Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

friesam schreef:Ik kan ook wel een advies van de kenners gebruiken:
maar nog geen dekje. heb een springzadel maar ga met jong paard eerst dressuur starten.
Wie is er beter in zoeken dan ik...
evt leuk shirtje of plastron die er bij past heb ik ook nog niet.

Het is nog toekomstmuziek, want op dit moment heb ik deze week voor het eerst in 14 weken weer gereden en die 14 weken geleden heb ik 5 keer oid gereden na een aantal jaar niet. Ik kan het nog maar kwartiertje volhouden en het is even afwachten of dat ooit nog beter gaat, maaaaaaar..... Ik heb nog een wedstrijdjasje. Ooit erover nagedacht om hem te verkopen, maar weinig gedragen en leverde niks op. Ik vind hem persoonlijk nog steeds heel mooi, maar ik ben nu toe aan een nieuwe cap en nieuwe laarzen.
Het jasje heeft een soort lichtbruin kleurig biesje en hangt tussen grijs en antraciet in met krijtstreep. Zelf vind ik grijs op vos niet zo denderend, maar omgeving roept dat dat juist mooi is. Dus om te beginnen doen we het er maar mee. 
) Grijs is bij jasje wel mooi, maar ik houd eigenlijk van een beetje eenheid, dus cap/laarzen dezelfde kleur.
Laura01234 schreef:Leuk Antonius! waar komt deze vandaan?
Ik heb hier een vraagje, heeft iemand een Samshield cap met titanium/chrome/metallic liner?
Ik ga namelijk een samshield bestellen en wil echt een zilveren ''glimmende'' liner, welke is het lichts? chrome of titanium? wat is precies het verschil? en iemand ervaring/foto/voorbeeld van metallic pearl white?
Thanks!
xWouter schreef:Laura01234 schreef:Leuk Antonius! waar komt deze vandaan?
Ik heb hier een vraagje, heeft iemand een Samshield cap met titanium/chrome/metallic liner?
Ik ga namelijk een samshield bestellen en wil echt een zilveren ''glimmende'' liner, welke is het lichts? chrome of titanium? wat is precies het verschil? en iemand ervaring/foto/voorbeeld van metallic pearl white?
Thanks!
Ik heb een van de twee, weet alleen niet welke

vond dat dingetje in je zij een beetje te veel op een vetrolletje lijken