Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Texas02 schreef:Dat dekje is prachtig!Het halster ook, maar dat dekje is echt heel mooi!
Waterafstotend is niet geschikt om echt mee in de regen te rijden volgens mij. Dan moet je waterdicht hebben met een hoge waterkolom zoals die van Celebi en Kimberley.
Wat jammer dat het halster niet past, Hhilde! Maar klopt, de halsters vallen niet zo ruim. Ik heb van Kramer vaak x-full voor mijn paard terwijl hij van bijvoorbeeld Equestrian Stockholm gewoon full heeft. Soms past ook full van Kramer, het verschilt echt per halster daar. Ik denk dat jouw trekpaarden sommige misschien ook wel zullen passen en andere dan weer niet. Het is heel lastig.
Dan moet ik maar een keer naar zo’n megastore om halsters te vergelijken
felicity schreef:Celebi schreef:https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... .XS..LX%3e
Ik heb deze. Echt heel goed waterdicht en super warm.
Is hij ook echt warm genoeg voor de winter?
Ik dacht dat het een dun gevoerde regenjas was. Maar dat is niet zo?
Texas02 schreef:Is het dekje de Dusty Sky of Dark Matcha? Hij lijkt zo anders dan op de foto's op de site. Deze is lichtblauw toch?

maar ik vond het wel erg jammer. Één van de twee heeft nu een full halster van een ander merk dat net aan past, dus dacht dat xfull een succes zou zijn. Achja, even ontdekken welke ruim vallen en die dan maar bestellen