Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik weet niet of ik die webshop hier mag plaatsen? Wil je hem weten dan pb maar
Ik wil trouwens alleen maar helpen, en probeer niet die andere webshop te promoten
12sterre34 schreef:Trouwens nog een tip, de Horze broek die ik afgelopen dinsdagavond online heb besteld (Horze Grand Prix full seat in staalgrijs die op nummer 1 staat van meest verkochte producten) kost bij Horze zelf nog 84.95 terwijl ik hem op een andere webshop heb besteld voor 50 euro! Daar betaal je ook nog eens geen verzendkosten vanaf 50 euro. Dus dan heb je hem echt voor precies 50 euroik weet niet of ik die webshop hier mag plaatsen? Wil je hem weten dan pb maar
Ik wil trouwens alleen maar helpen, en probeer niet die andere webshop te promoten

Dik tevreden over! xJolien schreef:Ik had, even denken, de Grand Prix ruitjes rijbroek, ik durf niet te zeggen welke! Volgens mij was hij 20-23 euro?
Zoiets in ieder geval!
De kleur vond ik wel wat tegenvallen, maar ben er nu toch al wel weer gewend aan, waardoor ik hem super vind!

Lotus83 schreef:Mijn pakketje is afgeleverd....., halve straat verderopbij "buren" die ik niet ken en ook niet thuis zijn....
Ik vind dit geen service

Lotus83 schreef:Mijn pakketje is afgeleverd....., halve straat verderopbij "buren" die ik niet ken en ook niet thuis zijn....
Ik vind dit geen service