jaa hoop dat het blauwe jasje super wordt! en ik ga het gewoon proberen met die rits! heb toch 3 meter stof dus met een deelbare blinde rits moet het lukken!:)
Lieve_Duc
Geplaatst: 30-07-12 19:51
Stof is geknipt, nu nog aflocken, maar dat doen we morgen
Als je een hele fijne rits hebt moet het lukken alleen als je hem afrits is je jasje eigenlijk te kort toch?
Lieve_Duc
Geplaatst: 31-07-12 18:27
Op de naad waar je de rok aan vast zet maak ik een rits mn zakje lukt al aardig met dat scherpe hoekje! hier een proefversie:
kleinvosje
Geplaatst: 31-07-12 21:45
Wat die rits betreft, zet hem binnenste buiten erin, dus de bolle kant aan de binnenkant, dan heb je maar een heel dun randje zichtbaar. Als je em in een contrasterende kleur doet, is het gelijk een sierrandje!
Ondertussen ben ik weer terug van vakantie en zoals beloofd hierbij een foto van mijn jasje met bijpassend hoedje!
Op een klein prijsje moet je in principe niet rekenen. De stof is vaak niet het duurste, maar de uren die erin gaan zitten. ik doe het in ieder geval (nog) niet.
Zo met mijn tante aan mijn jasje bezig geweest ( de bestaande die ingenomen moest worden) en dat gaat de goede kant op. Laatste naden moeten we nog maken en ik moet de manchette nog en dan is hij klaar Dan gaan we beginnen aan mijn nieuwe. Tante gaat het patroon zelf tekenen voor me. Zal even foto's maken als we weer zo ver zijn
CoronaLime
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-12 15:53
falko11 schreef:
is hier iemand die een wedstrijd jasje opmaat kan maken voor een klein prijsje?
Als je de OP doorleest staat het daar precies beschreven
oke ik las het in de OP maar dat is wel iets wat ik eraan uit wil geven. zo rond de 200 euro.
Leen
Geplaatst: 08-08-12 16:45
falko11 schreef:
oke ik las het in de OP maar dat is wel iets wat ik eraan uit wil geven. zo rond de 200 euro.
Een jasje voor jezelf? Zou je dan niet wachten tot je wat ouder bent en niet meer groeit? Anders is het namelijk zonde van het geld en de moeite dat iemand anders er in gestoken heeft.
nafnaf
Geplaatst: 11-08-12 22:21
wow gaaf
CalvinenGino
Geplaatst: 14-08-12 09:48
ahh daar zijn jullie.. Was jullie aan het zoeken. Ik heb zelf een lichtbruin jasje, maar het is me te groot. Nu zoek ik een nieuwe op internet, maar een lichtbruine is onmogelijk te vinden blijkbaar, of voor 200+ Mijn mama is goed in naaien, en wil er wel een maken, maar had geen patroon.. Ik zie hier in de OP een website met patronen.. welke is het mooiste? Ik wil hem gebruiken voor het springen. voor de dressuur heb ik een mooie grijze
ik ga voor de dresuuur.. Is het een soort van boekje wat je koopt bij naaipatronen.nl? Of zijn het echt patronen? Want dan ga ik het bestellen wat voor soort stof gebruiken jullie?