Kramer Paardensport Fans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 06:36

Gigixponys schreef:
Mijn pakketje is aangekomen. :D

Vind het dekje zó mooi!
[ Afbeelding ]

En nieuw speciaal halster:
[ Afbeelding ]

Heb ook nog wat kleren, snoepjes en gewone halsters gekocht. En een zakje voor snoepjes in te steken, voor als ik mijn jas niet aanheb.

Heb je toevallig al een "op paard" foto van het Twinkle dekje?

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 19:48

Texas02 schreef:
Gigixponys schreef:
Mijn pakketje is aangekomen. :D

Vind het dekje zó mooi!
[ Afbeelding ]

En nieuw speciaal halster:
[ Afbeelding ]

Heb ook nog wat kleren, snoepjes en gewone halsters gekocht. En een zakje voor snoepjes in te steken, voor als ik mijn jas niet aanheb.

Heb je toevallig al een "op paard" foto van het Twinkle dekje?

Nee, jammer genoeg niet. Pony heeft al maanden een blessure en moet mogelijks zelfs op pensioen. Dus eigenlijk moest ik helemaal geen dekje kopen. :')

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 23:59

Oh, dat is sneu zeg.. Sterkte met je pony, en beterschap! Hopelijk herstelt het toch nog..

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 11:54

Inmiddels pakketje nog steeds niet ontvangen, dus ik heb maar even gebeld. Pakket blijkt dus nog ergens in Duitsland te hangen en ze verwacht dat het vandaag of morgen binnen is.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 18:47

Hoe is jullie ervaring met kramer en klachten oplossen?

Ik heb 26/11 beenbeschermers besteld, en vandaag voor de 2e keer gebruikt, ze scheuren helemaal af op de naad… heb de zelfde beschermers voor de voorbenen al 2 jaar en die zijn perfect, ga er dus vanuit dat dit een productie fout is oid, heb kramer een bericht gestuurd, ben benieuwd of ze hier wat mee gaan doen

Afbeelding

Afbeelding

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 19:34

Kramer heeft een prima klantenservice, ik twijfel er niet aan dat het zonder problemen gaat worden opgelost voor je.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 20:20

Lizenlotte schreef:
Kramer heeft een prima klantenservice, ik twijfel er niet aan dat het zonder problemen gaat worden opgelost voor je.

Dat is fijn te lezen :) dankjewel voor je reactie

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 23:48

Bij mij zijn problemen altijd netjes opgelost!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 02:26

Ondanks dat ze van mening waren dat hun schoenen op maat vielen hebben ze mijn schoenen toen gratis terug laten sturen en twee maten groter opgestuurd terwijl je retourzendingen normaal betaald. Mijn ervaring is dus prima.

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 07:24

Mijn ervaring ook prima met een jas die na korte tijd mega verkleurd was. Kreeg mijn geld terug

Liset87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 14:04

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 15:32

Liset87 schreef:
Iemand ervaring of de Kramer dekens groot of klein vallen?
Wil graag onderstaande bestellen, pony heeft maat 130 maar deze is alleen in 125 of 135.

https://www.kramer.nl/NIEUW/Paard/Paard ... .115.RB%3e

Mijn paard heeft ook 130 en daar krijg ik de kramer dekens niet passend op. Je zou nog kunnen kijken maar een borstverbreder van Kramer. Althans, bij de felix buhler dekens heb je die in elk geval. Maar ik was niet zo enthousiast over de kwaliteit, dus heb dat uiteindelijk nooit geprobeerd.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 15:51

Let wel op dat Kramer de bovenmaat (ruglengte) aangeeft op hun site.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 21:40

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 13:27

Ik heb recent de Mabelle winterlegging gekocht en ik vind hem heerlijk, maar ik denk dat hij als het vriest buiten toch echt te koud is. Welke broek/legging kunnen jullie me aanraden?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 17:18

Ze hebben weer 10% op alles straks :)

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 23:30

Mocht iemand met teugels met dit soort clipjes rijden: deze kunnen los gaan als ze in een bepaalde hoek op het bit komen te staan. Dat is mij vandaag twee keer gebeurd. Gelukkig in stap en mijn paard sjokte gewoon rustig verder, maar als dit in galop of op buitenrit gebeurt ben je natuurlijk verder van huis. Dit zijn de Trail Riding teugels van Kramer, maar ik kan me voorstellen dat teugels van andere merken/winkels met deze clipjes dat dan ook doen.

Afbeelding
Afbeelding

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 05:47

Ja ik heb die clips gehad en een keer gehad dat ze in galop spontaan kapot gingen. Nooit meer zulke clips voor mij

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 07:36

Deze zijn niet eens kapot, ze zijn gewoon open gegaan zodat ze los kwamen. Heel apart. Maar voor mij ook niet meer inderdaad. Ik ben er nu ook bang voor dat ze een keer in galop los gaan.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 08:18

Klopt Texas02, bij mij ook gebeurd. Uiteraard tijdens ons allereerst galopje buiten, toen paard net onder het zadel was. Gelukkig was hij toen braaf. Daarna in de bak nog een paar keer, dus ik gebruik ze niet meer. Niet van Kramer trouwens, maar wel dezelfde soort clipjes.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 08:21

Eng hoor, ook nog bij het eerste galopje buiten. Gelukkig dat hij braaf was! Dat wil je echt niet.. :n

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 08:22

Celebi schreef:
Ondanks dat ze van mening waren dat hun schoenen op maat vielen hebben ze mijn schoenen toen gratis terug laten sturen en twee maten groter opgestuurd terwijl je retourzendingen normaal betaald. Mijn ervaring is dus prima.

Dan ga ik er ook achteraan denk ik. Ik heb voor het eerst nu een ZEER slechte ervaring met Kramer gehad.
Ik ben meestal te lui om dingen terug te sturen. En ga zeker niet betalen. Plus ik lees vaak dat mensen hun geld gewoon echt kwijt zijn bij retourneren. In mijn geval is het produkt deels bruikbaar.

Ik heb dus een tijdje terug (zijn nog geen maand in huis, dus terug kan zeker, zijn ook nog niet gebruikt omdat ze eigenlijk te groot zijn), hun eigen merk muckboots besteld:

https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... -Adventure

Wat krijg je geleverd:

Afbeelding

Lijkt er in de verste verte niet op. Veel lager, lusje zit op een andere plek. De zool is dan misschien wel hetzelfde, maar de maatvoering klopt niet. De maat 42 zou tot 26.6 cm gaan en mijn voeten zijn 26.7cm. Maar ik zwem in maat 43, moet m'n tenen krommen om ze aan de voeten te houden. Ik had zoiets van ach, ik hoef er geen grote afstanden op te lopen, mijn eigen zolen moeten er ook nog bij in en dan worden ze altijd kleiner, en ze zijn wel makkelijk aan en uit te trekken zo (dus dat lusje heb ik niet nodig), maar ik baalde toch wel omdat ze vooral veel lager zijn dan op de foto.
Ik heb gewoon niet geleverd gekregen wat ik besteld heb. Je ziet ook dat er ineens weer heel veel te koop zijn terwijl ze uitverkocht waren. Dus ik ben niet de enige die deze laarzen totaal anders vind dan wat er op de foto staat.

Callcenter was vorige week tot 2 keer toe niet bereikbaar. En als ik de reviews mag geloven kun je naar je centen fluiten als je het geld terugwilt (ik heb op dit moment niets anders nodig, dus wil m'n geld plus alle verzendkosten terug). En als ik het risico loop dat ik m'n geld kwijt ben, dan hou ik liever de laarzen ook al voldoen ze dus niet aan m'n verwachtingen, maar dan heb ik tenminste nog iets. En ze zijn dus voor 50% bruikbaar.

Mijn ervaring met bedrijven die wat verkeerd leveren is dat je in de stront kunt zakken.

De enige goede ervaring die ik gehad heb en was ook echt goed is met Tweespan ruitersport. Daar is een foutje gemaakt (wap vs wa in miniletters waar je een leesbril voor nodig hebt). En ik kreeg eerst het juiste produkt zodat ik weer kon rijden, en kon daarna het andere terugsturen en ze deden niet moeilijk dat dat 5 dagen duurde omdat ik niet in de buurt van een pakketpunt woon van dpd. Maar zowel van mijn kant als van hun kant hebben we elkaar netjes op de hoogte gehouden.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 08:30

Dus jou ZEER slechte ervaring is dat ze het verkeerde product hebben opgestuurd en jij ze niet de kans geeft om het netjes op te lossen?

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 08:35

Het is inderdaad een groot verschil die 2 producten. Maar je hebt geen bericht naar hun gedaan? Dan zou ik dat eerst eens doen. Nu geef je een reactie die niet betrouwbaar is, want Kramer weet van niks. Uit dit toppic wordt alleen maar positief gesproken over hun klantenservice.
Ik snap niet dat je niet direct melding hebt gemaakt ipv gewoon te gebruiken.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 08:51

Klanten service is per mail ook prima te bereiken hoor. En als je je telefoon nr vermeld grote kans dat ze je zelf terug bellen met vragen.