[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:16

Kan ik begrijpen is zoveel fijner dan allemaal van die losse riemen achter de oren!

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:19

Ja vind dat zo'n onzin, merkte echt dat Perry dat niet fijn vond..
Vind het ook helemaal niet lelijk ofzo, die gespen langs zn hoofd. Z'n hoofd is daar grof genoeg voor :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:27

Klopt die van mij vind het ook niet fijn hoor heb ooit zo'n kieffer gehad met gespen los achter de oren maar liep die vreselijk op.. op de HB turijn loopt die nog wel maar moet wel iets onder doen. dus gebruik die ook eigenlijk al nooit meer haha.

Perry kan het inderdaad wel hebben haha. als Peri op S&T gaat ALS dan ga ik ook voor anatomisch kopstuk maar dan wel blinde sluitingen want die kan niet teveel gespen langs zn kleine smurfen hoofdje hebben :P

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 13:52

Ik ben opzoek naar een nieuwe wedstrijdset, Ik hoop dat er hier wat mensen zijn met goede ideeen?

Ik heb een zwart paard, zwart tuig, en op dit moment een grijs jasje met zwarte laarzen/cap. Geen lelijke set, maar ben toe aan iets nieuws!

Ik zou graag iets aparts willen, het liefst nog iets unieks!

Zelf zat ik te denken aan een misschien een donkerpaars rijjasje, wat denken jullie?
Er gaat binnenkort een nieuwe cap aangeschaft worden, waarschijnlijk een charles owen, en nieuwe laarzen staan ook nog op het lijstje. Dus wat dat betreft hoef ik kwa jasje geen rekening te houden met een kleur.

Waar ik bij de meeste jasjes op afhaak is de prijs, 400/500 euro vind ik echt veelste veel! Hebben jullie ervaring met betaalbare merken, of misschien het laten maken van een jasje door een niet ruitersportzaak? (bijv. een gewone naaister/coupeuse)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:50

xxNANDOxx schreef:
Ik ben opzoek naar een nieuwe wedstrijdset, Ik hoop dat er hier wat mensen zijn met goede ideeen?

Ik heb een zwart paard, zwart tuig, en op dit moment een grijs jasje met zwarte laarzen/cap. Geen lelijke set, maar ben toe aan iets nieuws!

Zelf zat ik te denken aan een misschien een donkerpaars rijjasje, wat denken jullie?
Er gaat binnenkort een nieuwe cap aangeschaft worden, waarschijnlijk een charles owen, en nieuwe laarzen staan ook nog op het lijstje. Dus wat dat betreft hoef ik kwa jasje geen rekening te houden met een kleur.

Waar ik bij de meeste jasjes op afhaak is de prijs, 400/500 euro vind ik echt veelste veel! Hebben jullie ervaring met betaalbare merken, of misschien het laten maken van een jasje door een niet ruitersportzaak? (bijv. een gewone naaister/coupeuse)

Ik krijg ook een paars jasje! Wordt echt heel gaaf denk ik.
Dus ik zeg sowieso: doen! :D
Die van mij is 299,95.

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:59

Oke leuk! :)
Van welk merk? Of laat je hem speciaal maken? Want ik ben tot nu toe nog geen merk tegen gekomen die ze standaart in de collectie heeft.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:03

LotusRomeo. :-)
Het paarse jasje staat alleen niet op de (Nederlandse) site, maar hij ziet er zo uit.
Als je meer info wil, stuur maar even een pb.

daantjesjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:22

hallo alllemaal, ik kom mij ook melden.. ben druk bezig mijn outfit weer op paard af te stemmen :D
Ben nu zover Afbeelding
Afbeelding
Deze hoofdstel bruin onderlegd: http://www.divoza.com/collectie/paard/h ... dstel.html

Dit dekje nog:
Afbeelding

Komt nog misschien donker bruine laarzen bij.
Afbeelding

Paard staat in mijn profiel. Nu nog ff doortrainen dat we op wedstrijd kunnen :o :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:23

Ziet er goed uit!
Ik start straks 'gewoon' met zwarte laklaarzen (met een paar zilveren blingies bovenaan), witte rijbroek, paars jasje, witte blouse met paarse details, zwarte cap met zilver (die van HH). Wel/geen plastron ben ik nog over aan het dubben. :P

daantjesjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:33

Oww dat vind ik ook mooi. Jasje heb ik vorig jaar gekocht toen reed ik nog paarden voor andere dus wist ik niet wat voor kleur ik onder mijn bibs kreeg. Vandaar neutrale kleur. En ik had nog een grijs Pikeur jasje (wat ik nu te koop heb) Maar nu met de vos, wil ik graag Room/bruin/zwart combineren. Misschien dat er later nog een leuke kleur jasje bij komt om ze lekker af te wisselen. Maar eerst meer weer even sparen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 16:39

xxNANDOxx schreef:

Iemand hier op bokt heeft een paars jasje te koop voor 80/90 euro geloof ik. Anders even zoeken op mp.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:53

JWildstar schreef:
Zag een aantal pagina's terug een jasje van Deserata voorbij komen! Ik heb er sinds kort ook 1 in mijn bezit :D.

Voor sommige kan dit shocking zijn :=

[ Afbeelding ]

Jemig! Echt heel gaaf <3

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:48

Wauw die knalroze deserata, die wil ik ook wel! matchen die ritsjes nu zo mooi bij jou cap of komt dat door het licht?

Ik heb mijn jasje binnen, alleen hij is voor mij echt te groot in de taille vooral :(, ik ga er morgen wel mee rijden, heb nu klein steekje gezet aan beide kanten, je ziet het wel, maar ach ik moet toch wat!
Dus zal even een foto's plaatsen, en als iemand nog op zoek is naar een lichtgrijs jasje, stuurt maar even een berichtje!

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:11

JWildstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:18

Mijn rijbroek is idd een Animo!

@Sharona95 ja matched inderdaad, zelf samengesteld :D

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 09:36

Mooie samshield!
Is dat met een blauw randje?
Zo heb ik er een besteld, maar ik ben benieuwd hoe het er in het echt gaat uitzien :P

BeautyLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 09:50

Ik rij nu met een Spook jasje, zwart met wit. Op junioren wedstrijden met mn slip jas van kentucky.
Verder heb ik een Charles Owen cap in het zwart en De Niro laarzen.

Afbeelding
Afbeelding

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 13:53

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:36

Ik vind het geschikt als wedstrijdjasje hoor, zelfde soort model. Denk dat het prima kan!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:07

Ik heb vanmiddag een Jeamo rijjasje besteld :D! Nu nog 4-6 weken wachten.

Het word een donkerblauwe met krijtstreep. Grijze satijnen zakjes en kraag met op de kraag een swarovski randje en bij de zakjes een zilveren piping en met bling knopen!

Chica_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:37

Voor alle mensen die opzoek zijn naar een mooi wedstrijd jasje. Dressure uit Enschede maakt hele mooie!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:59

@daantjesjoy welke broek is dat bij je set?? is een beetje off white of niet? mooi!!! Ik heb alleen net een nieuwe witte pikeur gekocht :-(

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:07

Weet iemand waar ik een niet al te dure wit grijze concoursrijbroek kan kopen?

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:38

Chica_x schreef:
Voor alle mensen die opzoek zijn naar een mooi wedstrijd jasje. Dressure uit Enschede maakt hele mooie!

Nog 5 kilo afvallen en dan ga ik daar een jasje laten maken *\o/*

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:40

98xsophiex98 schreef:
Weet iemand waar ik een niet al te dure wit grijze concoursrijbroek kan kopen?

volgens mij heb ik die eens voorbij zien komen bij dokihorse.com