Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:23

Ik vind ze beide erg chique, mooi hoor! Was het wachten waard zo te zien haha.

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 18:14

L_Ruiterhuis schreef:
bettyvn schreef:
[ Afbeelding ]
ovatio omgebouwt naar dresagio (dus rits schuin voor verharde schacht) met hoge boog in oxford kleur *\o/* *\o/*

Heel erg mooi!
Mag ik vragen waarom je niet gewoon de dressagio hebt genomen maar de ottaviano hebt laten ombouwen?

ik heb erg smalle enkels en voeten, dressagio valt aardig ruim rond de enkel ovatio niet :o

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:11

Dankjewel, had er nooit aan gedacht dat dat kon. Maar is voor mij dan ook hopelijk een optie.
Kost dit (veel) extra?

Ik wil graag de polo's hebben, maar heb ook het probleem dat ik enorm smalle voeten en enkels heb. Heb de polo's nog niet geprobeerd maar ze zien op de foto's wel wat breed uit.

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:13

Ik dacht 100 euro voor de verhardeschat+rits schuin voor... Maar als je wil veranderen naar polo kan dat weer anders zijn

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:04

Ik heb hele smalle voeten en enkels en tot nu toe passen mijn polo's het best aan...heb nog niet alle modellen geprobeerd, maar de polo's zitten heel mooi

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 20:11

Dat klinkt positief.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:06

Afbeelding
Sorry voor de onduidelijke foto ik heb niet echt een goede telefoon :o maar dit is mijn wedstrijdset
Randje van mijn laarzen is wel een tint lichter dan mijn cap dus dat vind ik wel jammer, maar ze passen wel erg leuk bij mijn jasje waar ik een beige biesje op heb laten zetten.
Nu alleen nog een dekje met een beige sierkoord zien te vinden :)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:54

Ik zit inmiddels op week 10.. wachten duurt lang haha. Vorige keer 16 weken moeten wachten, hoop dat het deze keer niet zo achtelijk lang duurt.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:56

Pikeur schreef:
[ Afbeelding ]
Sorry voor de onduidelijke foto ik heb niet echt een goede telefoon :o maar dit is mijn wedstrijdset
Randje van mijn laarzen is wel een tint lichter dan mijn cap dus dat vind ik wel jammer, maar ze passen wel erg leuk bij mijn jasje waar ik een beige biesje op heb laten zetten.
Nu alleen nog een dekje met een beige sierkoord zien te vinden :)

Ziet er chique uit hoor! Denk dat de tint verschil niet echt op zal vallen hoor, want zit toch een stuk uit elkaar. Heb je een close-up van je randje op je laarzen? Of een benaming? Ben benieuwd welke dat is.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:45

Vanmiddag even gebeld hoe het nu zit met mijn laarzen. Er was iets met een partij laarzen die afgekeurd waren wegens slechte kwaliteit.. Heb dit 3 jaar geleden ook gehoord met mijn huidige laarzen.... :+

Naar Drunens ruiterhuis gebeld en gesproken met dat meisje die alle laarzen opstuurt naar de leveranciers. Zij zei dat het nog wel 3 weken kon gaan duren, want ze had ze nu niet binnen en voor volgende week stonden ze ook nog niet op de lijst.

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 10:12

Wie kan mij vertellen wat de kuitmaat SO betekend? Ik kan dit niet terug vinden op internet.

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 11:01

Even een vraagje hier! Ik heb nu de ottiviano cognac zijn inmiddels 4 jaar oud en echt intensief gebruikt allebei de ritsen 1 x vervangen. Ze kunnen nog wel mee maar wil voor het mooie toch wel nieuwe gaan halen. Mijn vraag aan jullie is. Kan je de ottiviano ook krijgen met een verhoogde boog of moet je dan ook een veharde buitenkant hebben? En weet iemand hier de kosten van. En welke kleuren vallen binnen standaard? Wat zou het bijv kosten als ik bordeaux kleurige zou willen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 11:18

2Morrow schreef:
Wie kan mij vertellen wat de kuitmaat SO betekend? Ik kan dit niet terug vinden op internet.

Staat niet in de tabel van de niro. Misschien special order? Dus op maat gemaakt?

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 16:47

Ik heb net ook nieuwe laarzen besteld!
Polo, hoge boog, swarovski gesp en houlook zool. Precies hetzelfde als Xivura haar laarzen. Laat het wachten maar beginnen! :):)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 17:15

noorhermans1 schreef:
Ik heb net ook nieuwe laarzen besteld!
Polo, hoge boog, swarovski gesp en houlook zool. Precies hetzelfde als Xivura haar laarzen. Laat het wachten maar beginnen! :):)

Daar ga je heel blij mee zijn. :D

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 18:24

Ik hoop het ook! Ik was echt meteen verliefd op jouw laarzen! <3

Amadais

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:39

Ik meld me ook even!
Ik wil binnen kort ook de niros bestelling.
Ik weet alleen nog niet zo goed wat ben zaterdag even naar de ruitershop geweest om wat opties door te nemen.
Ik neig naar zwart met de gray greta voor piping rits beschermers enz.
Woodlook zool. Ik twijfel alleen over de jachtkap ik vind het ramses model mooi en dan ook in greta maar poeh 150 euro extra vind ik nog al wat. Wat denken jullie?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:41

Een paar jaar lang elke dag met spijt naar je laarzen kijken omdat je het niet gedaan hebt is nog erger...
Die 150 voel je maar 1x. :D

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:32

Zijn bij jullie de ritsen ook zo stug? Ik moet er echt aan trekken om ze open en dicht te doen en dat ben ik bij andere merken helemaal niet gewend.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 22:34

Nee bij mij zijn ze soepel

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 22:49

Ik heb daar ook geen last van

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 22:51

Hmmm, dat klinkt dan niet hoopvol. Ze zijn aan beide kanten zo stroef maar ik zal ze eens even inspuiten met ritsenspray en als dat niet helpt contact opnemen met de verkoper.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:50

Nee, geen problemen mee gehad. :)

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 12:38

snissje schreef:
Even een vraagje hier! Ik heb nu de ottiviano cognac zijn inmiddels 4 jaar oud en echt intensief gebruikt allebei de ritsen 1 x vervangen. Ze kunnen nog wel mee maar wil voor het mooie toch wel nieuwe gaan halen. Mijn vraag aan jullie is. Kan je de ottiviano ook krijgen met een verhoogde boog of moet je dan ook een veharde buitenkant hebben? En weet iemand hier de kosten van. En welke kleuren vallen binnen standaard? Wat zou het bijv kosten als ik bordeaux kleurige zou willen?

verhoogde boog is volgens mij 30 euro en kan je gewoon doen ook zonder verharde schacht, de kleur weet ik niet, zolang het wel leer is en niet brushed of lak ofzo is is het denk ik niet duurder maar dat weet ik niet..

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:27

Ik heb ook De Niro's besteld!
Ik heb nu al een aantal jaar gewone zwarte Ottaviano's, maar ik heb nu een blauwe Polo laars besteld met een glitterrandje bovenaan.
Heb ze 12 februari besteld, dus wacht nu ruim 5 weken... Denk op de helft dus? (mss is dat meer hopen...)