Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Meneer maakte een noodstop en ik lag op z'n hals. Pakte ik het hoofdstel vast en wou me terug duwen in het zadel, maar meneer vod toch echt dat ie naar z'n vriendjes moest.
Dat baasje nog op z'n hals hing, maakte hem niks uit.... Gevolg: Paard terug naar z'n vriendjes, ik zittend op het zandpad met hoofdstel in m'n hand...
als ik niet zo goed meer oplet doordat we iets té vrolijk worden stuiter ik er nog weleens af
maar m'n verzorgpony is echt een geweldig beest, die komt altijd terug rennen om me op te halen
(zelfs als het was omdat ze schrok!)
Thanks paard
galop en ik dacht Rustig aan nu. Na een boel bokken en geite sprongen lag ik er naast, wel in het weiland maar ipv dat ze dan lekker gaat rennen (want dat wou ze) gaat ze een paar meter verder op eten en zitten te kijken van
Mijn hoefsmid was haar tegengekomen en die had haar gevolgd en stond dus mooi met haar aan de hand daar..
Ik was hét nieuws van de dag.. Allemaal van die figuren die langs kwamen.. 'Goh, wat hoorde ik?'
)
deed gelukkig geen pijn, ik had helemaal de slappe lach 

verder nog zo vaak 'gewoon' gevallen... gelukkig de laatste tijd niet meer haha.
op een driejarige die nog maar een halfjaar onder het zadel was, maar goed) nou, die schrok van de bus en volgens mijn viel ik toen.
)
. 'Begeleider' klettert van het paard.
.