Kramer Paardensport Fans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 07:13

Ik vind ze juist niet groot vallen.. ik heb normaal maat 38 van broek maar mijn kramer rijbroeken zijn allemaal maat 42.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 07:57

Grappig dat de ervaringen zo uiteen lopen. Misschien afhankelijk van het model? Ik vind ze dan weer wel groot uitvallen, maar weet niet meer welk model ik had. Durf het niet meer aan om ze online te bestellen. Ben ook wel moeilijk met rijbroeken, zou eigenlijk altijd eerst fysiek moeten passen ;( .

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 08:18

Het ligt wel aan het model inderdaad. Sommige vallen echt klein, die krijg ik met geen mogelijkheid aan.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 14:43

Ik vind het ook erg verschillen. Heb over het algemeen een maat groter van de leggings dan mn eigen maat. Een enkeling valt juist heel klein.

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 15:22

Ik heb aardig wat modellen rijbroeken/leggings van Kramer. Vind ze prima op maat vallen. Heel soms is de band iets smaller of wijder. Benen en kont: weinig verschil qua modellen onderling.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 19:22

Ik bestel van in NL verkrijgbare rijbroeken altijd minstens 1 maar vaak wel 2 maten groter. Bij Kramer had ik mijn eigen maat en 1 maat groter besteld. Alle maat groter heb ik niet eens gepast en van sommige in mijn eigen maat dacht ik, nou, maat kleiner had ook wel gekund.

Heb uiteindelijk de Marleen gehouden.

Dit waren wel allemaal broeken zonder siliconen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 21:27

De meeste vallen iets groter als je tussen twee maten in zit kun je vaak de kleinste bestellen. Maar sommige zijn wat kleiner. Stom genoeg ziet er ook nog wel verschil in kleur. Ik heb twee zomerbroeken waarbij de lichte echt veel kleiner is dan de blauwe en drie winterbroeken waarbij de blauwe en grijze precies hetzelfde zijn maar de zwarte veel kleiner. Dat vind ik wel onhandig want als iets past wil ik gewoon meerdere broeken hebben en ga ik er een beetje vanuit dat de rest dan ook past.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 23:05

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:01

RanjaRietje schreef:
Heeft iemand ervaring met deze regen mantel?

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... KMQAvD_BwE

Deze heb ik vorig jaar gekocht. Robuuste jas met een zachte stoffen voering, heel fijn. Ik heb 'm weggeven aan een vriendin omdat ik niet kan rijden met lange jassen, maar daar kwam ik pas achter nadat ik de jas had gekocht. Verder helemaal niets mis mee!

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:23

miereneter schreef:
RanjaRietje schreef:
Heeft iemand ervaring met deze regen mantel?

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... KMQAvD_BwE

Deze heb ik vorig jaar gekocht. Robuuste jas met een zachte stoffen voering, heel fijn. Ik heb 'm weggeven aan een vriendin omdat ik niet kan rijden met lange jassen, maar daar kwam ik pas achter nadat ik de jas had gekocht. Verder helemaal niets mis mee!

Dat is goed te horen! :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:36

Ik vind de broeken ook groot vallen. Soms echt wel hele maat, maar sowieso als een grote maat. Heb nog geen enkel model gehad die klein viel. Heb of mijn eigen maat die dan net een tikje te groot is of maat kleiner die goed zit en zeker niet groter moet.
Terwijl mijn lemieux, pikeur, montar en nog wat andere merken in eigen maat precies goed zitten. Ook normale kleding zit strakker :+
Wel de ervaring dat de kleur idd enorm uit maakt. Ik had al 1 broek in blauw en later in groen besteld, die blauwe was net iets aan de grote kant misschien, maar zat heerlijk. De groene was echt wel 2 maten groter...

Ook de shirts en vesten enzovoorts vind ik vrij groot vallen. Bestel wel altijd eigen maat want echt super strak hoeft het niet te zitten, maar dat zit duidelijk losser als andere merken en normale kleding.

Wie van jullie heeft die cap muts? Hoe valt die? Ik zat ergens anders naar zon muts voor onder cap te kijken maar die 2 merken hebben maten, maar dan is een S ergens in de 40cm en xl 54 oid. Kan me niet voorstellen dat je dat meet zoals normaal want zo'n enorm hoofd heb ik niet. :+ Durf die dus niet te bestellen, maar kramer is ine size en dus ook niks te vinden hoe groot die dan is... (en die andere zijn allemaal van die therapie stoffen en aangezien ik enorme hoofdpijn krijg als mijn hoofd koud wordt vond ik dat wel wat. Ik draag onder de 10 graden standaard een muts, maar die moet af voor cap natuurlijk)