Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
naomi_g1998 schreef:O ik doe echt wel eens miskopen hoor, maar niet in de zin van dat iets niet fijn zit of niet past. Daarvoor kun je in kledingwinkels passen namelijk. Kan ook bij een ruitershop en die mensen kunnen je ook allerlei soorten adviseren waardoor je echt wel een passende cap vind. Beter in een keer een goede cap kopen (en daar 60 hele euro's voor betalen!) dan dat je dadelijk je hoofd kapot hebt en je niks meer kan?
) heel lang meer doe. In middels als 4 jaar IKbenEllen schreef:Hoe "zoeken" jullie naar de cap die bij je past, koop je gewoon telkens een nieuwe als de cap die je hebt niet lekker zit? Om maar van iedereen te lenen vind ik ook niet zo smakelijk. Hebben jullie een geldboompje dan? Of blijven jullie er een uur mee in de ruitersportzaak staan om te kijken of je geen hoofdpijn krijgt?
en anders kun je hem altijd nog wel verkopen binnen de kennissenkring (zodat je elkaar een beetje vertrouwt en niet een cap koopt die al eens de grond van dichtbij heeft gezien) met het bonnetje, en dan weet je dat ook weer
), maar als je er later hoofdpijn van krijgt dan moet er toch iets niet lekker zitten? Je moet dan toch ergens een drukpuntje hebben waar een groot deel van het gewicht op komt, of gewoon een gevoelig plekje op je hoofd? Als je heel goed daarop let verklein je de kans al aanzienlijk. monica42 schreef:Ja Nick Motmans die bij mij in de buurt woont en goed ken.
Een hele talentvolle springruiter.
En is in coma geraakt hersendood verklaard en overleden.
Omdat hij geen cap opheeft.
Heel erg jammer.
naast dat je ook met je laarzen door de drollen heen loopt enzo, en ik was mijn haar als ik paard heb gereden hoor
naomi_g1998 schreef:IKbenellen, dan is er toch echt iets mis hoor als je van een stoffen petje al hoofdpijn krijgt, dan ligt het niet meer aan de cap. Tweedehands cap kan je gewoon schoonmaken.
IKbenEllen schreef:Als kind kreeg ik al hoofdpijn van een stoffen petje, dat hoeft niks met drukkingen of te strak te doen te hebben.
Een tweedehands cap vind ik ronduit goor, kijk ik niet eens naar het feit dat je niet weet of hij nog goed is.
IKbenEllen schreef:MayDayParade: Bedoel je daar mij mee? Want dan wil je me niet echt aangebrand meemaken![]()
En de reactie van pro-cap ilaan lezen![]()
Ik ben overigens totaal niet anti cap hoor. Maar ben wel anti betutteling.
@ilaan, lees ff een paar berichtjes terug. Misschien is het al wel op de vorige pagina.
Maar misschien handig om dat voortaan vooraf te doen voordat het stoom uit je oren komt.