SienenIvo schreef:JasmijnJoy schreef:Maar wat ik me nu toch wel begin af te vragen. Hoezo de titel :"paardrijden is niet meer wat het was?"
Alleen vanwege kleding? Ik vind dit eigenlijk heel stereotype. Stel je ziet iemand dressuurstal Z oefeningen oefenen. In een slonzig shirtje, kapotte rijbroek. Oude gympen.choppers.
Nou ik zie die dan toch liever in wat beter nettere kleding. maar je moet geen oordeel trekken. Die ene met een polo op zijn hafje kan net zo goed "kakkie" zijn en slecht kunnen rijden of iets.
Of dat een shetlander "geen: rijpony is of iets dergelijks. Ik bedoel maar. Het gaat toch om de rijkunsten ? En niet om het uiterlijk etc. Dus ik vind dit eigenlijk een rare titel.Bij deze titel ga ik het liever over hoe het rijden is veranderd e.d.
Sorry ik irriteer me dus echt rot aan de titel
Je hebt een punt!
De rijkunsten,ook helemaal gelijk!
Misschien heb ik het verkeerd gelezen,maar je hebt het over het uiterlijk van de ruiter of ook van de pony?
Ik vind zelf persoonlijk niet dat je er piekfijn en duur op moet zitten of met de nieuwe mode mee zijn,maar je pony moet er toch wel wat verzorgder uitzien?
Het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd lees hoor!
Ja, ik bedoel iedereen hier zit over het uiterlijk te "miepen".
En uiteindelijk gaat paardrijden helemaal ent over je uiterlijk toch?

niet kopen.

Heb een aantal setjes kappen die ik kan combineren en verder komt er weinig nieuws bij. Had nooit kleurtjes op mijn vorige (behalve donkerblauw) dus deze moest het ontgelden dat ik mijn penny tijd gemist heb