Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amyz schreef:Weet iemand of er dekjes van andere merken zijn die qua kleur vergelijkbaar zijn met de champagne van kramer? Wil mijn dressuur set graag afmaken maar nu heeft kramer geen dekjes meer in die kleur![]()
Heb de champagne legging/broek, dus mooist is denk ik een dekje in dezelfde kleur...
[ Afbeelding ]
amyz schreef:Weet iemand of er dekjes van andere merken zijn die qua kleur vergelijkbaar zijn met de champagne van kramer? Wil mijn dressuur set graag afmaken maar nu heeft kramer geen dekjes meer in die kleur![]()
Heb de champagne legging/broek, dus mooist is denk ik een dekje in dezelfde kleur...
[ Afbeelding ]
maar hij lijkt me zo lekker warm.
Texas02 schreef:Heeft iemand hier het vest Norway Spirit? Is deze echt heel lekker warm? Warmer dan een gewone fleece jas? En zit hij lekker? Ik twijfel of ik hem zal kopen, want aan kleding geen gebrek hier, dus echt nodig is hij niet en echt in de kast passen doet hij ook niet meermaar hij lijkt me zo lekker warm.
[ Afbeelding ]
amy495 schreef:Texas02 schreef:Heeft iemand hier het vest Norway Spirit? Is deze echt heel lekker warm? Warmer dan een gewone fleece jas? En zit hij lekker? Ik twijfel of ik hem zal kopen, want aan kleding geen gebrek hier, dus echt nodig is hij niet en echt in de kast passen doet hij ook niet meermaar hij lijkt me zo lekker warm.
[ Afbeelding ]
Ik heb deze. Vind hem erg fijn! Draag hem wel vaak zonder iets eronder, anders vind ik het zelf veel te warm hahaha
Kirsha schreef:Is er toevallig ook iemand die dit bit heeft en weet hoe de maten uitvallen?
https://www.kramer.nl/Themas/Western-ri ... le-Dee-Bit
Ik heb momenteel de Sprenger-variant te leen van iemand, dat is een maat 12,5, maar is tussen de ringen gemeten 13 cm, wat mooi past.
Nu is dit de budgetversie en je zult net zien dat ik 12,5 bestel en deze dan weer kleiner uitvalt. Ik kan de 13,5 bestellen maar als hij groter uitvalt heb ik dat weer

? Ben op zoek naar een kort model ( geen slaapzak
)
Het vest was ik "nodig"
Zou een gewone regenbroek ook volstaan? Die zijn een stuk goedkoper. Of zou dat zo stuk zijn?