Kramer Paardensport Fans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 23:16

Texas02 schreef:
Ik heb de Juliane in dezelfde maat als de leggings ook, en de Noemi broeken. Dus voor mij valt hij mooi op maat!

Dankjewel!

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 06:05

Is er bij de Kramer ook iets wat lijkt op de London hybrid legging van Zaczess?

Dus
- geen rits
- wel riemlussen
- 2 zakken waarvan minstens 1 telefoonzak ruim genoeg voor telefoon en astma disc, en 1 mag kleiner zijn, voor snoepjes en voor whiz instructiekastje als ik les heb

Vind de London heel fijn maar hij pilt nu al en als het goedkoper kan is het meegenomen
Vooral het pillen voor die prijs zit me dwars

Enorm bedankt voor de genen die mee willen denken

Off topic : niet pillende andere merken / winkels/ modellen mogen ook genoemd worden

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 06:23

Ja, die ik had maar direct stuk waren hadden dat wel allemaal, dat was de Nathalie. Maar ik raad je ze dus niet aan. Zijn ook al bijna uitverkocht trouwens. Volgens mij hebben ze nog wel meer modellen die dat ook hebben. Zoek je gewoon materiaal of meer richting winter legging?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 07:04

daydream schreef:
Is er bij de Kramer ook iets wat lijkt op de London hybrid legging van Zaczess?

Dus
- geen rits
- wel riemlussen
- 2 zakken waarvan minstens 1 telefoonzak ruim genoeg voor telefoon en astma disc, en 1 mag kleiner zijn, voor snoepjes en voor whiz instructiekastje als ik les heb

Vind de London heel fijn maar hij pilt nu al en als het goedkoper kan is het meegenomen
Vooral het pillen voor die prijs zit me dwars

Enorm bedankt voor de genen die mee willen denken

Off topic : niet pillende andere merken / winkels/ modellen mogen ook genoemd worden

Wellicht de Feline? Ik vond die zelf erg fijn zitten! Heb zelf uiteindelijk een broek met rits gekocht dus durf niks te zeggen over pillen.

(Ik ken de zaczess legging niet trouwens, maar deze broek is dus een legging, twee zakken en met riemlussen)

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 07:34

Ik heb ook een Nathalie en die is na 2 zomers nog prima. Er is nu wel een nieuwe versie van.

Tessa, mooi hoe dat matcht maar ook grappig dat die kleuren zo hetzelfde zijn van verschillende merken.

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 14:21

Texas02 schreef:
Zoek je gewoon materiaal of meer richting winter legging?

Gewoon liefst

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 21:48

Hebben ze wel meerdere van volgens mij!

Mijn nieuwe rijbroek zit ook met de bareback pad top, dus daar mogen meer van straks!

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 16:19

Blij te lezen dat de broek je bevalt +:)+

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 21:20

Jij nogmaals bedankt voor je antwoorden! Als Kramer de retouren van de leggings verwerkt heeft, bestel ik er nog een paar bij! De kleuren zijn nog wel lastig kiezen :D

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 16:20

Geen verzendkosten zie ik t/m maandag vanaf 29 euro.

Als ik nu een paar dingen koop waarbij ik verschillende maten wil bestellen (dus kom boven de 30 euro), maar stel dat ik daarvan misschien iets wil retourneren omdat het niet bevalt, krijg ik dan mijn geld terug? Ookal zit het misschien uiteindelijk onder de minimaalbestelwaarde van 15 euro? Snap wel dat ik dan evt. de verzendkosten moet terugbetalen.

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 17:09

Hmm goed om te weten. Vraag me af wat voordeliger gaat uitkomen. Nu bestellen met gratis verzendkosten of wachten op black friday. Weet iemand of nieuwe collectie daar meestal ook onder valt?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 17:14

Met Halloween korting en Black Friday korting is het 10% op alles, dus ook op nieuwe collecties.

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 17:17

Ok merci. Ga ik in het weekend eens vergelijken wat voordeliger uit zou komen. :P

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 08:53

OMG ik kom er net achter dat ik gisteren op weg naar Bremen gewoon LANGS Kramer ben gereden…. Had ik dat geweten.
Op de terugweg zeker langs!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 09:02

Zeker doen, is een leuke winkel!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 10:17

Stal_Fiore schreef:
OMG ik kom er net achter dat ik gisteren op weg naar Bremen gewoon LANGS Kramer ben gereden…. Had ik dat geweten.

Mooi, kom je voor zondag terug ? :D zou jij toevallig niet even voor mij willen kijken hoe deze kleuren in het echt zijn, van dit halstertouw en oortje, zouden ze qua kleur bij elkaar passen? En / of een extra fotootje willen maken? :o

Ik zoek al jaren een touw bij mijn teal touwhalster, maar nergens de juiste kleur te vinden. Westernoortje zou ook leuk zijn bij mijn teal pad! Maar weet niet of het meer naar babyblauw neigt.

Veel plezier in Bremen!

Afbeelding

Afbeelding

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 19:39

Ik ga morgen voor het eerst naar de megastore in Neukirchen-Vluyn, ben heel erg benieuwd.
Iemand tips voor dingen om mee te nemen die wel echt voordeliger zijn dan in Nederland?
Ik wil graag een nieuwe waterdichte winterjas en een nieuwe rijbroek/legging, dus ga daar voor kijken.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 19:45

Denk niet dat het perse goedkoper is hoor. Ik vind ook de kwaliteit van sommige dingen tegenvallen. Maar ze hebben vaak wel leukere dingen dan wat we in NL gewend zijn.

Wil jij ook even voor mij kijken misschien (zie bovenstaande fotootjes) O:)

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 19:45

Coentjuh schreef:
Denk niet dat het perse goedkoper is hoor. Ik vind ook de kwaliteit van sommige dingen tegenvallen. Maar ze hebben vaak wel leukere dingen dan wat we in NL gewend zijn.

Wil jij ook even voor mij kijken misschien (zie bovenstaande fotootjes) O:)

Als ik het ga onthouden zal ik even voor je kijken, maar ik kan niks beloven :Y)
Mijn geheugen laat me door drukte helaas in de steek.

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 20:54

Iemand ervaringen met de zwangerschapsrijlegging? Die dat ze een winter versie hebben dus dat klinkt wel goed met de aankomende winter. Maar twijfel beetje over de maat want heb eigenlijk nooit rijbroeken of leggings gehad van kramer

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 21:20

Als ik de rest zover krijg om met me mee te gaan, ga ik proberen voor je te kijken.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 11:21

Coentjuh schreef:
Stal_Fiore schreef:

Mooi, kom je voor zondag terug ? :D zou jij toevallig niet even voor mij willen kijken hoe deze kleuren in het echt zijn, van dit halstertouw en oortje, zouden ze qua kleur bij elkaar passen? En / of een extra fotootje willen maken? :o

Ik zoek al jaren een touw bij mijn teal touwhalster, maar nergens de juiste kleur te vinden. Westernoortje zou ook leuk zijn bij mijn teal pad! Maar weet niet of het meer naar babyblauw neigt.

Veel plezier in Bremen!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ben langs geweest, ik stuur je een pb.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 16:50

Ze hebben nu 10% korting op het hele assortiment

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 18:24

Stephanie_86 schreef:
Ze hebben nu 10% korting op het hele assortiment

Ik zie die korting niet? Is dat met een code?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 18:27

Vanaf dinsdag pas