Kramer Paardensport Fans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 11:37

Equestrian Stockholm heeft een champagnes en modern champagne, en Equito heeft een champagne plum (paars randje), die is ook heel chique maar gewn idee of je dat zoekt. Modern Champagne van Equestrian Stockholm is ook heel chique!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 07:39

amyz schreef:
Weet iemand of er dekjes van andere merken zijn die qua kleur vergelijkbaar zijn met de champagne van kramer? Wil mijn dressuur set graag afmaken maar nu heeft kramer geen dekjes meer in die kleur -O-

Heb de champagne legging/broek, dus mooist is denk ik een dekje in dezelfde kleur...

[ Afbeelding ]

En catago? zij hebben ook een beige/champagne. Maar wellicht te donker?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 08:40

Dank voor het meedenken _/-\o_
Kentucky lijkt het meest in de buurt te komen, maar verschilt ook weer per foto :\
De ES is mooi, maar komt qua kleur meer bij mn jasje dan bij de broek. Op zich ook matchy matchy, maar ik twijfel of het niet wat heftig wordt tussen mn cognac zadel en roodbruine paard, voor mijn gevoel zijn die lichte tinten wat rustiger?

Het is zo lastig met dat rot champagne, ieder merk heeft m nét weer anders qua kleur :')

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 11:12

Mochten er meer tegenaan lopen; de kleur 'warm Grey beige' van Montar is in ieder geval een nagenoeg perfecte match _/-\o_

Ben uiteindelijk voor een andere kleur gegaan die daarnaast ook mooi bij mn jasje paste. Maar de montar is iig dezelfde kleur champagne! Was bij EJ met broek en al, die hebben natuurlijk ook heel veel niet, dus er zullen er vast nog meer zijn.

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 12:36

amyz schreef:
Weet iemand of er dekjes van andere merken zijn die qua kleur vergelijkbaar zijn met de champagne van kramer? Wil mijn dressuur set graag afmaken maar nu heeft kramer geen dekjes meer in die kleur -O-

Heb de champagne legging/broek, dus mooist is denk ik een dekje in dezelfde kleur...

[ Afbeelding ]

Even offtopique. Maar wat rij jij mooi <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 06:27

Heeft iemand hier het vest Norway Spirit? Is deze echt heel lekker warm? Warmer dan een gewone fleece jas? En zit hij lekker? Ik twijfel of ik hem zal kopen, want aan kleding geen gebrek hier, dus echt nodig is hij niet en echt in de kast passen doet hij ook niet meer _O- maar hij lijkt me zo lekker warm.

Afbeelding

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 07:53

Bedankt voor de tip, deze wil ik nu ook _O-

amy495

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 08:00

Texas02 schreef:
Heeft iemand hier het vest Norway Spirit? Is deze echt heel lekker warm? Warmer dan een gewone fleece jas? En zit hij lekker? Ik twijfel of ik hem zal kopen, want aan kleding geen gebrek hier, dus echt nodig is hij niet en echt in de kast passen doet hij ook niet meer _O- maar hij lijkt me zo lekker warm.

[ Afbeelding ]

Ik heb deze. Vind hem erg fijn! Draag hem wel vaak zonder iets eronder, anders vind ik het zelf veel te warm hahaha

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 10:28

Is er toevallig ook iemand die dit bit heeft en weet hoe de maten uitvallen?
https://www.kramer.nl/Themas/Western-ri ... le-Dee-Bit

Ik heb momenteel de Sprenger-variant te leen van iemand, dat is een maat 12,5, maar is tussen de ringen gemeten 13 cm, wat mooi past.
Nu is dit de budgetversie en je zult net zien dat ik 12,5 bestel en deze dan weer kleiner uitvalt. Ik kan de 13,5 bestellen maar als hij groter uitvalt heb ik dat weer :+

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 11:02

amy495 schreef:
Texas02 schreef:

[ Afbeelding ]

Ik heb deze. Vind hem erg fijn! Draag hem wel vaak zonder iets eronder, anders vind ik het zelf veel te warm hahaha

Blij te horen, ik had hem ook op mijn lijstje staan, maar na een misser met een ander vest van Fengur durfde ik het even niet aan. Dan toch nog op m'n lijstje zetten denk ik :o

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 12:02

Die Norway Spirit is écht heel warm! En dat zeg ik als mega koukleum :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 13:35

Dan toch maar over denken om te bestellen, ik ben ook een mega koukleum _O-

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 13:53

Kirsha schreef:
Is er toevallig ook iemand die dit bit heeft en weet hoe de maten uitvallen?
https://www.kramer.nl/Themas/Western-ri ... le-Dee-Bit

Ik heb momenteel de Sprenger-variant te leen van iemand, dat is een maat 12,5, maar is tussen de ringen gemeten 13 cm, wat mooi past.
Nu is dit de budgetversie en je zult net zien dat ik 12,5 bestel en deze dan weer kleiner uitvalt. Ik kan de 13,5 bestellen maar als hij groter uitvalt heb ik dat weer :+

Ik rij mijn quarterhorse op de 13,5. Ik had een bit zoals de jouwe gemeten, en heb liever de iets ruimere ruimte ivm de lippen die niet in de beweegbare buitenkant moeten komen

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 15:00

Ok bedankt! Qua maatvoering klopt de jouwe wel precies met wat was opgegeven dus?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 19:02

De 10% korting op hele assortiment is ingegaan t/m maandag :j

Ik heb een jas en bodywarmer in mandje zitten. Wel fijn om de herfst/winter garderode weer wat aan te vullen met dit weer.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 05:03

Hebben jullie een tip voor een winterjas waarmee je wel kan rijden :brr: ? Ben op zoek naar een kort model ( geen slaapzak _/-\o_ )

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 05:38

Ik heb de winterjas van Ranch X om mee te rijden.
Kort model. Heerlijk warm.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 06:51

Ik heb de winterjas Leila voor net. Maar voor rijden zou deze ook prima kunnen hoor, hele fijne jas!

Ik heb het vest besteld, samen met nog een paar andere dingen die ik nodig was *\o/*

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 08:37

Die je nodig had of die je "nodig" had? <<)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 11:22

De andere dingen was ik echt nodig :D Het vest was ik "nodig" _O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 20:02

Mijn bestelling is al binnen! Wat een fijn en warm vest is dat zeg! Heel blij mee! Wel een klein probleempje, nu wil ik de groene ook _O-

Weet iemand hoe de Felix Bühler regenbroek is? Goede kwaliteit? Hoe valt hij qua maat? En zit dat niet vervelend op paard, regenbroek over je gewone rijbroek? De keuze is namelijk een beetje zo: of een regenbroek vinden, of nat laten regenen, want onze binnenbak is naar mijn mening niet voor meer geschikt dan stappen.

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... ch-zitvlak

Afbeelding

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 20:03

Je kunt ook kijken naar een rijrok Texas. Dat vind ik zelf véél fijner dan een broek!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 20:09

Dat lijkt mij dus juist helemaal niet fijn, een lange jas werd ik ook gek in :+ Zou een gewone regenbroek ook volstaan? Die zijn een stuk goedkoper. Of zou dat zo stuk zijn?

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 20:10

Of van die rain legs?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 20:11