Heb ook nog altijd een verstelbare,, maar na een jaar of 7 ( misschien wel 8 ) ben ik toch eens toe aan een andere :p
Merel___
Geplaatst: 06-07-10 13:51
Ik heb HH Pro Leather in het bruin, en eigenlijk wil ik ook nog een donkerbruine en een gpa, en helaas heb ik dat geld niet.
Ik heb trouwens nog 3 caps van HH liggen, gewone in het zwart, dus voor degene die nog een cap zoekt *hint hint*
Suuskipje
Geplaatst: 06-07-10 15:19
Merel___ schreef:
Ik heb HH Pro Leather in het bruin, en eigenlijk wil ik ook nog een donkerbruine en een gpa, en helaas heb ik dat geld niet.
Ik heb trouwens nog 3 caps van HH liggen, gewone in het zwart, dus voor degene die nog een cap zoekt *hint hint*
Die heb ik in het zwart
xEllen
Geplaatst: 07-07-10 09:52
Ik heb eerst 5 jaar met zo'n verstelbaar ding gereden, maar na een tijdje met vallen en omdat ie er toch niet helemaal heel meer uitzag kreeg ik een nieuwe ik blij, maar nu heb ik gewoon eentje van de Divoza mt. 55, volgens mij heeft de halve wereld hem, met zo'n zwart middenstukje en hij zit heerlijk
channa93
Geplaatst: 07-07-10 10:17
Ik heb er nu een van Harry's Horse een zwarte, zit perfect
Monik31
Geplaatst: 08-07-10 12:24
Ik heb een Horka 2 jaar geleden gekocht... mijn vorige waar ik wel 20 jaar meegedaan heb zag er ook nog prima uit, alleen qua veiligheid heb ik deze weg gedaan. Het hangt nl ook af hoe je met je spullen omgaat!
Janneke_Tri
Geplaatst: 08-07-10 12:32
ik heb n gpa volgens mij de titanium en dan de pro versie. heb m van het geld van mn vakantiewerk gekocht. eerst wilde ik m alleen voor wedstrijd gebruiken, maar hij zit echt heerlijk dus nou heb ik m altijd op met rijden. als ik mn oude hh cap (gewoon die zwarte) dan zit die echt niet meer, vroeger had ik n verstelbare casco, die heeft mn vader nu want die paste mij niet goed meer en dat echt zo´n champignon
ik zou zeggen, ga naar de ruitershop en pas er n hoop, heb ik ook gedaan
Harrys Horse, ben nog niet gevallen met deze cap, maar voel me een STUK veiliger dan met myn ouwe Horka-cappie (H)
Brillant
Geplaatst: 09-07-10 14:43
HappyAppy schreef:
Is HH een fijne cap ? Ik zag gisteren in de nieuwe hoefslag een nieuw model: HH Sirocco, heeft iemand m toevallig al ?
jaa ik bevalt goed, zit fijn en ook handig is dat je het binnengedeelte er uit kan zodat je het kunt wassen niet zon stink ding van t zweet op je hoofd