Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Xivura schreef:Cardy: Op welke manier kom je er niet in? Ik heb namelijk hele hoge wreef, maar hij kon ze in de winkel flink oprekken bij de wreef en nu kan ik er gewoon in.
Cardy schreef:Xivura schreef:Cardy: Op welke manier kom je er niet in? Ik heb namelijk hele hoge wreef, maar hij kon ze in de winkel flink oprekken bij de wreef en nu kan ik er gewoon in.
Ik heb juist van mijzelf platte voeten, en dus geen hoge wreef. 1 voet ging er wel in, maar mijn andere voet met geen mogelijkheid. Stond daar te miepen van de pijn (miepen is nog licht uitgedrukt), ze lagen helemaal gevouwen daar in de winkel. Volgende dag een flinke blauwe plek. Ook vind ik de kuit aan de achterkant te bol, sluit dan niet aan bij mijn been.
Zaterdag mijn nieuwe training laarzen ophalen.. Ben benieuwd!!
Heb nog een 2e paar trainingslaarzen van Petrie, maar deze zijn net wat te krap. Omdat de laarzen die ik zaterdag ga ophalen een beetje te luxe zijn voor als trainingslaarzen, wil ik graag nog wel een 2e paar trainingslaarzen erbij die iets minder heftig zijn haha.
Heb eerst bij een winkel geïnformeerd voor Petrie, en ook bij het merk Celeris geïnformeerd. Nu zit ik eraan te denken om toch weer voor DeNiro te gaan. En dan de ottaviano in volledig blauw leer met blauw croco accenten. Zo als deze, maar dan misschien ook met croco op de teen:
[ [url=m/T6YAoe.jpg]Afbeelding[/url] ]
(foto van bokt)
Wat vinden jullie?
Cardy schreef:Ik ben momenteel een beetje koopverslaafd(vriendlief wordt een beetje gek van mij
)
Heb voor wedstrijden DeNiro Dressagio in lakleer met swarovski:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zaterdag ga ik DeNiro Dressagio in roodbruin leer (voet) met rood greta leer (schacht) en lak accenten ophalen (de overdreven trainingslaars waar ik het over had):
[ Afbeelding ]
Dus eigenlijk dit idee, maar dan ander model en kleuren:
http://joshuajonesuk.com/shop/de-niro-s ... -grey-leg/
En wil dus waarschijnlijk deze laarzen erbij als 2e trainingslaars:
[ Afbeelding ]
Heb de laklaarzen alweer een paar jaar en ben zeer tevreden over de kwaliteit.
Katja schreef:Prachtige laarzen weer!!
Inmiddels ben ik weer anderhalve week verder en nog niets gehoord. Ben er zo vreselijk klaar mee maar ik ga zo maar weer een berichtje sturen naar de verkoper en als daar geen duidelijk antwoord komt over hoe lang het gaat duren en anders ga ik maar eens naar de importeur bellen hoe het nou allemaal zit.
Zaterdag is het 20 weken geleden dat ik ze besteld heb, ik wil nu wel een keer een oplossing.
Xivura schreef:Wauw. Je rood leren laars word prachtig.![]()
Hoe blijft jouw binnenkant van de laklaars?
Mijn man schrok zich al een ongeluk toen ik met deze laarzen binnen kwam zetten.Ik kan hem niet aan doen om er nog een trainingslaars bij te nemen.
![]()
Katja: Wat vervelend zeg .... 20 weken is wel echt erg lang.
Ik had geluk dat ik binnen kwam in de winkel, en dat deze laars helemaal in mijn maten er stond. Alsof ze voor mij waren gemaakt.
Cardy schreef:Weet iemand toevallig hoeveel het kosten om accenten toe te voegen?
Denk dan aan:
- croco teen
- croco gesp onderkant en bovenkant rits
- croco rand naast rits.
- zwepenhouder (waar logo DeNiro op zit) croco
- evt. Contrast stiksels
LeOnIe_me schreef:Ik heb gisteren mijn nieuwe laarzen opgehaald.
Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen/mening.
Ze passen perfect, maar heb wel veel ruimte rond me enkels. Ben bang dat ze hierdoor sneller in gaan zakken.
Daarnaast heb ik het idee dat stukje leer aan de bovenkant (waar het zilver tekentje op zit) al los aan het komen is. Dat zit maar met een klein beetje plak vast. Hieronder nog 2 foto's.
Het zijn zwarte laarzen met een bruine rand aan de bovenkant en bruine stiksels
[ [url=m/cMMQh5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KPkEiq.jpg]Afbeelding[/url] ]