http://arwen-undomiel.com/wallpaper/1024x768/Elves_wallpaper_2.jpg
'Lord of the rings' kostuums vind ik ook prachtig

Helaas vind ik persoonlijk dat de meeste stijlen niet meer mooi staan als je dan over de niet-sprookjesachtige wegen gaat rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lord_Ik schreef:Dit topic is slecht voor mij geloof ik
maar als iemand een lange (tot op de grond ^^) goedkope zwarte winterjas heeft om te verbouwen of een grote donkergrijze lap stof die geschikt is voor een cape ...
OPSTUREN DIE HANDEL
http://arwen-undomiel.com/wallpaper/1024x768/Elves_wallpaper_2.jpg
'Lord of the rings' kostuums vind ik ook prachtighistorisch correct of niet, ze staan altijd zo geweldig
.
Helaas vind ik persoonlijk dat de meeste stijlen niet meer mooi staan als je dan over de niet-sprookjesachtige wegen gaat rijden
fojoe schreef:jajaja, kostuums in lord of the rings zijn jummie![]()
vooral de elfen zijn heel stijlvol en elegant.
en hoe kan een compleet verzonnen geschiedenis met elfen, dwergen, enten, orks etc. in vredesnaam historisch correct zijn?
Lord_Ik schreef:fojoe schreef:en hoe kan een compleet verzonnen geschiedenis met elfen, dwergen, enten, orks etc. in vredesnaam historisch correct zijn?
Heel eenvoudig: de regisseur kan elk 'volk' een historisch correcte stijl gaan laten aannemen, zonder onderling te mixen
Lord_Ik schreef:'historisch correct' zou je hier eigenlijk kunnen zien als correct tov de boeken van Tolkienfojoe schreef:Heel eenvoudig: de regisseur kan elk 'volk' een historisch correcte stijl gaan laten aannemen, zonder onderling te mixen en van die toestanden ^^ maar kan me niet schelen hoorjajaja, kostuums in lord of the rings zijn jummie
vooral de elfen zijn heel stijlvol en elegant.
en hoe kan een compleet verzonnen geschiedenis met elfen, dwergen, enten, orks etc. in vredesnaam historisch correct zijn?![]()
Lord_Ik schreef:@Evelli: ik pas in alles dat niet kleiner is dan een 36als ik 'm kan verbouwen om te rijden kan ik 'm ook wel even innemen op de juiste plaatsen ofzo
iets groter is altijd handig ivm een berg truien in de winter
zou super zijn
fojoe schreef:wow, niet bepaald een 5-sterrenhotel![]()
maar ik kan me wel voorstellen dat ze er 'veilig' zaten, goed verborgen.
kynshiri schreef:jammer van die ork met polshorloge in de tweede film dan
Evelli schreef:Lord_Ik schreef:@Evelli: ik pas in alles dat niet kleiner is dan een 36als ik 'm kan verbouwen om te rijden kan ik 'm ook wel even innemen op de juiste plaatsen ofzo
iets groter is altijd handig ivm een berg truien in de winter
zou super zijn
Heb de jas nog, hij ligt in de auto. Ben alleen vergeten te kijken welke maat het is. Zal 42/44 zijn.
Het is een lange wollen jas. Zal vanavnod eens opmeten hoelang hij is vanaf de kraag.
fojoe schreef:wow, niet bepaald een 5-sterrenhotel![]()
we verwachten natuurlijk wel foto's van dat prachtige jasje
Lord_Ik schreef:'historisch correct' zou je hier eigenlijk kunnen zien als correct tov de boeken van TolkienHeel eenvoudig: de regisseur kan elk 'volk' een historisch correcte stijl gaan laten aannemen, zonder onderling te mixen en van die toestanden ^^ maar kan me niet schelen hoor![]()
daar zitten heel veel beschrijvingen in wat betreft kledij en wapens
Arabesk schreef:oh HC één ding moet ik je nageven, je hebt wél stijl
Lord_Ik schreef:fojoe schreef:wow, niet bepaald een 5-sterrenhotel![]()
Ik zou liever daar zitten dan in een 5sterrenhotel hooral kan een béétje comfort wel aangenaam zijn
KDS schreef:wow wederom zeer mooi in stijl