Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat weet ik toevallig nog
Overigens alleen het middagprogramma, vanaf half 2. Het programma is hier te vinden http://www.nvvr.info/algemeen/nieuws/nvvrnws.htm en dan klikken op agenda ledendag
Simmie schreef:Mogen niet-leden ook een kijkje komen nemen?
Citaat:Title: (m) Rondje Austerlitz **/***
Date: Sunday April 26, 2009
Time: 12:00 pm - 3:00 pm
Notes: We gaan een heerlijk rondje Austerlitz doen. We rijden door
bossen en over een klein stukje heide. Het tempo gaat in
overleg, we doen rustig aan. Als iedereen er zin in heeft,
kan er een galopje gemaakt worden, en anders blijven we
lekker stappen en draven. We rijden ongeveer 2 uur en
stoppen onderweg om de paarden wat rust te gunnen.
Datum: zondag 26 april 12.00 uur

Zucchero schreef:Hé, wat leuk; wist je Boktnaam niet. Was super leuk ritje 's middags. De dames stelden mijn keuze voor de smalle paadjs met het nodige bochtenwerk bijzonder op prijs. Heel ander soort route dus dan 's ochtends. In juni zit de rit al vol maar ik ga nog wel meer ritten organiseren. Of....... als je gewoon een keertje samen of met een klein groepje wilt rijden dan plannen we wel wat. Trudy wil in ieder geval ook graag nog een keer.De rit was gisteren leuk! Hoi Marja!
Hadden jullie 's middags ook nog lekker gereden? Jammer dat Gwendolyn en ik de middag niet meer mee konden. Er komt vast nog wel een volgende keer, toch?!
odolphie schreef:Afgelopen zondag ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met de NVVR. Ik was met een vriendin mee naar Ermelo. En de demo's waren erg interessant. Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de vereniging. Ik twijfel alleen nog even of ik me aanmeld. Ik heb namelijk een paard van bijna 18, en in haar hele leven heeft ze nog maar 1 keer op de trailer gestaan, en dat was naar mij toe. Dat ging niet zo heel soepeltjes. Dat zal ik eerst moeten gaan oefenen. Daarnaast heb ik geen vervoer, dus ben ik van anderen afhankelijk. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar wie er allemaal in Friesland wonen (ik woon vlakbij Leeuwarden). En of er mogelijkheden zijn om met iemand mee te rijden. Wie weet haalt dat mij over de streep!
odolphie schreef:Afgelopen zondag ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met de NVVR. Ik was met een vriendin mee naar Ermelo. En de demo's waren erg interessant. Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de vereniging. Ik twijfel alleen nog even of ik me aanmeld. Ik heb namelijk een paard van bijna 18, en in haar hele leven heeft ze nog maar 1 keer op de trailer gestaan, en dat was naar mij toe. Dat ging niet zo heel soepeltjes. Dat zal ik eerst moeten gaan oefenen. Daarnaast heb ik geen vervoer, dus ben ik van anderen afhankelijk. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar wie er allemaal in Friesland wonen (ik woon vlakbij Leeuwarden). En of er mogelijkheden zijn om met iemand mee te rijden. Wie weet haalt dat mij over de streep!
En ken veel mensen. Ben eigenlijk ook bij best veel leden al een thuis geweest, voor een overnachting tijdens trektocht, of op stal oid.
odolphie schreef:Wanneer het een kwestie is van doen doen doen... is het ook handig om zelf een trailer + auto voor handen te hebben. En dat heb ik niet. Dus dat is lastig. Wel krijg ik les van iemand die ook trailerladen traint. Dus daar heb ik al een afspraak over gemaakt. Fijn zou zijn als ik met iemand mee kan rijden een keer naar een buitenrit, vanuit Friesland.