Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
casperrr schreef:Conclusie: Jullie hebben blijkbaar niks beters te doen dan af te katten
Jeetje mina wat een stelletje kippen zitten er hier, niks beters te doen?
Aan die posts van de TS merk ik op dat ze het zo goed mogelijk wilt doen, en wilt laten merken dat ze het beste voor heeft met dat paard. I.p.v. dat de meeste mensen een normale reactie geven wordt ze gelijk de grond in geboord, wordt er van alles bij gehaald, boe en bah geroepen...
Als je op een manege staat zijn er genoeg mensen die tips willen geven, of je met iets willen helpen....
Ongelovelijke sommige reactie's hier... Net alsof ze er alleen maar op uit zijn dat ze iets verkeerds zegt om er dan de grond in te boren...
Snappen sommige van jullie dan niet dat de TS niks meer wil dan goed voor haar paardje te zorgen en er van te genieten en er goed haar best voor wilt doen????
Waratje schreef:Ik denk dat voor een heel aantal hier geldt dat ze, net als ik, de nodige jonge meiden in de praktijk hebben meegemaakt. En wat erger is, hoe de paarden/ponies er de dupe van zijn..... Al die meiden begonnen ook vol goede voornemens aan een eigen paard en daarna merken ze dat het niet allemaal zo loopt als dat ze gedacht hadden.
Het grote punt hier is dat we het allemaal best gunnen aan TS, maar als het misloopt (en daar is gewoon best een grote kans op) is het paard meer de dupe dan TS. Er zijn al zoveel paarden de dupe geworden van goede voornemens zonder goede onderbouwing van kennis, kunde en financien.

natasja1991 schreef:dan koop ik wel geen paard...
wat een gezeik.

natasja1991 schreef:voor zover ik weet, wil ik niet op mezelf wonen.
Ik ga nooit weg. Dus zoals ik al zei: ik hoef er niks voor op te geven.
Ik spreek jou nog wel over een jaartje of 10 (misschien ben je dan wel getrouwd en heb je een kleine
)Citaat:Tuurlijk is er altijd een zekere mate van onzekerheid in je leven, echter gebeuren er, laten we zeggen van je 14e tot je 25e zoveel dingen kort op elkaar dat dit wel een extreem roerige periode is.