Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:15

Ik zou ze even mailen. En ik heb het bij Kramer nog nooit beleefd dat je bij retourneren binnen de garantietermijn je geld niet terug krijgt, of bij een defect een tegoedbon. En mij is bij het inleveren van de kapotte leggings laatst gegarandeerd dat ik de leggings terug opgestuurd zou krijgen als de bevinding zou zijn dat het niet onder de garantie valt, maar dat het eigenlijk nooit gebeurt dat het niet onder de garantie valt. En ik heb er dus ook keurig een tegoedbon voor gekregen. Naar mijn mening is Kramer echt top met zulke dingen. Als jij een probleem niet meldt, kunnen zij er ook niets aan doen. Dan heb je geen slechte ervaring met Kramer, maar met jezelf.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:11

Ik schreef een tijdje terug over de beschermers die kapot zijn gegaan na 2 x gebruik, en hoe de ervaringen waren met retourneren, die waren allemaal positief, ik heb kramer gebeld, ze hebben een verzendlabel toegevoegd aan mijn account, en ik kon ze kosteloos
Terug sturen, dit is allemaal super snel geregeld, ik verwacht morgen het bedrag terug op mijn rekening…

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:36

Hier ook nooit problemen met retourneren en als er iets mis is wordt het netjes opgelost.