runningkawa schreef:Om eerlijk te zijn vind ik je foto niet makkelijk te beoordelen
Een foto van dezelfde dag dan, van de zijkant genomen. Hier is de maat zadel beter te beoordelen denk ik.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Om eerlijk te zijn vind ik je foto niet makkelijk te beoordelen
Urielle schreef:runningkawa schreef:Maar dat weer omdat ik die maat nodig heb om mijn buik, bij mijn billen heb ik meestal broek over
Dat probleem heb ik ook. Mijn rijbroeken zijn bij de benen bijna altijd wat te wijd, maar anders krijg ik de tailleband niet dicht
runningkawa schreef:Dat lijkt toch beter te passen dan bij Tieneke (sorry Tieneke)
Zie daar geen verkeerd beeld
Maar het vertekend misschien door de korte beugels van Tieneke?
Dat ze zich daardoor wat meer achter in het zadel drukt?
runningkawa schreef:Maar heb je dan eigenlijk niet gewoon een ongezond paard?
pubelia schreef:Het enige wat ik er nog op wil zetten is, dat iedereen met een maatje meer in hun waarde moet laten. iemand van 120 kilo op een haflinger kan meestal beter gaan, dan iemand die net begint van 60 kilo op een haflinger. en mensen je kan niet oordelen vanaf een foto, de enige die kan oordelen zijn mensen die je persoonlijk van het rijden kennen.
pubelia schreef:Het enige wat ik er nog op wil zetten is, dat iedereen met een maatje meer in hun waarde moet laten. iemand van 120 kilo op een haflinger kan meestal beter gaan, dan iemand die net begint van 60 kilo op een haflinger. en mensen je kan niet oordelen vanaf een foto, de enige die kan oordelen zijn mensen die je persoonlijk van het rijden kennen.
Breitling schreef:pubelia schreef:Het enige wat ik er nog op wil zetten is, dat iedereen met een maatje meer in hun waarde moet laten. iemand van 120 kilo op een haflinger kan meestal beter gaan, dan iemand die net begint van 60 kilo op een haflinger. en mensen je kan niet oordelen vanaf een foto, de enige die kan oordelen zijn mensen die je persoonlijk van het rijden kennen.
Ik denk toch echt dat iemand van 120 kilo te zwaar is voor een haflinger
runningkawa schreef:Ik denk eerlijk gezegt toch ook dat 120 voor een haf wel te veel is.
Maar aan 120 kg zit je nog niet zo snel
runningkawa schreef:Ik kom nog net zo makkelijk op mijn paard als toen ik 52 kg woog??
En dat is geen smoesje