Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Uhm, het is best wel genant...
Wij gebruiken met drie meiden dezelfde poetskoffer en een tijdje terug kwamen we er achter dat er een condoom in zat, nog netjes in de verpakking....
We zijn er nog steeds niet achter van wie hij is...
, betadine, pleisters, tape en reflecterende bandages dat was het wel zo'n beetje
)

ja vraag me niet wat ze daar doen
marlies85 schreef:Zo te lezen heeft iedereen wel een heel eind het zelfde erin zitten.(met uitzondering van dat condoom dan).Heb wel bij sommige reacties het idee dat ze er een halve zadelkast in hebben zitten.Zijn er zulke grote poetskisten dan?

polly_hvj schreef:eigelijk alleeen borstels hoefvet met kwastje en elastiekjes:P mijne is niet zo heel erg groot;)
0charlotte0 schreef:kladblokje, tussenstukje, hoevenvet , elastiekjes , (binnenkort!) betendine scrub, groene zeep, doekje, veiligheidsvest, sperriempje, worteltje ofzo, en nog veel meer andere rotzooi die ik me niet herinner.
Loizy schreef:0charlotte0 schreef:kladblokje, tussenstukje, hoevenvet , elastiekjes , (binnenkort!) betendine scrub, groene zeep, doekje, veiligheidsvest, sperriempje, worteltje ofzo, en nog veel meer andere rotzooi die ik me niet herinner.
Heb jij een bodyportector in je poetskist zitten???
waarom ? ik bedoelde zo'n recleterend ding