[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:19

Ik zou zeggen zwart met crème/offwhite. Dan lijkt ze niet geel, maar juist witter. en je hebt niet zo'n ratjetoe aan kleuren.

daantjesjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:27

Priscilla__ schreef:
Ik ben op korte termijn nog niet van plan om te gaan starten maar vind het wel al leuk als we dat gaan doen wat voor set ik dan zou willen! Ik ben zelf echt niet van het standaard zwart-wit en daar komt ook nog bij dat ik een zwart bonte tinker heb! Wat ik zelf leuk vind is in ieder geval iets met kleur, ook wil ik niet met een wit dekje rijden omdat m'n bonte dan vaak zo 'niet wit' lijkt ten opzichte van het witte dekje.. Dus iemand die mij kan helpen? Graag geen jasjes boven de 150 euro. Verder vind ik wat bling ook gaaf, maar dit kan er zelf natuurlijk nog opgemaakt worden. :) Welke kleur combinaties vinden jullie passen? :)

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 3513_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 8088_n.jpg

Ik zou denk ik wel op zwart houden. Met offwhite. En bordeaux accenten en beetje blingen... :9

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 11:30

grrrr ik heb hier een nadeel ondervonden van mn hooks jasje! Geeft af bij zweten! Heb nu onder mn oksel op mn kingsland los angels mooie zwarte kringen. Ook rand van mn broek is zwart.. sjit

Nu heb ik toevallig afgelopen keer wit shirtje eronder gehad maar voor springen heb ik ( Thank god) een zwart shirtje!

Afbeelding

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 11:51

Hmm dat creme/offwhite is misschien nog niet eens zo'n gek idee. :j En die bordeaux accenten ook niet! Bedankt voor het meedenken!

Edit:

Zou deze wat zijn met offwhite of wordt het dan weer te?

Afbeelding

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 11:57

hey mijn nieuwe jasje, zo blij mee *D staat echt gaaf, ik heb er gewoon wit bij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 15:05

Ik heb besloten het toch bij wit/blauw te houden. Vandaag weer in gereden en vind het toch erg mooi

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:41

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 5715_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 5044_n.jpg

Ik heb nu foto's van hoe mijn set er nu uit ziet, simpel saai zwart-wit met een lakneusriem en laarzen.
Toch mis ik in deze set nog een wit dekje met een zwarte bies, iemand missch stiekem suggesties waar ik deze kan halen ?

Ook wil ik nog een ander setje erbij, misschien donkerblauw/navy jasje en cap ? Of niet ?
Ik heb ook nog donkerbruine laarzen, donkerbruine cap waarbij ik evt een jasje bij kan proberen te zoeken of staat dat niet als het tuig verder zwart is ?

Help meiden :)

btw let niet op momentopname van de foto's :+

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 09:47

oke even wat advies nodig! wat zal ik doen bij mijn concours op koningsdag? oranje dekje of oranje jasje? (het is springen en dressuur)
en wat pas er bij onze nieuwe pony (voor normale wedstrijden dan) het is een koffie vos??

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 09:57

xxjamiexx ik start ook in het bruin met zwart tuig :j

Afbeelding

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 09:57

dressuur518 schreef:
oke even wat advies nodig! wat zal ik doen bij mijn concours op koningsdag? oranje dekje of oranje jasje? (het is springen en dressuur)
en wat pas er bij onze nieuwe pony (voor normale wedstrijden dan) het is een koffie vos??

met springen beide :+ Met dressuur geen van beide of oranje stiekjes gebruiken met vlechten.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:00

vencedor schreef:
grrrr ik heb hier een nadeel ondervonden van mn hooks jasje! Geeft af bij zweten! Heb nu onder mn oksel op mn kingsland los angels mooie zwarte kringen. Ook rand van mn broek is zwart.. sjit

[ Afbeelding ]

Mooi klaar mee zeg.. Ben je er al mee terug gegaan naar de winkel? Zoiets moet toch gewoon niet kunnen :n

En nog een niet-slabbetjes foto van mijn plastron :)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:16

Meehhhh m'n zwarte rijglaarzen zijn verkocht. Wat een sentiment! Nu op zoek naar mooie bruine chaps. Iemand tips?? Moet niet te lichte kleur zijn. Beetje chocolat kleur.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:21

Ariat!!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:21

Ariat heeft mooie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:22

Sowieso ariats :)

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:23

Mooie plastron zeg!! Model die ik nu heb is een beetje hetzelfde, alleen is die van mij wat minder mooi "vol" .En zonder streepje..
Ik heb voor koninginnedag nog kleine oranje speldjes/rozetjes van de etos van vorig jaar. Misschien dat ik er een aan gert hoofdstel of op het dekje bevestig. Ik heb ook rood/wit/blauwe bandages voor het losrijden : p

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:36

Joolien schreef:
Meehhhh m'n zwarte rijglaarzen zijn verkocht. Wat een sentiment! Nu op zoek naar mooie bruine chaps. Iemand tips?? Moet niet te lichte kleur zijn. Beetje chocolat kleur.

Dy'on heeft ook mooie bruine!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:10

Passionata: Dat klinkt wel gaaf zeg 8-) wel een foto maken he

Ik heb blauwe rijlaarzen gekocht :D

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:37

Annekeee schreef:
Amigo_ schreef:
Nou mag toch hopen dat ze nog wel te verkrijgen zijn straks.. Ik zweer gewoon bij GPA!
Heb wel andere merken maar de GPA blijft toch echt m`n favoriet.. Ook al zit ie idd wel verder naar voren (vooral de oudere modelen :+ )

Een Kep Italia al opgehad? ;) O:)

Ja vreselijk!!! Wat mensen daar mooi en fijn aan vinden weet ik echt niet. stom groot lomp ding op je hoofd..

Heb je foto Vief!??

Kheb een offwhite/campagne set (rijbroek, plastron, broek, dekje ) wou hem eerst verkopen maar denk dat ik hem toch maar hou en opzoek ga naar een jasje wat er bij staat. Denk dat het een Blauwe wordt met goudkleurige accenten. Nu nog ergens 1 vinden voor een leuk prijsje :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:47

elt heeft mooie!

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:01

Roxxiejj schreef:
3 en een hoedje, valt mee toch :D

Oh dat is goed te doen....was even in je profiel aan het kijken en toen dacht ik best veel verschillende caps te zien, vandaar :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:29

Klopt hoor, maar heb er een aantal alweer verkocht :j

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:35

Mijn wedstrijdset! Heb ook een bruin jasje en een bruine cap, maar dan wordt het geheel zo bruin en dit jasje past mooier, dus prefereer deze set!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:41

gaaf!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:43

Kwam net deze chaps tegen (Iris Bayer)
Afbeelding