Levy schreef:Jouw ervaring betreffende wat Fasel??
Dat er meerderen het deden. Maar ik zat ervoor en heb niet achterom gekeken. En mijn oren zijn zo best ook niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Levy schreef:Jouw ervaring betreffende wat Fasel??
Levy schreef:Het was toch echt zo!
Bovendien liep er een dame in een rode trui met keihard over die houten tribune, met een soort van toeter (incl. hels kabaal), heen en weer te rennen![]()
![]()
Levy schreef:Overigens moet ik wel zeggen dat er tijdens de prijsuitreiking en vlak daarvoor, de kleine bak open was gesteld voor gebruik, maar dat praktisch niemand daar gebruik van maakte. Tja, dan is het in mijn ogen ook een beetje vragen om gelummel natuurlijk.
Fasel schreef:Levy schreef:Het was toch echt zo!
Bovendien liep er een dame in een rode trui met keihard over die houten tribune, met een soort van toeter (incl. hels kabaal), heen en weer te rennen![]()
![]()
WHAHA. Gek mens
Fasel schreef:
Mij is wel eens verteld dat er nooit zoveel verschil mag zitten tussen de jury's? Is dat zo?
Levy schreef:Nee, jij weet nergens van, maar ik help je wel even herinneren
Rensjuh schreef:joepie Floor is 2e dan is ze toch ook door? *o/* Toppertje rijdt ze...
Wollie schreef:Levy, het is in Exloo een beetje moeilijk over houten tribunes te rennen, want ze zijn namelijk van steen![]()
Heeft iemand trouwens als gehoord hoe het gaat met Desiree?
Fasel schreef:Ja maar ik ken KarinvdM ook niet. Ik ken eigenlijk niemand in de dressuurwereld. Dus dat was lastig
.
KarinvdM schreef:Ik ken jou volgens mij ook niet.
Jammer toch dat de profielen momenteel niet werken...
Fasel schreef:YvonneS schreef:
Teon ik dat L1 meisje zag, had ik al zoiets van ??? waar heeft die dr punten vandaan, mijn collega reed ook mee, een nette proef en een leuke combinatie en die had geen prijs. Had dit L1 meisje achteraf helemaal geen prijs???? Weer lekker banketstaaf dat er weeer een verkeerde kampioen is gehuldigd, die vader van dat meisje was echt zo trots als een pauw!
Fasel schreef:Ik hoor net dat ze teruggevallen is naar de ik geloof 15e plek. Er was iets fout gegaan met een afmelding en de coupon zat er nog tussen of zo.