlijk in de groeven gaat zitten.

silkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 13:13

Nou, da`s weer lekker.....
Had mijn laarzen opgestuurd naar de importeur omdat ze stuk waren, zijn ze ze KWIJT

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 13:25

Ik heb na het verhaal van SONY toch de ANWB laarzen gehaald. Ik heb ze voor hondentrainingen en de jacht en ik ga geen 350 euro uitgeven als ze daar niet tegen kunnen. Die van de ANWB zien er prima uit, lopen heerlijk en als ze al minder in kwaliteit zijn is dat meer dan goed gemaakt door het prijsverschil.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 13:29

silkie schreef:
Had mijn laarzen opgestuurd naar de importeur omdat ze stuk waren, zijn ze ze KWIJT

Dan krijg je toch zeker wel nieuwe? Als ze ze daar kwijt zijn geraakt, vind ik dat niets meer als normaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:37

Wat overigens geholpen heeft bij de doorslag voor die van de ANWB is dat ik de zolen van de Dubarry's echt afschuwelijk vind.
Ik ben benieuwd hoe lang de neppers het gaan houden bij intensief wei/stal en bos gebruik ;)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:05

De zolen zien er nieuw idd (in mijn ogen) minder mooi uit. Toen ik ze een paar keer aan had gehad en de schoen naar mijn voet begon te vormen vond ik ze al veel mooier!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 16:15

silkie schreef:

Oh, wat erg :oo

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 16:31

Nou ik neem aan dat je dan wel nieuwe krijgt hoor Silkie. Heb je een verzendbewijs of o.i.d gekregen?

silkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 16:55

chickey schreef:
Nou ik neem aan dat je dan wel nieuwe krijgt hoor Silkie. Heb je een verzendbewijs of o.i.d gekregen?

Heb nog niets over nieuwe gehoord, ze zouden verder op zoek en do of vr zou ik weer iets horen (dan was degene waarmee ik over de laarzen had gemaild ook weer aanwezig).
Gelukkig vond ik het bonnetje van de TNT nog in m`n jaszak en via de tracktrace kun je zien dat mijn pakketje op 22 december is afgeleverd. Maar ik heb het normaal laten verzenden, niet verzekerd of aangetekend. Vraag me af of dat voldoende bewijs is dat ik mijn laarzen naar hun heb opgestuurd.

Baal er zo ontzettend van, eerst al die hele koude periode zonder m`n lekkere laarzen. Had al spijt dat ik ze had opgestuurd en nu zijn ze ook nog kwijt!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 16:59

Maar ja, een paar laarzen kan je toch ook niet zomaar kwijt zijn.. Zullen vast wel weer boven water komen!!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:21

Maar op dat bonnetje staat toch ook de postcode met het huisnummer waarheen je laarzen zijn verstuurd. Zijn ze ook echt aangekomen als je op track en trace kijkt? Want als dat zo is dan zou ik even een printsqreen maken van die pagina en hem goed bewaren. Daarmee kan je dan namelijk bewijzen dat je die laarzen echt verstuurd hebt naar ze en dat ze (eventueel) ook zijn aangekomen.

silkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:45

@chickey; goed idee, meteen een printje gemaakt.
en er staat zending afgeleverd op 22 december

Hoop eigenlijk dat ze gewoon weer boven water komen en gerepareerd worden, zo`n gedoe dit allemaal

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:51

silkie schreef:
@chickey; goed idee, meteen een printje gemaakt.
en er staat zending afgeleverd op 22 december

Hoop eigenlijk dat ze gewoon weer boven water komen en gerepareerd worden, zo`n gedoe dit allemaal

Precies! ik heb er wel vertrouwen in dat je andere laarzen krijgt, maar t is zo'n gedoe allemaal!!

Vandaag heb ik voor t eerst mijn laarzen gewoon onder de kraan gedaan. Zondag had ik een forumwandeling met mijn hond ( Nee, niet met de Volvo 8-) )en ze waren echt megagoor geworden. Niet erg, daar zijn ze voor.
Vandaag dus onder de kraan, maar eerst nog even een blubberig weiland in en een paard gereden.
Ze zijn ECHT waterdicht! Echt! Gewoon droog van binnen!

Ik hou echt van mijn laarzen :j

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 13:56

yaaaaaaaaaaay ik heb ze ook binnen!! ze zitten heerlijk en precies de goeie maat! Heb ze ook al heel de dag aan gehad heb ze gister gekregen.. Ik heb de black/mahogany! En ben blij dat ik een maat groter heb genomen ik ben helemaal enthousiast!

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 14:26

@ Antheman: ik heb mijn laarzen ook al geregeld afgespoeld onder de kraan! Werkt prima en idd mooie watertest ;)

@ silkie: nou daar ben je lekker mee zeg! :(:)

@ Marlou_ leuk! :D Veel plezier met ze!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 14:28

Ik denk dat het weer tijd wordt voor foto's met al die nieuwe laarzen :D

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 14:53

fijn marlou dat je ze eindelijk hebt :) gelukkig woon je aan de andere kant van nl, dan komen we elkaar niet tegen als we (dezelfde) laarzen aanhebben :))

(foto van mijn laarzen staat op pagina 15, zijn alleen een beetje zanderig daar)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 22:43

mijn moeder gaat trouwens ook zo'n dubarry tas kopen :j

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 07:15

OoappeloO schreef:
@ Antheman: ik heb mijn laarzen ook al geregeld afgespoeld onder de kraan! Werkt prima en idd mooie watertest ;)

Ze zijn alleen nog net zo goor als voor het afspoelen ;(

silkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:15

@antheman: ik kreeg in de winkel het advies om ze dan met groene zeep schoon te maken (maar die van mij zijn nu stuk, weet dus niet of dit nu echt een goede tip is)

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:43

silkie schreef:
@antheman: ik kreeg in de winkel het advies om ze dan met groene zeep schoon te maken (maar die van mij zijn nu stuk, weet dus niet of dit nu echt een goede tip is)

OK, goede tip!
Probeer ik de vieze plekken daar nog een keer mee weg te krijgen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:32

Dat ze écht écht waterdicht zijn had ik je ook wel kunnen vertellen. Heb er al regelmatig mee in een meertje gestaan met me water tot vlak onder de rand van de laars. Ook mee in de zee gestaan trouwens. Nooit natte voeten gehad. Zelfs niet nu het goretex aan de binnenkant bij de hiel een beetje kapot is.