[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:48

Fleur: Voor dressuur zou ik het zo rustig mogelijk houden. Voor springen zou ik dat minder interessant vinden.
Ik vind het dekje van de EJ er gaaf (heb ook de Tango Red), maar je moet wel even in je achterhoofd houden dat logo's maar een bepaalde afmeting mogen hebben! Anders mogen ze je de ring uitsturen!

Barlie: Denk aan plastronspeld, oorbellen, bling op de kraag, riem, bling op de laarzen en bling op het dekje. Net wat hierboven gezegt wordt: zet niet overal bling op, dan wordt het echt teveel.

Made me think: ik moet denk ik ook maar iets gaan minderen met de bling, bij mij zit het nog net niet op de oren van het paard (oh wacht wel, oornetje heeft ook bling :') ).
Aan de andere kant, mijn bijnaam is bling, laat maar :')

Puppetje

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:12

Ik heb net een cap gekocht zonder bling, moet er helemaal aan wennen. Ik had een BR Zenith, maar dat was echt zo'n verhaal van cap waar ga je met dat hoofd heen. Welke idioot dat hoedje heeft afgeschaft.... :n
Heb nu een Horka topline, mooi smal model en geen champion op mijn hoofd. Ik heb werkelijk alles geprobeerd, maar niks staat mooi. Helaas is deze cap dus wel saai. Maar goed nog een paar kilo en dan gaan we het jasje laten maken!!!!

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:00

Met dressuur heb ik een simpele plastron met kleine pareltjes en een witte anky met CILO logo.
Bedankt voor de tip van de logo's, weet iemand toevallig de afmetingen? Meet ik mijn zusjes dekje even op :)

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:00

Ik heb de cavallo bling knopen voor mijn grijze wedstrijdjasje binnen,ik denk dat ik het daar dan maar bij laat want ik heb ook al de HH challenge crystal als cap. :D
En paardlief heeft ook al een bling frontriem,zou dat allemaal teveel zijn?

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:01

Nee joh, zijn best kleine details, vooral de knopen!

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:17

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:18

Fleurrr_ schreef:
Nee joh, zijn best kleine details, vooral de knopen!

Hmm.das waar,je hebt gelijk! :)

Gaaf jasje Marjoleine89!die cap is er echt mooi bij!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:29

Puppetje schreef:
Welke idioot dat hoedje heeft afgeschaft.... :n

I hear ya sister :j
_-:(

flodje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 20:24

er komen echt leuke dingen voorbij!

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 20:35

Sille55 schreef:
*Komt ook even uit meeleesmodus*

Roos_s; Bij Epplejeck hebben ze ook mooie witte dekjes met een randje, onder andere blauw. Ook nog eens voor een leuk prijsje. :D
http://www.ej.nl/products/10000005/1310223/

Thnx voor tip! Heb besteld :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:42

Marjolein, gave cap!!

Ik vandaag op jacht geweest voor creme set. Niet geslaagd helaas

Margarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:56

Margarie schreef:
weet iemand nog een jasje dat lijkt op de donkerblauwe van spooks, met witte zomen, of die kleur blauw tenminste?
ben erg op zoek, die van spooks is alleen een beetje...nouja...net buiten mn budget :+
ik vond de lengte erg mooi voor het springen, en de kleur vind ik geweldig.
heeft iemand dus nog een tip voor mij ? ;)
trouwens, iedereen erg mooie tenues, leuk hoeveel aandacht mensen besteden hiervoor!

kent iemand lookalike-spooks? wil hem graag voor volgende week hebben! ben een beetje aan het zoeken, maar kom er niet uit!
iemand?

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:59

Hooks heeft een spooks look a like :)
Laatst bijgewerkt door Fleurrr_ op 12-04-13 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 22:02

Weet dat lauria garelli en harry's horse soort gelijke jasjes heeft. maar of die er ook in het blauw zijn...
harry's horse dacht ik wel maar dat was met roze?

Margarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 22:09

Queelens schreef:
Weet dat lauria garelli en harry's horse soort gelijke jasjes heeft. maar of die er ook in het blauw zijn...
harry's horse dacht ik wel maar dat was met roze?

ja indd, vind dat roze niet bepaald wat..eerlijk gezegd lelijk -O-

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 22:13

Ik ben op korte termijn nog niet van plan om te gaan starten maar vind het wel al leuk als we dat gaan doen wat voor set ik dan zou willen! Ik ben zelf echt niet van het standaard zwart-wit en daar komt ook nog bij dat ik een zwart bonte tinker heb! Wat ik zelf leuk vind is in ieder geval iets met kleur, ook wil ik niet met een wit dekje rijden omdat m'n bonte dan vaak zo 'niet wit' lijkt ten opzichte van het witte dekje.. Dus iemand die mij kan helpen? Graag geen jasjes boven de 150 euro. Verder vind ik wat bling ook gaaf, maar dit kan er zelf natuurlijk nog opgemaakt worden. :) Welke kleur combinaties vinden jullie passen? :)

Afbeelding

Afbeelding

kim_hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 22:30

oh ik ben ook echt into bling.
Heb beetje bling op het dekje.
Handgemaakte plastron met... bling! En opstaande ''rullende'' kraag.
Zwarte laarzen, met lak kap+bling, en lakneusje
blingsporenriempjes, of lak
Blingfrontriem, lak+swarovski
lakneusriem
nieuwe witte rijbroek met bling knoopjes
oornetje met zilverdraad+initialen van Lobcke en mij
alleen mn handschoenen en wedstrijdblouse vallen uit de toon wat dat betreft :P
En mn wedstrijdjasje(s) zijn of zwart met zilveren randje en heb een nieuwe grijze (zonder bling :P)
Heb ook nog een roze liggen voor de liefhebber ;)

Afbeelding

Afbeelding

Alleen de frontriem is inmiddels veranderd :P

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 23:00

Sharona95 schreef:
Ik denk dat dat korter maken best kan bij een getailleerd jasje hoor! Want die kentucky en pikeur zjn mooi getailleerd en hebben gewoon een lang onderstuk.

http://www.bokt.nl/markt/ad/141340/chiq ... rijdjasjes

Deze in het rood is best gaaf!! Maar voor dressuur?

Oeh, die wil ik! Zoek nog een rood jasje, alleen nu natuurlijk even geen geld over :P

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 23:13

*\o/* Heeft weet iemand nog een leuk en goedkoop colbert/ rijjasje maat 34/36 in het oranje? Heb namelijk met koningsdag wedstrijd

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 01:25

Roxxiejj schreef:
Puppetje schreef:
Welke idioot dat hoedje heeft afgeschaft.... :n

I hear ya sister :j
_-:(

Ik zeg er niks meer over! Laatste keer zei ik dat je ook wel een hele sukkel bent als je van je paard donderd op dressuurwedstrijd en de wedstrijd daarna, jawel, donderde ik er goed hard vanaf := :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 01:28

Priscilla__ schreef:
Ik ben op korte termijn nog niet van plan om te gaan starten maar vind het wel al leuk als we dat gaan doen wat voor set ik dan zou willen! Ik ben zelf echt niet van het standaard zwart-wit en daar komt ook nog bij dat ik een zwart bonte tinker heb! Wat ik zelf leuk vind is in ieder geval iets met kleur, ook wil ik niet met een wit dekje rijden omdat m'n bonte dan vaak zo 'niet wit' lijkt ten opzichte van het witte dekje.. Dus iemand die mij kan helpen? Graag geen jasjes boven de 150 euro. Verder vind ik wat bling ook gaaf, maar dit kan er zelf natuurlijk nog opgemaakt worden. :) Welke kleur combinaties vinden jullie passen? :)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik zou op die toch een wit dekje leggen denk ik.. Of je moet in het grijs gaan, dan kan een grijs dekje ook nog wel. Bruin wordt mi te bont, zwart dekje is niet mooi en wilt geen zwart, dus dan zie ik weinig andere opties? Een gekleurde dekje vind ik persoonlijk niet heel geslaagd op wedstrijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 07:39

Ik ga eens op concour. Met me nieuwe helm, zonder creme tenue helaas.
Eens kijken of ik op concours wat moois kan spotten

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:39

Nies_ schreef:
Priscilla__ schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik zou op die toch een wit dekje leggen denk ik.. Of je moet in het grijs gaan, dan kan een grijs dekje ook nog wel. Bruin wordt mi te bont, zwart dekje is niet mooi en wilt geen zwart, dus dan zie ik weinig andere opties? Een gekleurde dekje vind ik persoonlijk niet heel geslaagd op wedstrijd.

Ik zat zelf ook aan grijs te denken samen met een gekleurde bies. Mja een grijs jasje en dan ook nog een grijs dekje zoeken in dezelfde kleur is nog knap lastig ben ik achter gekomen. :=

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:48

En donkerblauw?

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 09:07

Clubgenootje starte in de Z ook met donkerblauw dekje en jasje. Stond heel mooi op.een witte pony. Dus denk op jouw bontje ook