Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

UniFlap schreef:Bij mij loopt het elastiek tot de contrefort, misschien dat dat hiervoor doorliep tot onder?
Met het olien zie ik wel dat het leer dof wordt door het opnemen. Ik heb dan wel een goedje voor het glimmend maken:)
 ). Niet echt spotgoedkoop, maar het is voor mij het eerste paar leren rijlaarzen dus wilde eerst es proberen of ik het wel zo fijn vind.
). Niet echt spotgoedkoop, maar het is voor mij het eerste paar leren rijlaarzen dus wilde eerst es proberen of ik het wel zo fijn vind.                                                          

Hoor wel idd van meer mensen dat als je eenmaal leren laarzen gehad hebt, je niet meer anders wil.
 Hoor wel idd van meer mensen dat als je eenmaal leren laarzen gehad hebt, je niet meer anders wil.                                                         

(heb ik er maar bij gezegd dat het eigenlijk paardrijlaarzen zijn
 (heb ik er maar bij gezegd dat het eigenlijk paardrijlaarzen zijn  )
 )                                                          Zie je best veel tegenwoordig, die laarzen die lijken op paardrijlaarzen.
 Zie je best veel tegenwoordig, die laarzen die lijken op paardrijlaarzen.                                                         
 Tegenwoordig is rubber helemaal in (inclusief sporenknopjes jaja)
 Tegenwoordig is rubber helemaal in (inclusief sporenknopjes jaja)  

(maar die hebben dan weer geen sporenknopjes natuurlijk...)
 (maar die hebben dan weer geen sporenknopjes natuurlijk...)                                                         Macs schreef:Ik denk dat jullie achter lopen met jullie leren laarzen hoorTegenwoordig is rubber helemaal in (inclusief sporenknopjes jaja)

Bizzybijtje schreef:Macs schreef:Ik denk dat jullie achter lopen met jullie leren laarzen hoorTegenwoordig is rubber helemaal in (inclusief sporenknopjes jaja)
Ik heb eigenlijk vooral leren laarzen gekocht omdat ik rubberen laarzen kwalitatief uitermate teleurstellend vind zitten.
Bovendien is mijn houding een stuk beter geworden en komen beenhulpen duidelijker door. Super
 Ze lopen ook echt voor geen meter!!
 Ze lopen ook echt voor geen meter!!                                                         
 maar nee dat was mode
 maar nee dat was mode  

Tozalin schreef:Van leren rijlaarzen zal je niet snel spijt krijgen als je rubber gewend bent. Ik weet niet waar je normaal mee rijd, maar als je van rubber naar leer gaat wil je niet meer anders

Viteske schreef:Macs schreef:Ik bedoelde met de mode van tegenwoordig haha.. Op straat dus. Hier in Utrecht zijn beginners zwarte rubberlaarzen echt een hype.. Hoe kom je erop.Ze lopen ook echt voor geen meter!!
en je betaald er ook nog eens 180 euro voor..

Tozalin schreef:Van leren rijlaarzen zal je niet snel spijt krijgen als je rubber gewend bent. Ik weet niet waar je normaal mee rijd, maar als je van rubber naar leer gaat wil je niet meer anders
 Het is nu gemakkelijker om mijn benen netjes lang en stiller te houden. Ik ben er nu al blij mee
 Het is nu gemakkelijker om mijn benen netjes lang en stiller te houden. Ik ben er nu al blij mee