NVVR de moeite?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: NVVR de moeite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:38

Mogen niet-leden ook een kijkje komen nemen?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 21:40

Staat wel in de info, voor een klein bedragje als ik het goed heb. €2 staat me bij. (heb de info niet bij de hand)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:42

Bedankt silence.
Is bij mij om de hoek, dus wie weet kom ik ook even aanwaaien.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:42

Ik kom niet, maar ik wens jullie allemaal veel plezier :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:43

Ja, die betalen 2 euro entree en als je terplekke lid wordt krijg je die 2 euro als korting op je lidmaatschap :) Dat weet ik toevallig nog :) Overigens alleen het middagprogramma, vanaf half 2. Het programma is hier te vinden http://www.nvvr.info/algemeen/nieuws/nvvrnws.htm en dan klikken op agenda ledendag :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:49

Jij ook bedankt Amable!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:58

Simmie schreef:
Mogen niet-leden ook een kijkje komen nemen?

Graag zelfs!

Ik ben erg tevreden over het middag programma,
We hebben Akasha, het Balingehof, Bastiaan de Recht met een spetterende show met flamencodansers en John Kool verzorgt een electronische zadeldrukmeting met verschillende zadels.

Verder heb ik veel kraampjes geregeld, Trekking Saddles komen, de Horseman Outfiiter, Daan Simoons, bokker Singasong met haar paardenhaarsieraden, Equihof en John Kool met zijn zadels.

Er is ook een 2e hands beurs, die loopt altijd erg goed!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 22:32

Volgend jaar moet je mij maar regelen :)) ;)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 08:33

En ik wil ook best een aandeel hebben (eventueel met Silence) als jullie iets in willen brengen over grondwerk of iets ;)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 14:53

het is er helaas gisteren niet meer van gekomen om naar Ermelo te gaan.. stalgenootjes hadden geen zin meer, en ik geen vervoer. Helaas, volgende keer beter. Was het leuk en gezellig?

doet een van jullie nog mee met de rit in Austerlitz:

Citaat:
Title: (m) Rondje Austerlitz **/***

Date: Sunday April 26, 2009
Time: 12:00 pm - 3:00 pm
Notes: We gaan een heerlijk rondje Austerlitz doen. We rijden door
bossen en over een klein stukje heide. Het tempo gaat in
overleg, we doen rustig aan. Als iedereen er zin in heeft,
kan er een galopje gemaakt worden, en anders blijven we
lekker stappen en draven. We rijden ongeveer 2 uur en
stoppen onderweg om de paarden wat rust te gunnen.
Datum: zondag 26 april 12.00 uur

ik heb er al veel zin in!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 14:55

Ik wilde daarheen gaan, maar dan heeft mijn stage klas hun communie, dus helaas kon het niet doorgaan.

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 14:58

Ja ik ga mee.

Heb overigens gisteren een zeer geslaagde rit in Giersbergen gehad. Had ook graag naar de ledendag gekomen maar deze rit stond al per ongeluk op dezelfde dag gepland.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 15:00

Ik hoop de rit in Laag-Soeren als eerste rit te kunnen meedoen.
We zijn in Augustus een weekje daar op vakantie, dus ik hoop dat de rit in die week gepland wordt.

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:04

De rit was gisteren leuk! Hoi Marja! :)
Hadden jullie 's middags ook nog lekker gereden? Jammer dat Gwendolyn en ik de middag niet meer mee konden. Er komt vast nog wel een volgende keer, toch?!

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:14

Zucchero schreef:
De rit was gisteren leuk! Hoi Marja! :)
Hadden jullie 's middags ook nog lekker gereden? Jammer dat Gwendolyn en ik de middag niet meer mee konden. Er komt vast nog wel een volgende keer, toch?!
Hé, wat leuk; wist je Boktnaam niet. Was super leuk ritje 's middags. De dames stelden mijn keuze voor de smalle paadjs met het nodige bochtenwerk bijzonder op prijs. Heel ander soort route dus dan 's ochtends. In juni zit de rit al vol maar ik ga nog wel meer ritten organiseren. Of....... als je gewoon een keertje samen of met een klein groepje wilt rijden dan plannen we wel wat. Trudy wil in ieder geval ook graag nog een keer.

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 09:25

Afgelopen zondag ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met de NVVR. Ik was met een vriendin mee naar Ermelo. En de demo's waren erg interessant. Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de vereniging. Ik twijfel alleen nog even of ik me aanmeld. Ik heb namelijk een paard van bijna 18, en in haar hele leven heeft ze nog maar 1 keer op de trailer gestaan, en dat was naar mij toe. Dat ging niet zo heel soepeltjes. Dat zal ik eerst moeten gaan oefenen. Daarnaast heb ik geen vervoer, dus ben ik van anderen afhankelijk. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar wie er allemaal in Friesland wonen (ik woon vlakbij Leeuwarden). En of er mogelijkheden zijn om met iemand mee te rijden. Wie weet haalt dat mij over de streep!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 09:36

NVVR middag was erg rustig, maar het was wel leuk om wat leden te leren kennen. Iig weer erg gezellig links en rechts gekletst, info ingewonnen en leuke demo's gezien. Toppie dus :D

haukieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:03

Wij hebben ons inmiddels opgegeven voor de veluwe trektocht. Heb er reuze zin in!!! Zag zaterdag een handig pop-up tentje te koop en heb die ook maar meteen gekocht samen met een zelfvullend luchtbed. Nu nog 2 maanden wachten, zucht.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:19

odolphie schreef:
Afgelopen zondag ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met de NVVR. Ik was met een vriendin mee naar Ermelo. En de demo's waren erg interessant. Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de vereniging. Ik twijfel alleen nog even of ik me aanmeld. Ik heb namelijk een paard van bijna 18, en in haar hele leven heeft ze nog maar 1 keer op de trailer gestaan, en dat was naar mij toe. Dat ging niet zo heel soepeltjes. Dat zal ik eerst moeten gaan oefenen. Daarnaast heb ik geen vervoer, dus ben ik van anderen afhankelijk. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar wie er allemaal in Friesland wonen (ik woon vlakbij Leeuwarden). En of er mogelijkheden zijn om met iemand mee te rijden. Wie weet haalt dat mij over de streep!

Daar wemelt het nog net niet van de leden, maar er wonen er behoorlijk wat in die omgeving en daar zijn er vast bij die je een lift willen bieden als je dat vraagt.
Traileren is een kwestie van doen, doen, doen en nog eens doen. Hoe vaker je het doet, hoe gemakkelijker het gaat. rustig aan beginnen en dan steeds wat meer.
Er zijn wat ideeën geopperd op het paasweekend om eens een trailerweekend te organiseren. Gewoon alles rondom een trailer; rijden, laden, papieren, en alles wat er verder nog bijhoort.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:24

odolphie schreef:

Ik heb ook geen vervoer ;)

Ik ben destijds lid geworden om wat andere mensen te leren kennen. Ik ging wel naar hinnikdagen, aktiviteiten waar je zonder paard heen kon.
Nu organiseer ik zelf ritten :D En ken veel mensen. Ben eigenlijk ook bij best veel leden al een thuis geweest, voor een overnachting tijdens trektocht, of op stal oid. ;)

Ik vind het fijn om te lezen dat de demoos interessant/leuk waren! *D

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:08

Wanneer het een kwestie is van doen doen doen... is het ook handig om zelf een trailer + auto voor handen te hebben. En dat heb ik niet. Dus dat is lastig. Wel krijg ik les van iemand die ook trailerladen traint. Dus daar heb ik al een afspraak over gemaakt. Fijn zou zijn als ik met iemand mee kan rijden een keer naar een buitenrit, vanuit Friesland.

mental11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:55

Yep, dat herken ik!
Het is ook best lastig sparen als je paarden hebt ;-)
Ik spaar nog voor m'n B.
Als ik die heb, zal ik af en toe zo'n B-rijbewijs vrachtwagentje huren voor weekenden enzo.
Mijn voornemen is dat ik altijd zoveel mogelijk lifters zal meenemen, paard en mens!

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:35

Helaas woon je niet in de buurt van Leeuwarden...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:30

Wat is eigenlijk jullie ervaring met georganiseerde ritten... is er meestal meer animo op een zaterdag of op een zondag? Of maakt het geen verschil?

Ik zag op de NVVR-agenda dat er ritten gepland staan in de Loonse- en Drunense duinen. Dat is wel wat voor mij om nader kennis te maken met de NVVR.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:17

odolphie schreef:
Wanneer het een kwestie is van doen doen doen... is het ook handig om zelf een trailer + auto voor handen te hebben. En dat heb ik niet. Dus dat is lastig. Wel krijg ik les van iemand die ook trailerladen traint. Dus daar heb ik al een afspraak over gemaakt. Fijn zou zijn als ik met iemand mee kan rijden een keer naar een buitenrit, vanuit Friesland.

Als je zelf ritten organiseert komt iedereen naar joú toe!! :)*