Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
imker schreef:Toch eigenlijk wel stom, want ze zijn er dus wél in halve maten, als ik jullie hoor. Bij van Arendonk verkochten ze alleen maar hele maten. Erg vreemd.
Nu zat 38 gelukkig meteen goed, maar anders had ik een probleem gehad.
_Lauwtje_ schreef:de maat staat op de laars zelf dus dan zou dubarry er al een verkeerd labeltje ingenaaid hebben.
Maar het is maar net hoe ze het hebben uitgesneden, de laarzen die mn moeder gepast heeft waren ook verschillend, de ene paste wel en de andere kwam ze niet eens in.

Zitten echt gave tussen!
)
was de zwarte er niet meer in mn maat. Nu ik de walnuts heb, vind ik deze ook veel mooier, ben blij dat ik niet de zwarte heb genomen.
Ik ben er iig helemaal blij mee en ze lopen idd heerlijk! zorro schreef:Ik heb ze vandaag voor het eerst gepoetst, want ik gebruik ze toch best veel en wil ze wel netjes houden. Ik heb ze voor het gebruik natuurlijk, maar ga ze goed onderhouden. Heb het leer ingevet (schrok me rot, het werd heeel donkerbruin, trok gelukkig snel weg) en de hele laars ingespoten met een of ander spul voor leer en suede om het te verzorgen en waterdicht te maken en vuilafstotend. Ben benieuwd