Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 14:23

Ik heb de Pivo Silver zonder extra's gekocht voor 106 euro incl verzenden naar hier.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:08

Poeh ik heb de zilver 136€ betaald incl verzenden, ook zonder extra’s

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:19

Iriscope schreef:
Ik heb de Pivo Silver zonder extra's gekocht voor 106 euro incl verzenden naar hier.

hoe heb je dat gedaan?

ik zou nu voor de silver zonder extra 123 euro moeten betalen

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:20

Hoe komt dat prijs verschil? Hier alleen de pod voor 123. Hij komt wel vandaag al aan, woensdag besteld..

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:36

Ik zit wel in België, dat helpt misschien ook niet

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:57

Ik ook België, ik had wel een code via het topic voor nog 10% extra korting.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:30

Nemen jullie ook je online proeven hiermee op?

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:36

Ik ben helemaal enthousiast door jullie geworden en wil mezelf ook trakteren. Ik ben echt een enorme noob met dit soort dingen, das wel een ding.
Ik heb een huawei p30 lite, weet iemand of dit werkt, en welke bundel kan ik het beste bestellen zodat ik in 1x klaar ben? Ik wil sowieso voor de silver gaan

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:41

kimwilliam schreef:

Dat moet in theorie kunnen. Maar dan moet je wel een oplossing vinden voor het tonen van je bit en sporen en een rondje om je paard. (als het voor de knhs is tenminste)

Niet in en uit laten zoomen. En accepteren dat je het risico loopt dat Pivo afgeleid raakt tijdens je proef e je een nieuwe poging moet doen. (er is namelijk (nog) geen modus waarbij je hem maximaal x graden kunt laten draaien)

Daarbij beweegt Pivo een fractie meer schokkend dan een mens. Maar ik denk niet dat te erg is.

wendyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:43

kimwilliam schreef:

Dat wordt lastig. Je moet je proef toch beginnen met een rondje om je paard met de camera? Dat kan de Pivo niet. Je kan hem wel bij de C neerzetten en dan volgt hij je. Maar dan voldoet je filmpje niet aan de eisen die gesteld worden.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:56

wendyh schreef:
kimwilliam schreef:

Dat wordt lastig. Je moet je proef toch beginnen met een rondje om je paard met de camera? Dat kan de Pivo niet. Je kan hem wel bij de C neerzetten en dan volgt hij je. Maar dan voldoet je filmpje niet aan de eisen die gesteld worden.

Daar is best een creatieve manier op te vinden. De camera neerzetten en zelf te paard een rondje draaien bijvoorbeeld.
Paspoort vanaf het paard laten zien en op de kant leggen. En na de proef afstappen en met je gezicht voor de camera gaan staan ipv het inzoomen.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:58

kimwilliam schreef:

Dat wordt lastig. Je moet je proef toch beginnen met een rondje om je paard met de camera? Dat kan de Pivo niet. Je kan hem wel bij de C neerzetten en dan volgt hij je. Maar dan voldoet je filmpje niet aan de eisen die gesteld worden.[/quote]

Daar is best een creatieve manier op te vinden. De camera neerzetten en zelf te paard een rondje draaien bijvoorbeeld.
Paspoort vanaf het paard laten zien en op de kant leggen. En na de proef afstappen en met je gezicht voor de camera gaan staan ipv het inzoomen.[/quote]

hier dacht ik ook aan. anders kan mijn vriend een rondje lopen eromheen en hem dan neerzetten. mijn vriend leest namelijk voor en om 2 meter achter de c te staan moet hij wel op een standaard aangezien de bak zeker 1 meter hoger ligt dan wat erachter ligt

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:08

In het online wedstrijdtopic is een bokker die haar telefoon aan een paal bij c had vastgezet,had idd een rondje voor de camera gedaan. Lijkt goed gekeurd te zijn, maar ze wacht nog op uitslag. Ik ben ongeduldig sorry... Iemand een idee of het werkt met een huawei p30 lite?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:12

Ik heb mijne getest met een oefening trailerladen en hij deed t super :D morgen of woensdag eens proberen met rijden *\o/*

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:15

Jaaa mijne is geleverd! Zit toch in een opberg zakje, terwijl dat er niet bij stond bij het pakket. Handig!! Ga je net zien dat de osteopaat komt dus kan even niet rijden :+

Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:26

De standaard prijs voor Pivo, als ik hier online kijk, is 129 USD voor de Silver en dan heb ik die korting er nog overheen gebruikt. Wellicht zijn de prijzen anders in bepaalde landen? Mijne zal zonder BTW zijn omdat ik die pas gebruik als het product het land in komt.

De kortingscode die ik online heb gevonden en hier heb geplaatst gaf me nog de korting waardoor het verzenden gratis was.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:55

Omdat mijn batterij niet geweldig is, heb ik gelijk dit even in elkaar geknutseld. Even getest gewoon met mensen en hij kon nog perfect volgen. Zo kan ik opladen en filmen tegelijk normaal!
Afbeelding

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 20:01

k_m schreef:
Jaaa mijne is geleverd! Zit toch in een opberg zakje, terwijl dat er niet bij stond bij het pakket. Handig!! Ga je net zien dat de osteopaat komt dus kan even niet rijden :+

[ [url=m/w9DOtX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Test hem maar op Julie :+

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:50

tantesam schreef:
In het online wedstrijdtopic is een bokker die haar telefoon aan een paal bij c had vastgezet,had idd een rondje voor de camera gedaan. Lijkt goed gekeurd te zijn, maar ze wacht nog op uitslag. Ik ben ongeduldig sorry... Iemand een idee of het werkt met een huawei p30 lite?

Ja. Dat ging hier prima. Camera kwaliteit is wel snel slechter bij grijs/donker weer. Dus daar is wat verbetering mogelijk.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 10:16

Ik krijg de Pivo Silver niet lekker werkend :-(

Had het thuis geprobeerd en dan volgt ie perfect, maar in de binnenbak is hij mij kwijt in de hoeken en draait vervolgens naar de muur en blijft daar.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:05

Je hebt hem net toch? De eerste keren kon ik dat ding ook wel door de bak gooien :+ Onding.
Je moet echt leren welke instellingen en plek je moet hebben.
Gewoon blijven experimenteren. Grote kans dat je vind wat werkt bij jullie.

En als je op facebook zit: de pivo horseriding community bevat veel info en ervaringsdeskundigen

Sowieso heb je een grotere kans dat het goed komt in het midden van de bak. Dan kun je hem makkelijker weer oppikken.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:08

pol013 schreef:
Je hebt hem net toch? De eerste keren kon ik dat ding ook wel door de bak gooien :+ Onding.
Je moet echt leren welke instellingen en plek je moet hebben.
Gewoon blijven experimenteren. Grote kans dat je vind wat werkt bij jullie.

En als je op facebook zit: de pivo horseriding community bevat veel info en ervaringsdeskundigen

Sowieso heb je een grotere kans dat het goed komt in het midden van de bak. Dan kun je hem makkelijker weer oppikken.

Bedankt!

In het midden van de bak.. hebben jullie het dan op het opstapblok staan of echt een statief in het midden van de baan?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:22

Je moet hem hoog genoeg zetten. Ik zet hem op een blok van ca een meter hoog. Maar een statief is nog beter. Dan heb je minder last van lastige lichtinval.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:12

ik wil hem nu bestellen maar ik heb alleen een gewone wereldpas van de rabobank. hoe kan ik hem dan betalen? via paypall? en welke gegevens heb ik dan nodig. (sorry voor de vragen maar doe altijd alles via ideal. )

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:15

Ik had hem eerst op een opstapblok, maar nu met een tripod op ong kniehoogte als ik erop zit.