Mening juryleden gevraagd: Zomertenue.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: Mening juryleden gevraagd: Zomertenue.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 08:13

Een gilet mag niet, je mag alleen je jasje uittrekken (als er een dressuurblouse met lange of korte mouw onder zit). Ik neem aan dat bij de evaluatie aan het einde van het jaar. het zomertenue wel ter sprake zal komen!
Ambre, Ik vroeg het mij af omdat heel vaak B t/m Z2 staat geschreven. Met de SGW geldt vanaf het Z de FEI reglementen, dus vandaar dat ik het mij afvroeg!

ambre

Re: Mening juryleden gevraagd: Zomertenue.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 13:18

Ik heb ook echt geen idee,maar als het FEI was mocht ik bij de subtop ook niet met een gekleurde jas rijden.
hoewel Edward het pas ook deed met die grijze..

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 21:39

Laatst had ik in Lelystad wedstrijd, heb die week ervoor nog even snel een wit blousje gekocht die volgens de regels is.
Nou we mochten idd in zomertenue, bijna iedereen deed zijn jasje weer aan voor de proef, nou ik niet :+
had 2 keer een 7 voor de verzorging.

Persoonlijk vind ik het met blouse ook netjes, dus waarom dan zo'n jasje als het zo warm is?

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 22:32

ambre schreef:
Ik heb ook echt geen idee,maar als het FEI was mocht ik bij de subtop ook niet met een gekleurde jas rijden.
hoewel Edward het pas ook deed met die grijze..

Nee hoor, subtop is meestal gewoon knhs. Zelfs GP kan een knhs rubriek zijn.

Agnes67

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:46

Hallo beste bokkers,

Zelf jureer ik al meer dan 20 jaar en maakt het mij niet uit of men in zomerteneu rijdt, mits dit volgens de voorschriften van de KNHS is (zie kledingvoorschriften site KNHS artikel 117) en het
geheel er netjes en verzorgd uit ziet.

Als amazone die het gauw (te) warm heeft, zou ik heel graag willen zien dat er sneller in zomer-
teneu mag worden gereden. Een ieder kan dan voor hem/haar zelf beslissen om met of zonder
rijjas te rijden.

Hoop dat jullie iets aan deze info hebben.

Met vriendelijke groet,
Agnes