Kramer Paardensport Fans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:20

Is het dekje de Dusty Sky of Dark Matcha? Hij lijkt zo anders dan op de foto's op de site. Deze is lichtblauw toch?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:28

Texas02 schreef:
Dat dekje is prachtig! <3 Het halster ook, maar dat dekje is echt heel mooi!

Waterafstotend is niet geschikt om echt mee in de regen te rijden volgens mij. Dan moet je waterdicht hebben met een hoge waterkolom zoals die van Celebi en Kimberley.

Wat jammer dat het halster niet past, Hhilde! Maar klopt, de halsters vallen niet zo ruim. Ik heb van Kramer vaak x-full voor mijn paard terwijl hij van bijvoorbeeld Equestrian Stockholm gewoon full heeft. Soms past ook full van Kramer, het verschilt echt per halster daar. Ik denk dat jouw trekpaarden sommige misschien ook wel zullen passen en andere dan weer niet. Het is heel lastig.

Jammer is dat, want was helemaal verliefd op de kleurtjes. Gelukkig maar één besteld := Dan moet ik maar een keer naar zo’n megastore om halsters te vergelijken :7

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:43

felicity schreef:
Celebi schreef:
https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... .XS..LX%3e

Ik heb deze. Echt heel goed waterdicht en super warm.

Is hij ook echt warm genoeg voor de winter?

Ik dacht dat het een dun gevoerde regenjas was. Maar dat is niet zo?

Ik heb deze ook, en hij is echt wel warm. Het teddybont zit door heel de jas heen

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:52

Wat hierboven staat: soms zelfs te warm. :+

Heb 2 van deze jassen en gebruik ze echt veel. In de herfst met wat dunnere kleding eronder en mid winter met een dikke trui. Heb nog een hele goede winterjas van Busse en die ademt wel echt beter dus die verkies ik wel met rijden. Die is ook redelijk goed waterdicht, maar eerlijk: pony en ik vinden rijden in de regen toch vreselijk dus dat doen we zelden. Juist voor uitmesten, wandelen, grondwerken, etc. zijn die lange jassen van de Kramer heerlijk.

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:22

Texas02 schreef:
Is het dekje de Dusty Sky of Dark Matcha? Hij lijkt zo anders dan op de foto's op de site. Deze is lichtblauw toch?

Nee, dit is de dark matcha. Is muntgroen. In de zon misschien duidelijker?
Afbeelding

Hier passen de halsters gelukkig allemaal. Ik heb cob, maar vallen inderdaad klein want mijn pony heeft een smal hoofd. Dus zit eigenlijk bij andere merken tussen pony en cob in of het moet goed verstelbaar zijn. Moet wel zeggen dat er tussen de 2 kleuren ook een verschil zat. De paarse is groter dan de groene. Zelfde model halster.
Afbeelding
Afbeelding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:27

Ik vind de halsters dan weer vaak groot vallen := Heb altijd maat cob, zijn allemaal erg ruim.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:32

Mijn verzorgpaarden zijn ook Comtois, dus het zijn geen kleine hoofdjes :') maar ik vond het wel erg jammer. Één van de twee heeft nu een full halster van een ander merk dat net aan past, dus dacht dat xfull een succes zou zijn. Achja, even ontdekken welke ruim vallen en die dan maar bestellen :=

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:37

Vind het heel erg wisselen daar, maar dan met name de neus omtrek. Heb een pony die maat cob heeft maar wel een flinke kaak en neus. Ik kan daar eigenlijk alleen die halsters met verstelbare neus bestellen en die passen wel. De vaste neus halsters zijn vaak te klein. Had van de week een touw halster gekocht maar die was dus echt aan de krappe kant al. Achteraf had ik beter full kunnen hebben maar goed het kaartje is er nu al af. :=