Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

blondie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:40

perzie schreef:
ik kan me echt niet voorstellen vanaf cup maat B dat
het handeltje niet begint te schudden ...
ik kan in ieder geval niet zonder !
Misschien hangt het ervan af als je gewoon een ontspannend bosritje
gaat maken of een serieuze training afwerkt ?

:j
Ligt misschien ook aan de borsten zelf he. Er zijn ook vrouwen die hele stevige borsten van zichzelf hebben en die dan bijna niet bewegen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:41

blondie123 schreef:
perzie schreef:
ik kan me echt niet voorstellen vanaf cup maat B dat
het handeltje niet begint te schudden ...
ik kan in ieder geval niet zonder !
Misschien hangt het ervan af als je gewoon een ontspannend bosritje
gaat maken of een serieuze training afwerkt ?

:j
Ligt misschien ook aan de borsten zelf he. Er zijn ook vrouwen die hele stevige borsten van zichzelf hebben en die dan bijna niet bewegen.

Door beweging verliezen borsten stevigheid, hoe weinig ze ook bewegen.

Met de mate van inspanning heeft perzie wel een punt. :)

AppelQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:31

HalloDan schreef:
AppelQueen schreef:
ik heb zelf een F cup, en elke sportBH geeft me ENORME rugpijn, terwijl als ik een stevige "gewone" BH draag ik nergens last van heb, ook niet van hangtieten of wiebelgevallen :)
dus voor mij geen sportBH en eenieder die het niet bevalt kijkt maar lekker de andere kant op!

Volgens mij heb je dan tot nu toe echt geen goede sportbh gehad hoor! Maar zolang jij het prettig vind zitten en je zicht niet erdoor belemmerd wordt (GRAPJE !! :D ) dan voldoet een gewone BH schijnbaar. Soms zie ik echt vrouwen rijden waarvan ik bang ben dat ze met 2 blauwe ogen af zullen stappen, zooo hoptst dat omhoog AUWIE!!! (sorry maar dan heb ik echt last van plaatsvervangende schaamte, ookal wordt hier geroepen dat je dan maar de andere kant op moet kijken...op de een of andere manier MOET ik er gewoon naar kijken :o trekt mijn blik er gewoon naar toe :o )
Zelf ben ik echt van de mooie lingerie, maar met paardrijden vind ik een beugel echt niet prettig en vind ik het juist wél fijn als de boel lekker platgedrukt wordt haha..Dan liggen ze tenminste stil!

ik heb van 10 tot 150 euro vanalles aangehad, en geprobeerd....

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:35

patpen schreef:
Ook ik stap nooit op zonder mijn sportbeha. Een zeer lastige maat (75D) maar wel noodzakelijk hoor! Ik bespaar nooit op mijn beha's; de mijne gaan gemakkelijk een paar jaar mee. Duurdere zijn vaak beter van kwaliteit; goedkoop is hierbij duurkoop :j. Niet alleen trouwens met paardrijden zie je vaak dat ze bijna uit het shirt vallen: let maar eens op met dit weer! Walgelijk gewoon. Dames koop toch eens een goede beha. En als je twijfelt over de maat (iets wat ook heel moeilijk is) laat je dan adviseren bij een speciaalzaak (geen Hunkemöller of zo).
De mijne was 60 euro maar zijn geld meer dan waard. Ik rij geen paard tijdens een modeshow :D dus liever een goede beha dan zere borsten.....

Ik heb ook 75D en vind het nou niet echt een hele moeilijke maat. :P Zelfs hema heeft deze maat. :P

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:39

Het word zoiezo steeds makkelijker om aan grotere maten te komen :j

Miepie77

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:41

Ik heb er ook altijd een aan met rijden, maar zeker in de zomer zie ik hier op stal ook veel meiden met setjes rijden, geen pan, maar ze moeten het zelf weten, het lijkt mij ook niet lekker als alles zo klotst. :+

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:48

Ik ga toch ook maar eens weer op zoek. Een tijd geleden waren ze in de aanbieding bij de v&d maar 70B was een maat die ze niet eens hadden... Degene die fijn zitten zijn vaak zo 50euro, en tja ik ben elke maand al blij dat ik rondkom... Maar lees hier ook over 17 euro, dus ik ga binnenkort maar weer eens even kijken :j

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:53

Ik koop ze altijd bij perrysport, shockabsorber categorie 4 dacht ik, zijn wel 40 euro per stuk maar ik heb 80C/D dus wil gewoon dat het goed zit.

Almeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:02

Vraagje aan de sport-BH-dragers: hoe doen jullie dit in de zomer? Altijd met een t-shirt rijden? Want een sportbeha in combinatie met een topje is nu niet bepaalt een mooi zicht...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:03

Almeetje schreef:
Vraagje aan de sport-BH-dragers: hoe doen jullie dit in de zomer? Altijd met een t-shirt rijden? Want een sportbeha in combinatie met een topje is nu niet bepaalt een mooi zicht...

Sport tops zijn er op gemaakt dat ze hoger sluiten :j (ademen bovendien veel beter!)
Heb zelf een zwarte bh met een wit randje, dus als ik het goed combineer, lijkt het niet eens heel erg raar. :)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:15

Goldie schreef:
Ik ga toch ook maar eens weer op zoek. Een tijd geleden waren ze in de aanbieding bij de v&d maar 70B was een maat die ze niet eens hadden...

Hahaa, dat probleem ken ik. Ik heb 70A en dat heeft echt NIEMAND op voorraad. Ik bestel mijn sportbeha altijd bij Livera. Ik heb daar dan een enorme keuze :+ , TriAction is kennelijk het enige merk dat sportbh's in deze maat heeft. Ik kan dan kiezen uit zwart of wit, en voor- of achtersluiting :') . Prijs is volgens mij idd zo rond 17 euro.

marimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:24

ik moet met het rijden een goede sportBH aan hebben, dus geen hema flubbertje want dat is pijnlijden.
zelf heb ik shockabsorber sportbh's zijn zo'n 45 euro per stuk.

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:34

Almeetje schreef:

ik draag topjes met zo'n achterkant zodat je de bandjes niet ziet(ik draag een shock absorber) ze zijn te koop bij open32(blauwe top in mijn profiel), maar wellicht ook bij de H&M
Afbeelding

Verder draag ik in de zomer ook vaak een t-shirt/polo.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 06:53

Janine1990 schreef:
Almeetje schreef:

Sport tops zijn er op gemaakt dat ze hoger sluiten :j (ademen bovendien veel beter!)
Heb zelf een zwarte bh met een wit randje, dus als ik het goed combineer, lijkt het niet eens heel erg raar. :)

Dus dan heb ik er niets onder. Ik heb hele mooie topjes en die zal ik beslist dragen. Maar ja, ik heb geen last van gehups. En ook niet van inkijk. ;)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 06:58

ik heb een probleem met de sport bh.
Heb zelf maat E/F, en er is geen sportbh te vinden in die prijs, het hobbelt toch wel op en neer.

En als ze ze hebben, moet ik er heel wat voor neerleggen..

erg vervelend, zelf krijg ik er echt last van, zowel in mijn rug als in mn borsten.

Dus als iemand een normale prijs vind voor een goede bh hoor ik het graag.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 07:04

kani_ejj schreef:
Heb zelf maat E/F, en er is geen sportbh te vinden in die prijs, het hobbelt toch wel op en neer.

erg vervelend, zelf krijg ik er echt last van, zowel in mijn rug als in mn borsten.

Wehkamp. Voor rond de 40 euro al als ik me niet vergis.

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 08:10

Na het lezen misschien toch wel verstandig om zo'n bh aan te schaffen..

Ik heb niet veel :') Maar wel het idee dat het overal heenklotst haha. Maar, word het zaakje zegmaar echt platgedrukt? Dat lijkt me een enorm vervelend gevoel!

En raden jullie nog iets aan wat niet al te duur is om uit te proberen? Zie hema meermaals langskomen?!

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 08:13

Ik zou niet meer zonder me sport bh kunnen vind het ook verschrikkelijk zonder te paardrijden..

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 08:33

kani_ejj schreef:

Ik heb ook F en kan tegenwoordig best goed gewone en sport BH's vinden :j Als je er pijn aan hebt dan is het echt wel verstandig om een sport BH te gaan kopen. En kapotte rug kost uiteindelijk meer dan 1x 50 euro uitgeven.

perzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 08:47

[/quote]Ligt misschien ook aan de borsten zelf he. Er zijn ook vrouwen die hele stevige borsten van zichzelf hebben en die dan bijna niet bewegen.[/quote]

dan ben jij één van de gelukkige, zal misschien ook wel met ouderdom te maken hebben ! |(

eerlijk, sport bh onder topje vind ik persoonlijk geen punt !
ga paardrijden en geen modeshow lopen :D
(zal misschien ook wel met ouderdom te maken hebben zeker)
;)

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:53

Almeetje schreef:

Persoonlijk draag ik geen topje met paardrijden. Wel heb ik een shirt met hele korte mouwen met een gaatjes rug. Daar zie je dan vaag de rugband (denk ik; kan het zelf niet zo goed zien op mijn rug). Maar nog altijd beter dan blauwe ogen. Ik heb een witte sportbeha en het shirt is ook wit. Volgens mij zie je er niet veel van. En er zijn idd sportbeha's die hoger zijn en een mooi contrast kunnen vormen met een topje.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:57

Hier ook nooit meer zonder! Ik krijg juist hele pleken als ik een normale aan heb.
Maar met 70E moet je ook wel, en dat is pas een vervelende maat. Het enige nadeel vind ik wel dat ik er op me rug zo veel meer ga zweten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:57

germie schreef:
Janine1990 schreef:

Dus dan heb ik er niets onder. Ik heb hele mooie topjes en die zal ik beslist dragen. Maar ja, ik heb geen last van gehups. En ook niet van inkijk. ;)

Ik snap niet wat konijntjes los in het hok te maken hebben met wat je over een sportbh moet dragen, zoals Almeetje vraagt... :?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:58

Gisteravond naar spinning geweest, daar zat een meisje op de fiets, met een gewone bh aan. Ik snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgen... Als ik al zie hoe dat hupste met een hema bh... ik durf nu pas helemaal los te gaan omdat er niets meer wiebelt... :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 13:31

Tja, ik vind een sport bh lelijk. Dus als je die ziet onder een truitje of topje, dan liever niets eronder. Mensen die met willen rijden, prima, zeker als je je er prettig bij voelt. Maar ik doe het niet, en dat is mijn keuze. Van inkijk hou ik ook niet, dus dat voorkom ik ook. Maar ik ben kennelijk 1 van de weinigen die gewoon gezegend is met stevige borsten die niet hupsen, zijn gelukkig ook niet zo heel erg groot.