Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Texas02 schreef:Mocht iemand met teugels met dit soort clipjes rijden: deze kunnen los gaan als ze in een bepaalde hoek op het bit komen te staan. Dat is mij vandaag twee keer gebeurd. Gelukkig in stap en mijn paard sjokte gewoon rustig verder, maar als dit in galop of op buitenrit gebeurt ben je natuurlijk verder van huis. Dit zijn de Trail Riding teugels van Kramer, maar ik kan me voorstellen dat teugels van andere merken/winkels met deze clipjes dat dan ook doen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dat halster gaat zooo gaaf zijn bij mijn ES Twill Luxe, Modern Luxe en Merlot Crystal

Misschien volgende week even in de binnenbak. Maar ik vind hem er echt gaaf bij!
Wel het halster om gehad vandaag en met het dekje gereden

hoogendroog schreef:Ik heb ook de Amelie ( 3 jaar). Beste jas ooit. Heerlijk warm, winddicht en waterdicht. Ik ben vooral blij met winddicht: hier op de es loop ik altijd vol in de wind. Valt inderdaad iets ruim, met name armen en schouders.
vind het ook wel lekker dat die wat ruimer valt. Kan er zonder moeite een trui onder en kan je je ook nog fijn bewegen.