Ik heb verleden week mijn zwarte met rits en veter weggegooit waren nu echt op na 1,8 jaar! Zolen waren lek en echt zwart waren ze niet meer maar al met al ze hebben hun geld opgebracht!!
Die nieuwe zijn die helemaal lak?
_Marleen
Geplaatst: 08-04-11 17:19
Ik heb ook net het divoza boek gekregen! Ben benieuwd naar de nieuwe laklaars, de Mondoni Blyth, en die bruine, Mondoni Bath. Ik vind die laklaars echt een plaatje, in het boekje .
Hier nog een stel Mondoni Field laarzen tekoop. Helemaal nieuw en nog in de doos. Maat 39 S . Mogen nu weg voor 90 euro i.v.m aankoop andere laarzen en daarom worden deze nooit gebruikt. PB voor meer info.
Heb ook weer het Divoza-boek! Vind die Mondoni Blyth ook wel erg mooi. Die neusriem die op de voorkant staat, met dat croco printje, die vind ook zoo mooi.
Gisteren was ik in de divoza in Leek voor een cap,ik dacht even die laklaarzen bekijken, maar ze hadden ze nog niet in de winkel. Dus ik zou even bellen mocht je kilometers gaan maken om de laarzen te bekijken/passen. Ze zijn wel mooi op het plaatje, dus ben benieuwd!
Ik vind de lakkers ook leuk, maar ben bang dat ze erg plastic lijken in het echt en daarnaast weet ik niet of ik een van die maten pas. Ik wacht nog even af voor ik dat takke eind moet gaan (woon niet bepaald dicht bij een divoza).
Argh ik wil die lakkers best graag hebben alleen volgens dat maten tabel passen die laarzen niet echt geweldig.. Ik heb namelijk 39-49-34, en de dichts bij passende maat is dan 39-48-36 dus ik ben er nog niet overuit of ik dat hele eind ervoor zal rijden.
Janine1990
Geplaatst: 09-04-11 22:21
Janine001 schreef:
Marie111 schreef:
Het schijnt dat laklaarzen heel glad zijn en dat die moeilijker zijn met rijden.
Hangt dat niet vanaf van welk merk?
Nou, dat laklaarzen glad zijn is een feit... Maar de lak zal er wel snel afslijten, dus daar zal je niet heel veel last van hebben. Als de binnenkant al van lak is. Maar als je er echt last van hebt kan je ook speciaal spul kopen om op je laarzen te smeren.