Mijn moeder heeft mijn paard meegenomen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mijn moeder heeft mijn paard meegenomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:39

O wat fijn! Zie je, je hebt maar 1 moeder hoor, wees er zuinig op...over een korte tijd ga jij ook uitvliegen en zal je er iets meer van gaan begrijpen...

Laat je niet heen en weer slingeren tussen je ouders, zij zijn volwassen en zelf verantwoordelijk voor hun geluk...

Pas veel later en im spreek uit ervaring ga je zien hoe het werkelijk thuis was, is nu niet van belang.....

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:42

Wat fijn dat het al beter gaat met je moeder en X. En dat je naar je paardje bent geweest! Maar 4 maanden in al bijna een half jaar dus ik snap dat je vader ook graag weer wilt gaan samenwonen. Maar wel een beetje vreemd voor jou dat je je vroegere lerares was. Maar in ieder geval hoop ik dat het weer goed zal gaan tussen jou en je vader en zijn nieuwe vriendin en natuurlijk je moeder en X :)

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:50

Wat een lastige situatie voor jou. Fijn dat het beter gaat tussen jou en je moeder.
Weet je, je hoeft je niet schuldig te voelen, dat zij gescheiden zijn is niet jouw schuld. Het is hun keuze. Dat ze in hun verliefdheid te snel gaan is niet okay, al is het wel begrijpelijk. Ik hoop dat ook je vader snel weer ziet wat het belangrijkste is in zijn leven: jullie.

Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:52

Super fijn om te lezen dat het al stukken beter gaat met je moeder! Echt fijn.

Ik snap dat je het wat snel vindt allemaal, heb je dat ook zo naar je vader uitgelegd? Dat je hem het wel gunt en snapt maar dat het voor jou een beetje allemaal snel gaat?

Jammer dat er zulke 'touwtrek' opmerkingen worden gemaakt. Helaas gebeurt dat wel vaker...

Probeer moed te houden en geef ze beiden (de nieuwe relaties) een kans ook al vind je het zelf moeilijk, heb je veel meer profijt van later. :j

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:42

top gedaan TS!!!

Wat je eerste had met je moeder en X dat heb je dus nu eigenlijk een beetje met je vader. Ik vind het knap van dat je alles gewoon eerlijk verteld aan je vader en aan je moeder dat is echt heel belangrijk. Ook over de strijd tussen je ouders en dat jij het gevoel hebt dat jij daarvoor gebruikt word, gewoon zeggen dat je dit niet wilt. Het zijn en blijven beide je ouders, daar kunnen ze zelf niks aan veranderen en daar hoeven ze dus ook niet om te strijden.

Nogmaals ik vind dat je het super doet voor jou leeftijd! Het komt allemaal goed. het kost alleen wat tijd en die mag je gewoon nemen!!!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 12:16

Wat een heerlijk nieuws om te horen meis. Hopelijk trekt je vader ook snel bij zodat er toch weer een relatieve rust gaat komen. Ik ben echt zó blij dat je moeder ook ingezien heeft dat JIJ haar dochter bent en als jij aangeeft even geen X, dat daar nu gehoor aan gegeven wordt. Wat zal jij een stuk meer ontspannen zijn nu!

En laat je idd niet door beide aan je hand laten trekken, zal moeilijk zijn, maar als ik zo lees hoe je dit hebt opgelost meis, dan kan ik maar één ding zeggen: jij komt er wel!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 14:59

Fijn ts , inderdaad vervelend van je papa..
Maar nu weet je wel dat je vader en je moeder niet alleen zijn..
Ik hoop dat je je snel weer goed kam voelen!

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 23:13

Goed te lezen dat het allemaal weer beter gaat!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 00:10

Heel goed te lezen dat het weer beter gaat! Schrik alleen van de opmerking van je vader die nu benadrukt dat jij bij hem op nr. 1 stond en bij je moeder niet. Dat is niet fair naar jou toe. Als mens begrijpelijk maar als vader trek je hiermee een kind in de strijd tussen moeder en vader. Daar hoor jij niet mee geconfronteerd te worden. Jij zit in een vechtscheiding en dat ik vreselijk.

Als ik iets kan doen moet je het me laten weten.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 11:50

ik zal nou ff hard tegen jezelf zijn en je moeder laten zien dat liefde niet te koop is. en dat ze het zelf maar goed moet komen maken ipv met dit 'dreiggedrag'
veel succes met deze situatie

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 12:01

zillionke schreef:
ik zal nou ff hard tegen jezelf zijn en je moeder laten zien dat liefde niet te koop is. en dat ze het zelf maar goed moet komen maken ipv met dit 'dreiggedrag'
veel succes met deze situatie

heb je het laatste bericht van TS wel gelezen?

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:10

Hey TS, hoe is het met je?
en hoe gaat het contact met de rest?

Heleeen_Imke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:10

Heel veel sterkte!!! Dikke knuffel! :(:) Hoe gaat het nu?