herbosch1987 schreef:Hoelang is die flyer geldig van 15% korting geldig?
Van 4 t/m 27 februari.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nibbit schreef:Ik heb vandaag een rijbroek gekocht bij Divoza, zonder flyer maar met korting
Volgens mij is die hele flyer onzin
San_ner schreef:Ik ga volgende week naar Divoza voor waarschijnlijk de Mondoni Field in het bruin. Koop ze alleen als ik de kwaliteit redelijk goed vind.
Wil ook nog even naar de Bath kijken, vind die op de site niet erg mooi lijken.. maar op de foto die hier voorbij kwam vind ik ze wel heel gaaf.
calyppie_ schreef:klopt, staat ook gewoon op de site dat je korting krijgt op rijlaarzen, broeken en dekjes.
maar volgens mij is de 15 % korting op een product naar keuze een uitzondering.
ik heb gister de Mondoni Bath aangepast en ze zaten echt top, en ze zijn zo mooi. ik wil 'm ik wil 'm!
edit: typefoutje
LiiNd_Y schreef:kvind de laarzen nog wel een beetje stug zitten. maar dat word wel beter. ze zijn me nu ook nog een beetje te hoog...ben ze nu lekker aan het indragen..duurd nog een poosje voordat ik weer op paard zit...
heb ze ook ff lekker gepoetst en ingevet, en ze glimmen nu heel erg mooi
San_ner schreef:calyppie_ schreef:klopt, staat ook gewoon op de site dat je korting krijgt op rijlaarzen, broeken en dekjes.
maar volgens mij is de 15 % korting op een product naar keuze een uitzondering.
ik heb gister de Mondoni Bath aangepast en ze zaten echt top, en ze zijn zo mooi. ik wil 'm ik wil 'm!
edit: typefoutje
Hoe zien de bath's er daar uit dan? Op de site vind ik ze er niet erg mooi uit zien, is het leer wel gewoon glad of niet?
Bizzybijtje schreef:Nienke1308 schreef:Ik vind leren rijlaarzen persoonlijk totaal NIET lekker zitten![]()
Ik zweer bij mijn rubberen laarzen![]()
x.
Heb je ook weleens leren laarzen ingelopen? Nieuw is het inderdaad een hel, maar nu ze ingelopen zijn wil ik nooit meer terug naar rubberen laarzen