Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_Ruiterhuis schreef:bettyvn schreef:[ Afbeelding ]
ovatio omgebouwt naar dresagio (dus rits schuin voor verharde schacht) met hoge boog in oxford kleur![]()
Heel erg mooi!
Mag ik vragen waarom je niet gewoon de dressagio hebt genomen maar de ottaviano hebt laten ombouwen?
Pikeur schreef:[ Afbeelding ]
Sorry voor de onduidelijke foto ik heb niet echt een goede telefoonmaar dit is mijn wedstrijdset
Randje van mijn laarzen is wel een tint lichter dan mijn cap dus dat vind ik wel jammer, maar ze passen wel erg leuk bij mijn jasje waar ik een beige biesje op heb laten zetten.
Nu alleen nog een dekje met een beige sierkoord zien te vinden
snissje schreef:Even een vraagje hier! Ik heb nu de ottiviano cognac zijn inmiddels 4 jaar oud en echt intensief gebruikt allebei de ritsen 1 x vervangen. Ze kunnen nog wel mee maar wil voor het mooie toch wel nieuwe gaan halen. Mijn vraag aan jullie is. Kan je de ottiviano ook krijgen met een verhoogde boog of moet je dan ook een veharde buitenkant hebben? En weet iemand hier de kosten van. En welke kleuren vallen binnen standaard? Wat zou het bijv kosten als ik bordeaux kleurige zou willen?