Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

15carlijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 09:57

Seven schreef:
En nu katja?

De sporenriempjes zijn inderdaad dun, ik heb ze in lak en ze bevallen mij eigenlijk best ookal moest ik wel de gaatjes inderdaad opnieuw door drukken

Ik heb ze in greta leer en ik ben bang dat ze snel gaan scheuren, zo dun.
Zijn die van jou ook zomaar gesneden? Die van mij zijn niet afgewerkt.. -O-

minouesmee

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 10:32

Volgens mij zijn de spoorriempjes gewoon restjes leer. Ik heb 1 hele dikke en een hele dunne, beide niet afgewerkt en niet recht gesneden.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:41

Het zijn gewoon puur stukjes leder inderdaad vrij dun, hier door de lak zit er nog wat stevigheid aan maar dat had in mijn ogen best anders gekunt

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:59

Ik heb geen spoorbandjes erbij genomen en zo te lezen ook geen spijt van. Ben erg benieuwd wanneer die van mij binnen komen!

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 22:12

Ja die van mij zijn ook scheef gesneden. 'Moest' wel Deniro riempjes nemen omdat ik dan zeker weet dat de kleur goed is dus ik heb er geen spijt van, maar de riempjes houd ik dan wel echt speciaal voor wedstrijden zodat ze niet te hard slijten.

Net voor de eerste keer met mn laarzen gereden, begon echt enorm pijnlijk en klein drama met opstappen maar tijdens het rijden merkte ik al dat het steeds beter wordt. Lekker veel erop lopen en dan gaat het goedkomen :)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 22:18

Seven schreef:
En nu katja?

De sporenriempjes zijn inderdaad dun, ik heb ze in lak en ze bevallen mij eigenlijk best ookal moest ik wel de gaatjes inderdaad opnieuw door drukken
Morgen is er contact met Deniro hoe het opgelost kan worden. Ik heb geen idee wat er aan gedaan kan worden. Hoop niet dat ik de laarzen dan weer 8 weken kwijt ben maar ik vermoed van wel.

Ik kan de gaatjes niet doordrukken zal ze echt opnieuw moeten knippen maar het is bijna niet te doen om dat precies op de goede plek te doen dus ze mogen het mooi oplossen voor me.
Ben wel blij dat ik er riempjes bij gekocht heb want ik heb brushed leer en dan ook nog blauw, daar vind je nooit mooi bijpassende riempjes bij.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 01:03

Dam zal je net als ik op een nieuw paar moeten wachten denk ik :(

Ik heb ook bijpassende sporenbandjes want anders krijg je ze nooit in die grijze kleur.

Ben zeer benieuwd hoe het bij jou opgelost word

15carlijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 09:16

Pikeur schreef:
Ja die van mij zijn ook scheef gesneden. 'Moest' wel Deniro riempjes nemen omdat ik dan zeker weet dat de kleur goed is dus ik heb er geen spijt van, maar de riempjes houd ik dan wel echt speciaal voor wedstrijden zodat ze niet te hard slijten.

Net voor de eerste keer met mn laarzen gereden, begon echt enorm pijnlijk en klein drama met opstappen maar tijdens het rijden merkte ik al dat het steeds beter wordt. Lekker veel erop lopen en dan gaat het goedkomen :)

Ik heb ze vrijdag voor het eerst aan gehad. In mijn knieholte heb ik wat vel weg gereden :+ zaterdag heb ik er 2 paarden mee gereden en gisteren op wedstrijd aan gehad. Elke keer worden ze gemakkelijker met rijden. :)

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:53

15carlijn15 schreef:
Pikeur schreef:

Ik heb ze vrijdag voor het eerst aan gehad. In mijn knieholte heb ik wat vel weg gereden :+ zaterdag heb ik er 2 paarden mee gereden en gisteren op wedstrijd aan gehad. Elke keer worden ze gemakkelijker met rijden. :)

Oke goed om te horen :j Ik loop er nu zo veel mogelijk op, en morgen weer een poging wagen met rijden :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:00

Mijn riempjes zijn prima, ik heb al dik 5 jaar dezelfde. :)

15carlijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 23:51

KarinvdM schreef:
Mijn riempjes zijn prima, ik heb al dik 5 jaar dezelfde. :)

Zijn die ook zo dun?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 22:02

Ja, dun en heel soepel.

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 10:42

Mijne heb ik ook al 8/9 jaar, zijn altijd al zo dun geweest. Maar ze zijn nergens aan het scheuren of kapot, maar die riempjes zijn zo dun omdat het kalfsleer, waar de laarzen van gemaakt worden ook zo dun is

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 15:07

Ik heb bij een stalgenootje gekeken naar haar spoorbandjes (al wat oudere), en die was gewoon scheef gesneden. Zag er niet zo mooi uit. Heb bij mijn laarzen zwart lak en rood greta leer besteld, hoop dat ze er mooi uitzien. Duin vind ik niet erg.

Worden ze wel een beetje mooi gestikt, zoals deze:
http://joshuajonesuk.com/shop/blue-greta-spur-straps/

15carlijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 16:11

Cardy schreef:
Ik heb bij een stalgenootje gekeken naar haar spoorbandjes (al wat oudere), en die was gewoon scheef gesneden. Zag er niet zo mooi uit. Heb bij mijn laarzen zwart lak en rood greta leer besteld, hoop dat ze er mooi uitzien. Duin vind ik niet erg.

Worden ze wel een beetje mooi gestikt, zoals deze:
http://joshuajonesuk.com/shop/blue-greta-spur-straps/

Zo zien mijn er niet uit. Mijne zijn gewoon maar afgesneden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:06

De mijne waren erg slap en een groot lengte verschil (3 cm Ong). Mocht ze gelukkig ruilen :)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 11:26

Heb geïnformeerd en ze zouden er zo uit moeten zien als in de link die ik plaatste, wacht het rustig af. Zaterdag waarschijnlijk mijn laarzen ophalen!!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:06

Vandaag op jacht gegaan naar nieuwe rijlaarzen en ik ben met deze parels thuis gekomen. :D

Afbeelding

Afbeelding

Ik laat weten hoe ze bevallen als ik er een aantal keer mee heb gereden. :)

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:11

Oh wauw! Super mooi! Is dat de hoge of standaard boog? Wat was jij kwijt als ik vragen mag? :)

Zo wil ik ze ook! :D
Of weet iemand wat de strass gesp extra kost? :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:13

noorhermans1 schreef:
Oh wauw! Super mooi! Is dat de hoge of standaard boog? Wat was jij kwijt als ik vragen mag? :)

Ik heb je eventjes een PB gestuurd wbt prijzen. :)

Ik weet trouwens niet of dit de standaard of de hoge boog is. Ik denk de standaard.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:15

Ohhh wauw <3
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs als het mag haah :o

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:15

Drico schreef:
Ohhh wauw <3
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs als het mag haah :o

Je hebt Pb :-)

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:29

Mooie laarzen!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:52

noorhermans1 schreef:

Ik heb even gekeken en ik zei dat het de standaard boog was, maar dit is de hoge zie ik op de doos. :)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:02

Xivura schreef:
noorhermans1 schreef:

Ik heb even gekeken en ik zei dat het de standaard boog was, maar dit is de hoge zie ik op de doos. :)

Ik wilde al zeggen.. Volgens mij is het de hoge boog. Vind je laars iig prachtig! Ben jaloers, wil heel graag Polo laarzen maar kom er niet in.
Laatst bijgewerkt door Cardy op 18-02-16 15:23, in het totaal 2 keer bewerkt