Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vala schreef:Ik vraag me af hoe mensen in landen als Oostenrijk en Zwitserland het allemaal doen? Die zitten toch ook niet massaal thuis bij een beetje sneeuw? We doen hier in Nederland gelijk zo spastisch als het sneeuwt. ik heb een Oostenrijkse collega die in een deuk ligt als ze ziet dat er weer een verkeersinfarct is.
Yviertje schreef:Misschien klinkt dit hard, maar ik snap niet waarom je niet zou gaan door dit weer. Ik vind dit weer ook niet geweldig maar je paard kan er toch niks aan doen? Ik loop zelf nu op krukken, maar ga wel ookal kan ik zelf niks doen.
Als je kiest voor een (eigen) paard of wat voor dier dan ook heb jij de plicht om er goed voor te zorgen. Je laat toch ook gewoon je hond uit met dit weer?

Yviertje schreef:Misschien klinkt dit hard, maar ik snap niet waarom je niet zou gaan door dit weer. Ik vind dit weer ook niet geweldig maar je paard kan er toch niks aan doen? Ik loop zelf nu op krukken, maar ga wel ookal kan ik zelf niks doen.
Als je kiest voor een (eigen) paard of wat voor dier dan ook heb jij de plicht om er goed voor te zorgen. Je laat toch ook gewoon je hond uit met dit weer?
Ik bel dan wel 2 keer of er bijzonderheden zijn. Ik vind het toch jammer om niet te gaan.
Waar heb je dan 4 paarden voor? Ik snap het niet, maar het zijn ook niet mijn zaken. Ik probeer dan ook maar te denken: ze worden tenminste goed verzorgd...

jamiroquai schreef:En DAT zijn de mensen die geen paard verdienen!