Hopelijk us de buurvrouw thuis
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenkins schreef:Oeeeii ik ben echt behoorlijk blauw! Zowat een blauwe riem! Mensen die het zien schrikken zich kapot
Misschien moet ik even een tijdje stoppen en het weg laten trekken, maar tijdens het hoepen doet het geen zeer.
GWR schreef:Jenkins schreef:Oeeeii ik ben echt behoorlijk blauw! Zowat een blauwe riem! Mensen die het zien schrikken zich kapot
Misschien moet ik even een tijdje stoppen en het weg laten trekken, maar tijdens het hoepen doet het geen zeer.
dat had ik ook steeds, en als je doorgaat gaat het helemaal niet weg en wordt het alleen maar blauwer en bloeduitstortingen,
ik heb nu 2 dagen niet gedaan en het is nu bijna weg (iets grijzig is het nog maar niet blauw haha)
dus ik ga morgen weer van start
Nijn schreef:Ik heb nav dit topic gisteren een hoepel meegenomen van de action (verzwaard met water), eerst maar eens zien of ik er mee bezig blijf voor ik een ''echte'' ga bestellen.
Valt me echt heel viel tegen
Daar ik vroeger rustig een uur met zo'n ding stond te hoepelen en trucjes kon, ben ik nu al blij als ik 'm 1 min in de lucht houd
Lauwttje schreef:fluffyfox schreef:Met pvc buis van 20mm dik en een koppelstuk
Foto?
Bonechi_ schreef:GWR schreef:dat had ik ook steeds, en als je doorgaat gaat het helemaal niet weg en wordt het alleen maar blauwer en bloeduitstortingen,
ik heb nu 2 dagen niet gedaan en het is nu bijna weg (iets grijzig is het nog maar niet blauw haha)
dus ik ga morgen weer van start
Hebben jullie allebei een hoepel met noppen?
Ik heb een gladde en heb, afgezien van wat zere hoepelspieren, nog geen last!
Vind het wel leuk! Vandaag weer braaf wat rondjes gedraaid! Ik ben behoorlijk scheef te paard, benieuwd of dit gaat helpen!