Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 10:14

bettyvn schreef:
snissje schreef:
Even een vraagje hier! Ik heb nu de ottiviano cognac zijn inmiddels 4 jaar oud en echt intensief gebruikt allebei de ritsen 1 x vervangen. Ze kunnen nog wel mee maar wil voor het mooie toch wel nieuwe gaan halen. Mijn vraag aan jullie is. Kan je de ottiviano ook krijgen met een verhoogde boog of moet je dan ook een veharde buitenkant hebben? En weet iemand hier de kosten van. En welke kleuren vallen binnen standaard? Wat zou het bijv kosten als ik bordeaux kleurige zou willen?

verhoogde boog is volgens mij 30 euro en kan je gewoon doen ook zonder verharde schacht, de kleur weet ik niet, zolang het wel leer is en niet brushed of lak ofzo is is het denk ik niet duurder maar dat weet ik niet..

Bedankt!!
Edit: quoten is lastig

Naomi_Haffie

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 09:07

Ik ga ze waarschijnlijk vanmiddag aan laten meten! Weet nog helemaal niet ban hoe of wat dus,spannend

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 12:44

Ik kreeg net een belletje van de Ruitersportzaak, de Niro heeft een negatief kleur advies gegeven voor mijn laarzen. Ik had bruine laarzen ( donker bruin, maar niet die donkerste koffie kleur) met het randje boven in brushed leer. Maar volgens de Niro is het kleurverschil dan te groot en is dit niet zo mooi. Nu maar volgende week terug om te bedenken wat ik nu wil... Keuzestress -O-

Wel netjes dat ze bellen verder, in de winkel is het toch lastig inschatten ...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 12:45

Welke kleur brushed leather had je gekozen?

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 14:08

Katja schreef:
Welke kleur brushed leather had je gekozen?

De brushed leer die hoort bij de bruine kleur, ik weet eigenlijk niet hoe het heet maar het had dezelfde naam.. Maar de brushed valt blijkbaar heel veel donkerder uit. Ik ga volgende week naar de winkel in Soest, daar alle opties maar weer doornemen. Ik wil graag bruin maar deze kleur vind ik echt het mooist. En zonder randje vind ik het wat saai, dus even kijken wat zij me adviseren dan.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 14:24

Wat gek, ik heb hier echt wel al veel lelijkere dingen zien passeren dan hoe de jouwe klinken :P

Ik heb de mijne, heel blij mee, nog niet mee gereden wel, maar in de winkel pasten ze meteen (met héél veel dank aan Coberlina hier, goed opgemeten!!) . Weet wel niet hoe ik er mee op een paard moet raken, of bewegen :') Zal een foto trekken en plaatsen als ik eraan denk :)

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:15

2Morrow schreef:
Wie kan mij vertellen wat de kuitmaat SO betekend? Ik kan dit niet terug vinden op internet.

Dat is gewoon een small, dus maat 0 (nul )
Xs is -1, M is +1, L is +2, ...

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:17

Stral schreef:
Wat gek, ik heb hier echt wel al veel lelijkere dingen zien passeren dan hoe de jouwe klinken :P

Ik heb de mijne, heel blij mee, nog niet mee gereden wel, maar in de winkel pasten ze meteen (met héél veel dank aan Coberlina hier, goed opgemeten!!) . Weet wel niet hoe ik er mee op een paard moet raken, of bewegen :') Zal een foto trekken en plaatsen als ik eraan denk :)

Graag gedaan!

En ik leef met je mee. Heb sinds deze week mijn grijze toch maar uit de kast gehaald om in te rijden. Heb nu blauwe knieholtes en zit al een gaatje langer :')
Ben afgelopen zaterdag uit mijn bruine De Niro's gescheurd, na 6 jaar ;( hopelijk kunnen ze nog hersteld worden, maar het leder is echt al dun en nu dus horizontaal ingescheurd naast de rits.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:09

Ik denk dat mijn oude zwarte 11 jaar zijn ondertussen :P Leer is ook superdun geworden, maar scheuren doen die tot nu toe nog niet! Zegt wel iets over de kwaliteit uiteindelijk :)

Ik wou ze mooi inrijden maar op de ruin zit ik toch liever iets vaster nog momenteel, en merrie is out :( Dus ze mogen nog wat langer in de kast staan...

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:34

Ik heb gisteren ook nieuwe de Niro's laten aanmeten!

Heb gekozen voor het dressagio model in het zwart met extra hoge boog en de schacht in brushed. Wilde ook nog zo een randje bovenlangs, maar vond 95 euro wel erg veel geld voor dat randje...

Mijn andere paar is helaas te laag en te breed, heb ze misschien 10 x aangehad. Super zonde |(

Mocht iemand interesse hebben: dressagio model 40/47,5/41,2 standaard zwart.

Heeft iemand hier toevallig het dressagio model met extra hoge boog bij hoogte 49,5? Ik ben alvast opzoek naar een laarzentas, maar dat was al een drama bij mijn petries. Ik gok dat de dressagio met extra hoge boog nog een stukje hoger is.

Is er iemand die dat wilt opmeten voor mij? Vanaf de grond tot hoogste punt!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 16:23

Liess__ schreef:

Ohh precies mijn maten! Heb je foto's? Maar denk dat ik ze toch te duur vind als je ze niet een vaak hebt gedragen haha :=

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 17:36

Drico schreef:
Liess__ schreef:

Ohh precies mijn maten! Heb je foto's? Maar denk dat ik ze toch te duur vind als je ze niet een vaak hebt gedragen haha :=

Ik heb je een PB gestuurd.

Mochten er mensen zijn die interesse hebben; stuur even een PB voor foto's en vraagprijs!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 13:11

Stral schreef:
Ik denk dat mijn oude zwarte 11 jaar zijn ondertussen :P Leer is ook superdun geworden, maar scheuren doen die tot nu toe nog niet! Zegt wel iets over de kwaliteit uiteindelijk :)

Ik wou ze mooi inrijden maar op de ruin zit ik toch liever iets vaster nog momenteel, en merrie is out :( Dus ze mogen nog wat langer in de kast staan...

Das minder. -O- Hopelijk niks ernstigs!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 09:36

Coberlina: ze heeft een lelijke wonde (door vast te liggen in stal ofzo denken we), die tijd nodig heeft om te genezen :( Echt stom!

Heb mij ingeschreven met de anderen voor wedstrijd, denk alleen dat ik nog wat met schrik ga zitten op hem dus ga mijn oude nog aandoen, wil vast zitten :P

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 20:29

haasje20 schreef:
Ik kreeg net een belletje van de Ruitersportzaak, de Niro heeft een negatief kleur advies gegeven voor mijn laarzen. Ik had bruine laarzen ( donker bruin, maar niet die donkerste koffie kleur) met het randje boven in brushed leer. Maar volgens de Niro is het kleurverschil dan te groot en is dit niet zo mooi. Nu maar volgende week terug om te bedenken wat ik nu wil... Keuzestress -O-

Wel netjes dat ze bellen verder, in de winkel is het toch lastig inschatten ...

Net naar de winkel geweest, nog een keer gekeken met meer mensen en niemand die het probleem snapt... Toch maar laten maken op deze manier dus. Hopelijk is het dan ook echt mooi☺️

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 07:03

Mijn laarzen zijn binnen!! :))
Zal vanmiddag een foto maken.

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 09:22

Ik kom mij hier ook melden! Ga volgende week mijn eerste paar de Niro's laten aanmeten. Hoop dat de kwaliteit beter is dan van mijn huidige Ariats.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 15:59

Afbeelding
:))

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 18:15

Erg mooi!

Zit nu op 5,5 week wachten.

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 09:26

Ik heb zaterdag na 8 weken wachten mijn nieuwe opgehaald! Super blij mee, zal wel even een foto plaatsen eerdaags!

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 15:00

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 15:26

Mooi!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 15:47

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 15:54

Ja klopt ook bij hem, super fijne man zeg! Was inderdaad een grote gok, maar ik vond het zo gaaf dat ik het toch maar gedaan heb. Moeilijk kiezen inderdaad vanaf een klein stukje, ook omdat het op zo een groot vlak stukken mooier is vind ik! Ben er heel blij mee in ieder geval ;)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 16:38

Die is mooi! Heb dat bruine patroon van jou ook besteld op mijn laars, alleen de lichtere tint en dan op de Americano(?) Kap.