Ja behoorlijk ze zouden de week naar kerst binnen komen maar helaas. Nu zouden ze maandag binnen komen maar weer helaas. Dus nu weer wachten tot dinsdag. Jammer want had ze graag op concour aangedaan
Ik heb donderdag nieuwe besteld en tegen mij werd 8 tot 10 weken gezegd. Maar dat zeiden ze bij mijn vorige laarzen ook.. Heb toen ook veel langer moeten wachten.
Ik wacht ook alweer een tijd, ik heb ze eind oktober besteld. Hoop dat ze snel binnen zijn.
ImLucky
Geplaatst: 12-01-16 18:20
wacht nu 2 maanden, maar werd zojuist gebeld met de mededeling dat er wat fout is gegaan met mn bestelling, de rits zit achter inplaats van schuin voor, ze moeten terug naar italie al had ik dan weer wel zo'n zoompje op de neus lopen, en daar had ik me toch op bedacht, geluk bij ongeluk?
Ik heb vandaag de niro's besteld bij van rijs en ze zeiden tegen mij 6 tot 8 weken. Het is een standaard maat die zij helaas niet hadden. MA S 37.. moet ik nou toch uit gaan van langer dan 8 weken?
Drico
Geplaatst: 12-01-16 22:07
kellaxy schreef:
Hoi!
Ik heb vandaag de niro's besteld bij van rijs en ze zeiden tegen mij 6 tot 8 weken. Het is een standaard maat die zij helaas niet hadden. MA S 37.. moet ik nou toch uit gaan van langer dan 8 weken?
Ga daar inderdaad maar gewoon vanuit! Zo snel zijn ze niet in Italië
15carlijn15
Geplaatst: 13-01-16 17:37
Seven schreef:
Mijn laarzen zijn er nog niet moet weer een werk wachten pfff