Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Phoeboe schreef:Leuk topic!! Ik moet eerlijk bekennen nog maar sinds kort bekend te zijn met de winkel. Wat heb ik gemist![]()
Heeft iemand van jullie ervaring met de rij-jas Leela van STEEDS? Hoe valt deze qua maat?
Texas02 schreef:Heeft iemand de High Waist rijbroek Marleen? Is dit een beetje een stevige stof? En ook wat dikker? Of weer van dat dunne rijbroek / legging stof die zo koud is en kwetsbaarder is / sneller stuk is? Ik zie dat hij waterafstotend is, dat is de broek die ik nu heb ook (model Noemi), dat zijn mooie stevige broeken, maar helaas zijn die er niet meer in mijn maat. Maar daarom dacht ik dat deze misschien ook van steviger materiaal is? Ik had laatst namelijk 3 rijleggings gekocht (model Nathalie), maar die zijn alle 3 al stuk. Alle 3 op verschillende plekken. Dus in plaats van zelf proberen te naaien gaat er een mailtje naar de klantenservice in de hoop dat ze terug mogen en ik een tegoedbon krijg.
Vind het wel jammer trouwens, dat er zo weinig fatsoenlijke rijbroeken met kunstlederen zitvlak te vinden zijn.
Ik had QHP nog gemaild vanwege de bareback pad. Zij zeggen dat ik er wel met siliconen zitvlak mee zou moeten kunnen rijden als het maar niet van dat vreselijke plakspul is. Hoe zijn de siliconen van Kramer, vallen die mee? En dan met name de Softshell rijbroek Ariana die mij hier eerder is aangeraden? Dat lijkt me namelijk ook wel een fijne.
Siamsmeesje schreef:Ik draag zomer en winter deze rijbroek, zijn ook fijn en bijna ouderwets dik, heb er inmiddels meerdere. Wel met plak, maar ik vind de hoeveelheid plak erg meevallen. Ik hou me ook bepaald niet aan het wasvoorschrift. Ik was het gewoon op 30 graden en met wasverzachter. Dat zou ten koste gaan van de plak, maar ik hou precies genoeg over.
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijbroeken/high-waist-grip-rijbroek-Juliane?depvar_index=%3c810611%3e%3c810611..34..ZB%3e
Dahlia85 schreef:Ik heb een aantal nieuwe broeken gezocht/gekocht op basis van de samenstelling van mijn fijnste felix buhler broek. Dus met de zoekbalk op de site. Werkt top
Texas02 schreef:Siamsmeesje schreef:Ik draag zomer en winter deze rijbroek, zijn ook fijn en bijna ouderwets dik, heb er inmiddels meerdere. Wel met plak, maar ik vind de hoeveelheid plak erg meevallen. Ik hou me ook bepaald niet aan het wasvoorschrift. Ik was het gewoon op 30 graden en met wasverzachter. Dat zou ten koste gaan van de plak, maar ik hou precies genoeg over.
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijbroeken/high-waist-grip-rijbroek-Juliane?depvar_index=%3c810611%3e%3c810611..34..ZB%3e
Dit vind ik wel een mooie broek, mooie kleurtjes ook. Maar is hij niet heel dun en koud met dit materiaal? Dit lijkt qua samenstelling op hoe die leggings zijn, en die zijn nu al koud aan. Plus dus direct stuk, maar dat kan dan misschien puur aan het type legging liggen, geen idee. Goede tip van de wasverzachter!Dahlia85 schreef:Ik heb een aantal nieuwe broeken gezocht/gekocht op basis van de samenstelling van mijn fijnste felix buhler broek. Dus met de zoekbalk op de site. Werkt top
Dat heb ik zonder zoekfunctie gedaan, bedankt voor de tip voor volgende keer want dat lijkt me minder tijd te kostenIk had nu heel veel tabjes open op de laptop
Zo kwam ik ook bij de Danielle, die moet wel veel op de Noemi lijken qua materiaal.