Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 00:16

Texas02 schreef:
Ik heb de Juliane in dezelfde maat als de leggings ook, en de Noemi broeken. Dus voor mij valt hij mooi op maat!

Dankjewel!

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 07:05

Is er bij de Kramer ook iets wat lijkt op de London hybrid legging van Zaczess?

Dus
- geen rits
- wel riemlussen
- 2 zakken waarvan minstens 1 telefoonzak ruim genoeg voor telefoon en astma disc, en 1 mag kleiner zijn, voor snoepjes en voor whiz instructiekastje als ik les heb

Vind de London heel fijn maar hij pilt nu al en als het goedkoper kan is het meegenomen
Vooral het pillen voor die prijs zit me dwars

Enorm bedankt voor de genen die mee willen denken

Off topic : niet pillende andere merken / winkels/ modellen mogen ook genoemd worden

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 07:23

Ja, die ik had maar direct stuk waren hadden dat wel allemaal, dat was de Nathalie. Maar ik raad je ze dus niet aan. Zijn ook al bijna uitverkocht trouwens. Volgens mij hebben ze nog wel meer modellen die dat ook hebben. Zoek je gewoon materiaal of meer richting winter legging?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 08:04

daydream schreef:
Is er bij de Kramer ook iets wat lijkt op de London hybrid legging van Zaczess?

Dus
- geen rits
- wel riemlussen
- 2 zakken waarvan minstens 1 telefoonzak ruim genoeg voor telefoon en astma disc, en 1 mag kleiner zijn, voor snoepjes en voor whiz instructiekastje als ik les heb

Vind de London heel fijn maar hij pilt nu al en als het goedkoper kan is het meegenomen
Vooral het pillen voor die prijs zit me dwars

Enorm bedankt voor de genen die mee willen denken

Off topic : niet pillende andere merken / winkels/ modellen mogen ook genoemd worden

Wellicht de Feline? Ik vond die zelf erg fijn zitten! Heb zelf uiteindelijk een broek met rits gekocht dus durf niks te zeggen over pillen.

(Ik ken de zaczess legging niet trouwens, maar deze broek is dus een legging, twee zakken en met riemlussen)

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 08:34

Ik heb ook een Nathalie en die is na 2 zomers nog prima. Er is nu wel een nieuwe versie van.

Tessa, mooi hoe dat matcht maar ook grappig dat die kleuren zo hetzelfde zijn van verschillende merken.

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 15:21

Texas02 schreef:
Zoek je gewoon materiaal of meer richting winter legging?

Gewoon liefst

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 22:48

Hebben ze wel meerdere van volgens mij!

Mijn nieuwe rijbroek zit ook met de bareback pad top, dus daar mogen meer van straks!

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 17:19

Blij te lezen dat de broek je bevalt +:)+

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 22:20

Jij nogmaals bedankt voor je antwoorden! Als Kramer de retouren van de leggings verwerkt heeft, bestel ik er nog een paar bij! De kleuren zijn nog wel lastig kiezen :D