Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
UniFlap schreef:Bij mij loopt het elastiek tot de contrefort, misschien dat dat hiervoor doorliep tot onder?
Met het olien zie ik wel dat het leer dof wordt door het opnemen. Ik heb dan wel een goedje voor het glimmend maken:)
Macs schreef:Ik denk dat jullie achter lopen met jullie leren laarzen hoorTegenwoordig is rubber helemaal in (inclusief sporenknopjes jaja)
Bizzybijtje schreef:Macs schreef:Ik denk dat jullie achter lopen met jullie leren laarzen hoorTegenwoordig is rubber helemaal in (inclusief sporenknopjes jaja)
Ik heb eigenlijk vooral leren laarzen gekocht omdat ik rubberen laarzen kwalitatief uitermate teleurstellend vind zitten.
Bovendien is mijn houding een stuk beter geworden en komen beenhulpen duidelijker door. Super
Tozalin schreef:Van leren rijlaarzen zal je niet snel spijt krijgen als je rubber gewend bent. Ik weet niet waar je normaal mee rijd, maar als je van rubber naar leer gaat wil je niet meer anders
Viteske schreef:Macs schreef:Ik bedoelde met de mode van tegenwoordig haha.. Op straat dus. Hier in Utrecht zijn beginners zwarte rubberlaarzen echt een hype.. Hoe kom je erop.Ze lopen ook echt voor geen meter!!
en je betaald er ook nog eens 180 euro voor..
Tozalin schreef:Van leren rijlaarzen zal je niet snel spijt krijgen als je rubber gewend bent. Ik weet niet waar je normaal mee rijd, maar als je van rubber naar leer gaat wil je niet meer anders