Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Thirza schreef:Ik kom even binnen vallen met n vraag, ik kwam laarzen tegen van de Niro mt 39 XL, wie weet wat de kuit en hoogte maat is van XL?
Pikeur schreef:Ik heb gisteren ook deniros besteld wilde eigenlijk graag polos maar dat model paste mij niet goed helaas, dus heb nu normale zwarte met verharde buitenkant, extra dressuurboog en het bovenste randje naturelkleurig. En nu maar wachten. Zal wel lang duren met kerst en oud en nieuw ertussen
15carlijn15 schreef:Pikeur schreef:Ik heb gisteren ook deniros besteld wilde eigenlijk graag polos maar dat model paste mij niet goed helaas, dus heb nu normale zwarte met verharde buitenkant, extra dressuurboog en het bovenste randje naturelkleurig. En nu maar wachten. Zal wel lang duren met kerst en oud en nieuw ertussen
Ik heb dezelde besteld denk ikmaar ik met een greta rondine.
Stral schreef:Ik heb héééél lang getwijfeld om ook zo'n top te nemenUiteindelijk toch niet gedaan.
Als ik het goed heb, is het donderdag 10 weken geleden, CoberlinaBen benieuwd aan het worden!
Alleen jammer dat het er naar uit ziet dat ik een jaar geen wedstrijd ga rijden en ze niet ga kunnen dragenMaar goed, details