Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tomorrow schreef:Mag al een tijdje over naar het M2 maar wil de indoor kampioenschappen in het M1 nog meerijden, op de 1e selectie hebben wij ons al voor de regio geplaatst. Wil in het voorjaar de overstap naar het M2 maken.
Doel voor 2018 is sowieso punten voor het Z behaald hebben. Durf alleen nog niet te zeggen of ik als doel ook Z1 starten erbij wil zetten, voelt nog als een ver van mijn bed show
oji schreef:Ik heb al jaren geen doelen meer gehad omdat ik zelf volledig in de kreukels lag en rondhobbelen het hoogst haalbare was. Inmiddels redelijk uitgedeukt en het paardrijden weer wat serieuzer aan het oppakken.
Toen ik bijna 3 jaar geleden stopte met de wedstrijden was de stand met dit paard L1+4, dus mijn doel voor dit jaar is de L1 uitrijden (ik rijdt meestal door tot + 20), L2 wat punten pakken. Verder na ook ruim 3 jaar weer eens een sprongetje te gaan maken en het zou helemaal super zijn als we volgend outdoor seizoen nog een bb parcoursje kunnen meepakken. Als alles dan helemaal top gaat misschien zelfs weer een cross lesje wagen....maar dat zijn eigenlijk nog dromen ipv doelen.
!
Tierania_ schreef:Mijn doelen voor 2018:
Springen: een keer Z zijn gestart
Dressuur: een keer M2 zijn gestart
SGW: een keer L zijn gestart
Behalve voor de SGW.
xxwienekexx schreef:xxwienekexx schreef:We gaan volgend seizoen meedoen aan een hele gave competitie, de DLW Buckle & Saddle Challenge 2018-2019.
De eerste van 6 wedstrijden voor het eerst gehad gisteren.
Grace heeft mn verwachtingen weer ruimschoots overtroffen!![]()
De resultaten:
- 1e > In hand trail L2 (subtop);
- 3e > In hand trail L1 (top);
- 1e > Pleasure L2(subtop);
- 1e > Reining L2(subtop);
- Allround champion L2 (subtop).
Met daarbij een totaal van 22 winstpunten gehaald (het aantal winstpunten ligt bij ons aan het aantal starts in het onderdeel)
Volgend seizoen gaan we over moeten naar de topklasse van Nederland (zit boven de 150 winstpunten), dan mag ik geen subtop meer starten voor de prijzen. Dus nog even extra genieten dit seizoen van het dubbel starten

Janine1990 schreef:Janine1990 schreef:Zal zelf ook even meedoen!
Eigenlijk was het doel dat ik inmiddels Z1 startgerechtigd zou zijn, niet gelukt. We zijn nog maar M2+3.
Dit jaar gelukkig meer tijd voor mijn eigen rijden (echt véél te weinig les gehad!), dus als alles heel blijft zijn de doelen als volgt.
In Mei Z1 starten, en tegen het eind van het jaar Z2 startgerechtigd.
Iets minder ambitieus dan vorig jaar. En nu maar hopen dat ik ze eerder kan gaan bijstellen...
Dit was mijn doel voor 2017.
Helaas niet gehaald, een eigen huis gekocht, rijden kwam door het klussen wat tussendoor. Wel wat wedstrijden Z1 gestart, en een winstpunt gehaald. Maar nog lang geen Z2 startgerechtigd.
Op dit moment rij ik al een paar weken niet, onze buitenbak is zeer slecht en wordt omgetoverd tot binnenbak. Het is wel goed om een paar weekjes vakantie te hebben. Ik hoop in het nieuwe jaar weer lekker te beginnen met rijden, ons vertrouwen weer terug krijgen in de ring... Dat is voor mij nu het aller belangrijkste.
Ik hoop eind februari/begin maart weer te gaan starten, misschien eerst nog wat oefenwedstrijden. Ergens rond juni/juli hoop ik dat hij een vliegende wissel springt. Om het daarna te kunnen perfectioneren.
Maar goed, ik ben al twee jaar op rij te ambitieus geweest
Wederom te ambitieus
Yentaah schreef:Ik heb geen idee hoe 2018 gaat lopen met het aantal wedstrijden. Met F10+1 ben ik tevreden wat de FNRS proeven betreft![]()
Edit: Ik ben onverwachts KNHS gestart dit jaar en dat is erg goed bevallen. Ik zet er voor nu daarom nog een extra doel bij: einde van het jaar B+6 zijn. Met nog 2 wedstrijden op de planning hoop ik dat dit haalbaar is. We gaan het zien!
KirstenHorse schreef:Ik had wel doelen gestelt voor mijzelf in 2017, maar niet in het vorige topic geplaatst.
Dit waren het behalen van het F10 niveau en KNHS starten!
Beide is geluktIk sluit 2017 af met F10+1 en één (dubbele) start in het B. Helaas geen punten behaald (179,5 en 177), maar wel heel erg trots
![]()
In 2018 wil ik minimaal f11+1 behalen en minimaal 1x L1 gestart zijn. Hoge doelen, maar we gaan ervoor!
Succes iedereen!
ynskek schreef:ynskek schreef:
We zijn na 4 maanden wedstrijd stop in juni weer gestart, dat liep nog niet fijn, in augustus wel 1 puntje binnen gehaald maar ook nog niet top.
Nu afgelopen weekend weer een keer gestart en nu 2 mooie winstpunten gereden dus t gaat weer de goede kant op.
Ik laat mn doel wel staan op L2+5 want heb dit jaar misschien nog maar 1x dat ik op pad kan...
Suikermeisje gefeliciteerd met je winstpunt en de plaatsing
Hier tussendoor onverwachts op wedstrijd geweest. Tegen mn gevoel in met 3 winst naar huisdat maakt de teller L2 +6 nu 4 november nog op pad en dan in het nieuwe jaar weer
Liquorice schreef:Liquorice schreef:Doel voor 2018:
Ons debuut maken in de subtop, en een winstpunt halen in het zz-zwaar.
Vandaag ons doel al behaald, niet gedacht dat we zo snel zouden gaan!
Nieuwe doel maar gelijk erg ambitieus stellen:
Eind 2018 PSG startgerechtigd en hem thuis PSG klaar hebben.
veertje99 schreef:Mijn doel behaald? Nee jammer genoeg niet. Afgelopen 2 maanden geen wedstrijden meer kunnen rijden. Mijn doel was om voor 1 januari L1+10 te zijn, we zijn +6 dus mag zeker niet klagen![]()
Een nieuw doel verzinnen is best lastig aangezien ik niet weet hoe snel ik over ga naar het L2 en hoe dat gaat enz. Maar ik denk dat mijn doel is om M1 startgerechtig te zijn. Aangezien ik niet zo heel lang in het L1 wil blijven (denk 15/20 winstpunten) en dan lekker over wil gaan naar het L2 lijkt mij het een realistisch doelOok start ik vanaf 1 januari bij de paarden want dan is mijn jaartje bij de pony's voorbij
We staan L2+12. We gaan voorlopig nog lekker door in het L2 aangezien we nog lang niet klaar zijn voor M1 (de oefeningen kunnen we wel, maar de impuls en volledig zonder zweep rijden is nog een dingetje). Ben trots dat we ons doel behaald hebben Shelly21 schreef:Mijn doel voor dit jaar gehaald. Wilde mijn punten voor het L2 hebben. Zijn L1+18 nu.
Mijn doel voor volgend jaar. Starten in de L2 en hopen dat ik aan het eind van het jaar de punten voor het M1 heb. We nemen lekker onze tijd. Ik start met een tinker en je weet nooit wanneer zijn "top" qua niveau bereikt is. Vandaar dat ik zo lang mogelijk wil genieten in de wedstrijdsport.
Meya_ schreef:Leuk, nieuw topic![]()
Mijn doel voor 2017 was M1 oefeningen beheersen, L2 puntjes rijden.
Ondertussen hebben we al een punt weten te scoren in het M1
Doel voor 2018:
Z1 startgerechtigd.En in het motto: dreams are not big enough if they don't scare you.. Misschien wel Z1+1
Alleen veel 'spanning/druk' op wedstrijd.. Zijn geëindigd dit jaar op M1+8. Lindor92 schreef:Gisteren voor het eerst gestart met m'n 5 jarige bonte merrie. Doel was om lekker te rijden en hopen op 2 puntjes. Maar we reden uiteindelijk 4 winstpunten en een 2e prijs! We hadden 200,5 en 201,5 punten!
Ons doel is om in januari L1 te starten.
LuffB schreef:Mijn doel van 2017 was om vanaf september van B+0 naar genoeg punten voor de L1 te gaan met de nieuwe pony. ook wilde ik me selecteren voor de kampioenschappen in de B tussen de paarden.
dit is beide gelukt!
voor 2018 is mijn doel;
Genoeg punten voor de M1
B springen tussen de paarden
1 B cross rijden tussen de paarden aan het eind van het jaar