Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik doe nu soms de muts van de jas over de cap
Ja, ik zit echt als eskimo op paard
Ik heb de tussenjas aan, die muts doe ik over de cap, en over de tussenjas heb ik een winddichte regenjas
Dat is op zich met rijden wel warm genoeg, alleen dan kom je na tijd dus weer in die ijskoud geworden winterjas. Texas02 schreef:Ik dacht dat de Paris de lange was tot over de knie maar het is degene die ik heb zie ik nu. Dat is de kortste versie.Hoe heet de korte variant ervan? Ik had gekeken naar een korte maar ik zag er geen!
egnie schreef:Ik heb de FB rij-jas Lotta. Die is mij voor het rijden in de bak te warm. Ik vind het een erg fijne en warme jas, juist door zijn hoge kraag. Als tussenjas heb ik de FB Hanne. Lijkt op de Lotta maar dan zonder die warme voering. Ook een fijne jas, voor mij iets te lang, maar kan er wel mee rijden.
Ik ben ook een koukleum, maar als ik aan het rijden ben krijg ik wel wel snel warm. Dus vandaar een dunnere jas erbij.
Ik heb ook een verwarmde bodywarmer en dat is wel echt een uitkomst. In het begin aanzetten en zodra je warm bent kun je hem lager danwel uitzetten. Ideaal! Dus voor de echte kloukleumen is dat echt een goeie aankoop
SandraWierda schreef:egnie schreef:Ik heb de FB rij-jas Lotta. Die is mij voor het rijden in de bak te warm. Ik vind het een erg fijne en warme jas, juist door zijn hoge kraag. Als tussenjas heb ik de FB Hanne. Lijkt op de Lotta maar dan zonder die warme voering. Ook een fijne jas, voor mij iets te lang, maar kan er wel mee rijden.
Ik ben ook een koukleum, maar als ik aan het rijden ben krijg ik wel wel snel warm. Dus vandaar een dunnere jas erbij.
Ik heb ook een verwarmde bodywarmer en dat is wel echt een uitkomst. In het begin aanzetten en zodra je warm bent kun je hem lager danwel uitzetten. Ideaal! Dus voor de echte kloukleumen is dat echt een goeie aankoop
Welke bodywarmer is dat