Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sexysusie schreef:Het gaat erom dat gylana ontvreemd is van de laatste eigenaresse, dus er een paard in de handel is die daar niet hoort te zijn. Ik zeg niet dat ik er het beste voor kan zorgen. Ik heb het liefst dat ze gewoon ingeslapen was. Degene waar ik nu mee te maken heb daar is ze dus al paar keer terug gekomen omdat diegene haar als rijpaard wilde verkopen wat dus niet kan. Daarnaast heeft deze persoon verschillende namen gebruikt. Niet helemaal zuiver dus. Deze persoon heeft haar gewoon van de ene naar de andere gestuurd als rijpaard terwijl hij al ingelicht was dat dat niet kon. Ik mag ook niet eens even langs komen om te kijken hoe het met haar gaat. Daarop zegt hij haar de dag ervoor al naar Frankrijk gestuurd te hebben. Toevallig kom ik daar in de herfst langs onder weg naar Spanje om paarden te trainen met een vriendin van mij maar ook dan hoor je niks. Als je niks te verbergen hebt kun je gewoon antwoord geven. Het klopt allemaal van geen kant dus nee ik laat het nog niet rusten. Voor diegene die zich druk maken om de crowdfunding, ik heb iedereen gesproken ondertussen en die hopen allemaal nog dat gylana terug kan komen dus dat ze geld nog niet terug hoeven. Dus mijn zoektocht gaat nog door. En ik hoop dat ik haar op een mooie goede plek mag vinden.
office schreef:200 euro is er opgehaald er liepen twee donatie acties maar ze heeft gezegd dat ze die mensen benaderd heeft en dat ze het geld niet terug willen.
Wel jammer voor dat paard die had inmiddels lekker bij ts kunnen wonen.Maar helaas…..zo gaat de paarden handel.
sexysusie schreef:Jeetje het is ook nooit goed, eerst maar zeuren dat ik de acties voor geld moet stoppen. Dan zet ik die op pauze is het ook weer niet goed. Daarnaast heb ik hier in de berichten aangegeven dat wie geld terug wil dat terug kan krijgen. Degene die ik persoonlijk ken heb ik benaderd maar hoeven nog niet terug. Daarnaast was er nog maat 1175 beschikbaar diegene die wou storten die €450,- ging niet door. En naar Spanje gaan met vriendin is geen vakantie vieren. Is gewoon werken. Ik strijd door en blijf zoeken. En hoop echt dat ze goed plek heeft, maar zolang ik dat niet weet zoek ik verder en ga ik door. Iedereen maakt er maar wildwest verhaal van. Gelukkig weet ik zelf beter en kan ik mijzelf altijd nog recht in de ogen aankijken. Voor iedereen die wel helpt en zinnige antwoorden geeft mijn dank is zeer groot!!
Mano29 schreef:Ik heb ook gedoneerd,maar mij heeft ze niet benaderd hoor.
Ik had gedoneerd op gofundme,de 2e die ze had geopend.
sexysusie schreef:Als je je paard op laat halen voor de slacht wordt pas betaald als paard geslacht is. Gaat namelijk om aantal kilo’s wat ze er van kunnen gebruiken.
Dus laatste eigenaresse heeft nog niks betaald gekregen.
Zij laat echter alles maar gebeuren en doet niks meer. Dus of zij zo betrouwbaar is weet ik niet. Ik denk nu dat zij de grootste oplichter is.
Ik heb de crowdfunding op pauze gezet dus kan niet meer gestort worden op dit moment. Diegene die geld terug willen kunnen geld terug krijgen.
Ik ga echter verder en zal dit niet laten rusten.
Paardenfann4 schreef:Wat is er nu precies aan de hand met het paard, jij hebt er tot Z2 mee gereden alleen hoger ging niet, maar ze was niet kreupel. Dus het paard zou prima voor minder hoge doelen ingezet kunnen worden, maar ze is als fokmerrie ingezet. Nu lijkt er een nieuwe blessure te zijn en moest het paard naar de slager, wat die nieuwe blessure precies is en of het beter kan worden dat weet ook niemand volgens mij? Als fokmerrie zou ze toch nog wel kunnen functioneren, dan is ze toch nog steeds wel waardevol en niet slachtrijp? Dus dan is het toch niet zo raar dat het paard niet naar de slager gebracht wordt.
sexysusie schreef:En voor diegene die roept beetje raar om te zeggen dat ze dan hun geld terug moeten vragen ipv dat ik er achter aan ga. Ik weet dus niet van iedereen wie het is, daarom dus bovenstaande bericht neergezet. En daarnaast ben ik rete druk met allemaal berichten plaatsen in Frankrijk Spanje Duitsland België Nederland noem maar op. Ik zit geen moment stil naast mijn gewone werk, gezin en huishouden.
Paardenfann4 schreef:Wat is er nu precies aan de hand met het paard, jij hebt er tot Z2 mee gereden alleen hoger ging niet, maar ze was niet kreupel. Dus het paard zou prima voor minder hoge doelen ingezet kunnen worden, maar ze is als fokmerrie ingezet. Nu lijkt er een nieuwe blessure te zijn en moest het paard naar de slager, wat die nieuwe blessure precies is en of het beter kan worden dat weet ook niemand volgens mij? Als fokmerrie zou ze toch nog wel kunnen functioneren, dan is ze toch nog steeds wel waardevol en niet slachtrijp? Dus dan is het toch niet zo raar dat het paard niet naar de slager gebracht wordt.
rien10 schreef:Paardenfann4 schreef:Wat is er nu precies aan de hand met het paard, jij hebt er tot Z2 mee gereden alleen hoger ging niet, maar ze was niet kreupel. Dus het paard zou prima voor minder hoge doelen ingezet kunnen worden, maar ze is als fokmerrie ingezet. Nu lijkt er een nieuwe blessure te zijn en moest het paard naar de slager, wat die nieuwe blessure precies is en of het beter kan worden dat weet ook niemand volgens mij? Als fokmerrie zou ze toch nog wel kunnen functioneren, dan is ze toch nog steeds wel waardevol en niet slachtrijp? Dus dan is het toch niet zo raar dat het paard niet naar de slager gebracht wordt.
Persoon verkoopt paard.
Klaar. Einde verhaal. Toch?
Citaat:Als je geld hebt ingezameld wat niet langer nodig is en je het nog niet naar je bank hebt overgemaakt, kun je je donateurs terugbetalen. Deze actie is onomkeerbaar, dus doe het alleen als je zeker weet dat je de donateurs echt wilt terugbetalen voordat je verder gaat met het verzoek. Je donateurs ontvangen hun geld gemiddeld binnen 7-10 werkdagen terug. (Weekends en feestdagen niet meegerekend.)