Texas02 schreef:Ik heb de Juliane in dezelfde maat als de leggings ook, en de Noemi broeken. Dus voor mij valt hij mooi op maat!
Dankjewel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daydream schreef:Is er bij de Kramer ook iets wat lijkt op de London hybrid legging van Zaczess?
Dus
- geen rits
- wel riemlussen
- 2 zakken waarvan minstens 1 telefoonzak ruim genoeg voor telefoon en astma disc, en 1 mag kleiner zijn, voor snoepjes en voor whiz instructiekastje als ik les heb
Vind de London heel fijn maar hij pilt nu al en als het goedkoper kan is het meegenomen
Vooral het pillen voor die prijs zit me dwars
Enorm bedankt voor de genen die mee willen denken
Off topic : niet pillende andere merken / winkels/ modellen mogen ook genoemd worden
Stal_Fiore schreef:OMG ik kom er net achter dat ik gisteren op weg naar Bremen gewoon LANGS Kramer ben gereden…. Had ik dat geweten.
Op de terugweg zeker langs!
zou jij toevallig niet even voor mij willen kijken hoe deze kleuren in het echt zijn, van dit halstertouw en oortje, zouden ze qua kleur bij elkaar passen? En / of een extra fotootje willen maken?

Coentjuh schreef:Denk niet dat het perse goedkoper is hoor. Ik vind ook de kwaliteit van sommige dingen tegenvallen. Maar ze hebben vaak wel leukere dingen dan wat we in NL gewend zijn.
Wil jij ook even voor mij kijken misschien (zie bovenstaande fotootjes)
Coentjuh schreef:Stal_Fiore schreef:OMG ik kom er net achter dat ik gisteren op weg naar Bremen gewoon LANGS Kramer ben gereden…. Had ik dat geweten.
Op de terugweg zeker langs!
Mooi, kom je voor zondag terug ?zou jij toevallig niet even voor mij willen kijken hoe deze kleuren in het echt zijn, van dit halstertouw en oortje, zouden ze qua kleur bij elkaar passen? En / of een extra fotootje willen maken?
![]()
Ik zoek al jaren een touw bij mijn teal touwhalster, maar nergens de juiste kleur te vinden. Westernoortje zou ook leuk zijn bij mijn teal pad! Maar weet niet of het meer naar babyblauw neigt.
Veel plezier in Bremen!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]