Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
3 rijbroeken, de kruidensap, een vliegenmasker voor op reserve en het kerstdekje van Showmaster zat er ook zomaar ineens bij in. Heel vreemd
De waardebon voor de kapotte leggings er direct mooi op ingeleverd. Ik wil ook nog graag wat warmere shirtjes, maar daar wacht ik nog even mee. Half november komt er weer 20% op bovenkleding (jassen, mantels, pullovers en shirts) dus daar wacht ik op met de shirts. SandraWierda schreef:Iemand hier ervaring met de Felix Bühler overtrek-rijbroek Snowflake met zitvlak? En dan voor zowel bakwerk alle gangen als rustige buitenritten in weer en wind.

Had hem laatst al gezien toen ik bij Kramer was, ik wilde hem al wel 2 jaar, maar na hem in het echt gezien te hebben kreeg ik hem echt niet meer uit mijn hoofd
En dat bewijst rien10 zijn theorie dan maar weer
Dayanara schreef:Mooie collectie broeken!
Is dat een full glitter dekje
Celebi schreef:Ik ben al 4 dagen bezig met een winkelmandje samenstellen. Had allerlei dingen en ook kleding die enorm afgeprijsd was. Nu wil ik net afrekenen gooien ze met inloggen mijn hele winkelmand leeg en is opeens alles veel duurder. De korting op alle items die ik tot net nog had is opeens weg.. Nog iemand problemen?