Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
miereneter schreef:RanjaRietje schreef:
Deze heb ik vorig jaar gekocht. Robuuste jas met een zachte stoffen voering, heel fijn. Ik heb 'm weggeven aan een vriendin omdat ik niet kan rijden met lange jassen, maar daar kwam ik pas achter nadat ik de jas had gekocht. Verder helemaal niets mis mee!

Durf die dus niet te bestellen, maar kramer is ine size en dus ook niks te vinden hoe groot die dan is... (en die andere zijn allemaal van die therapie stoffen en aangezien ik enorme hoofdpijn krijg als mijn hoofd koud wordt vond ik dat wel wat. Ik draag onder de 10 graden standaard een muts, maar die moet af voor cap natuurlijk) janna schreef:Ik heb een paar jaar geleden zo'n ding van back on track gekocht, idd maat XXL of zo, en ik vind het echt geweldig. Rijd er de hele winter mee. Je hebt op je voorhoofd net een klein randje en je oren zijn bedekt. Je kan hem zelf nog iets verder naar je wenkbrauwen trekken of juist niet. Dus je kan rustig de XXL bestellen als dat de enige reden is dat je dat niet durft.
MyWishMax schreef:janna schreef:Ik heb een paar jaar geleden zo'n ding van back on track gekocht, idd maat XXL of zo, en ik vind het echt geweldig. Rijd er de hele winter mee. Je hebt op je voorhoofd net een klein randje en je oren zijn bedekt. Je kan hem zelf nog iets verder naar je wenkbrauwen trekken of juist niet. Dus je kan rustig de XXL bestellen als dat de enige reden is dat je dat niet durft.
Maar wat voor maat cap heb jij dan? Want ik kan me niet voorstellen dat dit klopt want dan zouden de meeste mensen die ik ken die mutsen niet eens op kunnen omdat ze te klein zijn. En te groot lijkt me ook heel vervelend.
MyWishMax schreef:Wie van jullie heeft die cap muts? Hoe valt die? Ik zat ergens anders naar zon muts voor onder cap te kijken maar die 2 merken hebben maten, maar dan is een S ergens in de 40cm en xl 54 oid. Kan me niet voorstellen dat je dat meet zoals normaal want zo'n enorm hoofd heb ik niet.Durf die dus niet te bestellen, maar kramer is ine size en dus ook niks te vinden hoe groot die dan is... (en die andere zijn allemaal van die therapie stoffen en aangezien ik enorme hoofdpijn krijg als mijn hoofd koud wordt vond ik dat wel wat. Ik draag onder de 10 graden standaard een muts, maar die moet af voor cap natuurlijk)
Petrichor schreef:Nog meer mensen bij wie het vreselijk lang duurt tot het pakket komt?
Ik heb woensdag besteld en volgens de tt is het pakket nog niet eens ontvangen door DHL. Als ik had geweten had ik het niet besteld maar was ik gewoon naar de winkel heen gegaan. Ik ken dit niet van hun.
Maddy_Paola schreef:Petrichor schreef:Nog meer mensen bij wie het vreselijk lang duurt tot het pakket komt?
Ik heb woensdag besteld en volgens de tt is het pakket nog niet eens ontvangen door DHL. Als ik had geweten had ik het niet besteld maar was ik gewoon naar de winkel heen gegaan. Ik ken dit niet van hun.
Heb ik ook wel eens gehad, dan liggen de artikelen waarschijnlijk in verschillende locaties op voorraad, en bundelen ze het eerst voor verzending
Petrichor schreef:Nog meer mensen bij wie het vreselijk lang duurt tot het pakket komt?