Anne_vD schreef:Als jullie het niet erg vinden kom ik even binnen vallen met een vraag.
Ik wil binnenkort namelijk een nieuw rijjasje en plastron aanschaffen.
Het liefst koop ik een navy jasje, paard is heel donkerbruin. Bijna zwart in de winter en gebruind door de zon in de zomer. In mijn plastron wil ik graag het Zeeuwse logo hebben (zit ook in m'n dekje).
Dit logo is alleen lichter blauw, nu twijfel ik of dit bij het jasje past.
Een zwart jasje wil ik eigenlijk niet ivm donker paard, mijn moeder opperde grijs maar dat vind ik minder mooi op het bruin in de zomer..
Wat zouden jullie doen? Ik kan evt. het rijjasje en plastron die ik wil toevoegen zodat jullie een idee hebben van de kleuren.
En rood? Dat zit toch ook in de vlag van Zeeland? Dat is ook erg mooi op een (donker)bruin paard.
Zit er nu oprecht over na te denken om ze allebei aan te schaffen. Ik ga namelijk springen en dressuur starten. Vind zelf dat springen altijd wel wat losser/fleuriger kan. Daarom wil ik graag voor het springen dan de donkerblauwe met rode accenten, en voor de dressuur de zwarte. Heb al mijn tuig zwart inclusief cap, laarzen etc. Paard is in de zomer wat meer oranje, in de winter heel donker. Hieronder even snel bij elkaar gegooid:

heel fijn jasje. Ik heb hele lange armen de st tropez valt mij zelfs nog iets korter.

Ik denk even verder.
Mag ik ook mee kletsen?