ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kriel

Re: ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:00

rianne1987 schreef:
Vanmiddag heb ik gebeld met Piaffe en er werd me heel netjes en duidelijk uitgelegd dat als hun het van je rekening af halen het 5 dagen duurt voor ze het pakket kunnen verzenden.
Dus hoop morgen of maandag mijn pakket binnen te krijgen!

Dank u, dank u
Jij klonk ook heel aardig en vriendelijk hoor Knipoog

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:08

@Levy: even gewoon een vraag! Waarom versturen jullie bij automatische incasso nou pas na vijf dagen? Het kan niet te maken hebben met de storneringstermijn want deze is 30 dagen. Dus qua veiligheid zegt het niets voor jullie want terugboeken kan nog de hele maand.
En andere (ruitersport)shops hanteren deze termijn niet. (ik bestel ook vaak bij agradi of de paardendrogist en daar betaal ik ook via automatische incasso). Ik betaal of vooruit of via incasso omdat ik geen zin heb om continu op te moeten letten of ik voldoende geld in huis heb etc.
Vooruitbetalen kan, maar vaak zit ik gewoon even achter de pc en heb niets bij de hand voor internetbankieren en dan is juist de incasso zo makkelijk.

Qua ervaringen: ik heb zowel goede als slechte ervaringen. Uiteindelijk is alles altijd goed gegaan maar er zaten ook een aantal ergenisssen bij. Ik heb vorige week dinsdag een nieuwe bestelling geplaatst en daar wacht ik nu op. Vandaag is het precies tien dagen geleden dus ik hoop de bestelling morgen of overmorgen in huis te hebben Lachen

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 21:41

rianne1987 schreef:
Vanmiddag heb ik gebeld met Piaffe en er werd me heel netjes en duidelijk uitgelegd dat als hun het van je rekening af halen het 5 dagen duurt voor ze het pakket kunnen verzenden.
Dus hoop morgen of maandag mijn pakket binnen te krijgen!

Hoop het ook voor je. Ik wacht al 2 weken.

Ik kreeg overigens een zeer onvriendelijke mail toegezonden nadat ik meldde dat het track & trace nummer niet werkte en ik vroeg of daar een verklaring voor was.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 04:48

onvriendelijke mail werd gestuurd omdat de vraag ook niet laat ik het netjes omschrijven netjes werd gesteld.
Wij willen echt overal antwoord op geven maar.... worden graag netjes behandeld dan doen wij dit ook zeker terug.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:39

ruitersport schreef:
onvriendelijke mail werd gestuurd omdat de vraag ook niet laat ik het netjes omschrijven netjes werd gesteld.
Wij willen echt overal antwoord op geven maar.... worden graag netjes behandeld dan doen wij dit ook zeker terug.

Joh hou de eer aan jezelf, jullie hebben meer tevreden, dan ontevreden klanten Knipoog

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:45

Mee eens !! Pling

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:17

ik heb de deken dinsdagavond eindelijk ontvangen Haha! helaas zijn de gespen van de buiksingels niet goed waardoor ze niet sluiten Boos!

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:36

en dat is zeker ook de fout van Piaffe?? Dat had je bij bv Divoza ook kunnen gebeuren!

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:41

ben altijd heeeeeel blij met jullie,
toppie

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:42

ik kom ook wel eens met liannes mee, jullie zijn altijd netjes, aardig en op schik.
iedereen maakt fouten zo ook bij piaffe.
ik heb laatst ook gebeld over een deken in bestelling, werd netjes te woord gestaan.
ik wacht gerust op de deken, zal vast goed komen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 22:50

JazzOrlando schreef:
en dat is zeker ook de fout van Piaffe?? Dat had je bij bv Divoza ook kunnen gebeuren!

Haha! Dit is bij Divoza ook regelmatig zo maar daar hoor je men dan niet over

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 23:30

liannes schreef:
ben altijd heeeeeel blij met jullie,
toppie

ik ook Pling
bestel hier regelmatig,en het is altijd goed gegaan.
het 1x gemaild en kreeg een hele nette mail terug,echt toppie!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 23:30

ruitersport schreef:

Weet niet wat er mis aan is als ik vraag of jij een verklaring weet voor het feit dat TPG de code niet kende.

Inmiddels heb ik een deel van de bestelling ontvangen. De peesbeschermers moeten nog worden nageleverd. Ben heel benieuwd. Maandag scheen alles verzonden te zijn (complete bestelling). Donderdag scheen er nog niets verzonden te zijn wegens niet leverbaar.

Ik ga er verder geen energie meer aan besteden. Voor mij is het duidelijk dat ik nooit meer iets bij Piaffe zal bestellen.

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 00:19

Heb vorige week 2 zweetdekens besteld, ben benieuwd, wacht rustig af.

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 08:46

gabyfedde schreef:
ruitersport schreef:

Weet niet wat er mis aan is als ik vraag of jij een verklaring weet voor het feit dat TPG de code niet kende.

Inmiddels heb ik een deel van de bestelling ontvangen. De peesbeschermers moeten nog worden nageleverd. Ben heel benieuwd. Maandag scheen alles verzonden te zijn (complete bestelling). Donderdag scheen er nog niets verzonden te zijn wegens niet leverbaar.

Ik ga er verder geen energie meer aan besteden. Voor mij is het duidelijk dat ik nooit meer iets bij Piaffe zal bestellen.

even over de tpg code,
ik had deze week koffers besteld bij een firma, kreeg de tpg code na de tijd,
maar de tpg kende de code niet, dit ligt niet aan piaffe.maar aan de tpg zelf, daar kunnen we nog veel meer topics over schrijven Knipoog

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 08:54

liannes schreef:

even over de tpg code,
maar de tpg kende de code niet, dit ligt niet aan piaffe.maar aan de tpg zelf, daar kunnen we nog veel meer topics over schrijven Knipoog

Daarom vroeg ik ook een verklaring of zij misschien wisten hoe dat kon. Ik heb helemaal geen ervaring met die codes en ik ga er van uit dat zij dat wel hebben.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 09:23

gabyfedde schreef:
liannes schreef:

even over de tpg code,

Daarom vroeg ik ook een verklaring of zij misschien wisten hoe dat kon. Ik heb helemaal geen ervaring met die codes en ik ga er van uit dat zij dat wel hebben.

Voor dat soort codes moet je bij het bedrijf zijn die ze bedacht heeft (TPG) en niet Piaffe Knipoog Als mijn vriendin mij zou bellen en mijn telefoon werkt niet, bel ik KPN, niet mijn vriendin Pling

Zelf ben ik ook dik tevreden over Piaffe. Ze zijn in no-time onwijs gegroeid en wie er geweest is kan denk ik wel beamen dat men echt hard zijn best doet om alle online bestellingen zo snel mogelijk de deur uit te werken, ondertussen staan ze de klanten in de zaak vriendelijk te woord en gaat de telefoon ook nog eens elke minuut over wat keurig beantwoord wordt.

Je kan nou eenmaal niet elke klant tevreden houden want waar mensen werken kunnen foutjes gemaakt worden. En je hebt er altijd zeikerds bij zitten die liever gaan lopen klagen over allemaal pietluttige dingetjes ... dan dat ze nadenken van "goh, hoe zou het nou dan toch komen dat het mis gegaan is?" Bestellen via internet is altijd risico vol, wil je geen gezeur achteraf? Bestel dan niks online, zoek het elders of ga er dan heen. Bloos

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 09:35

mijn vader heeft gisteren dekens opgehaalt bij piaffe,
deze had ik3 weken geleden als betaald maar waren niet meer leverbaar,
nu heb ik dekens uit de nieuwe collectie gekregen, ben er heel blij mee Lachen
netjes opgelost.

vond het alleen jammer dat we er zelf elke x achteraan moesten bellen.

sunnyblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 09:38

Het kan liggenaan de nieuwe postbedrijft tnt geloof ik, die doen er veel langer over als de tpg. Ik heb zelf hele goede ervaringen met Piaffe. Alleen duurde het best lang voordat ik de deken had, maar dat was net in de overgang tpg en tnt, ze stuurde wel na afloop een mailtje of ik de deken had en dat vond ik wel netjes van ze.

magic_loverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:27

nou ik ben nog heel tevreden over ze!

Ik had maandje terug 2 dekens besteld, maar omdat 1 nog niet leverbaar was, en de temp nog niet super koud was had het niet zo'n haast.

maar nu het deze week weer kouder werd, heb ik ze gemaild met de vraag of ze 1 alvast konden versturen (diegene die wel leverbaar was) en dat hebben ze dus gedaan en heb hem vandaag ontvangen OK dan! harstikke super! Lachen

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:32

Ik heb helaas nog geen mail ontvangen Verdrietig Met de vraag wanneer mijn spullies geleverd worden...

tinkerfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:06

ik heb vier weken geleden wat besteld en betaald en gisteren is het eindelijk binnengekomen,

wat wel vreemd was ik kreeg een mailtje dat een shabrak die ik had besteld er niet was en of ik een andere wilden ik zeg is goed
als kwaliteit hetzelfde is,.
krijg ik in het pakketje toch de als eerste bestelde maar goed ik heb alles binnen duurde allen te lang naar mijn mening

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:32

ik heb er 1 keer iets bij besteld en dat ging goed en hadhet redelijk snel binnen. Kreeg idd een acceptgiro, betaald en heb het pakketje toen ontvangen.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:18

Ik heb net mijn pakketje binnen, top. Binnen anderhalve week tijd. Alleen worden de strijklappen nog nageleverd, ik ga er vanuit dat dit gewoon goedkomt Ja ! Lachen

Mactime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:34

Ik wil er binnekort waarschijnlijk een deken bestellen dus even een abbo * op dit topic!