Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovey_ou schreef:Dan heb je geluk gehad want het mag officieel nietJe broek moet wit creme of geel zijn of in ieder geval in de buurt van die kleuren. Een grijs zitvlak zou dus niet mogen. Is natuurlijk wat je er zelf mee doet en denk ook niet dat de meeste juryleden er op letten maar mocht er een keer wat over gezegt worden op bijv. de kringkampioenschappen ben je wel de pineut
Damelza schreef:Nu we het over de paard en sport hebben. Hebben jullie ook dat wedstrijdsetje gezien in dat foldertje van eurostar. Dat olympia softshell jasje met die blauwe lakkers. Geweldig!
http://www.euro-star.de/brochure/2013-spring-summer/
pagina 10
_Marinke_ schreef:Sponsorpakket? Zegge kan je mij niet sponsoren?
Hahaha, maar ben benieuwd Shanna! Word vast héél gaaf!
*Plastron mee bezig overigens!*
Annash schreef:_Marinke_ schreef:Sponsorpakket? Zegge kan je mij niet sponsoren?
Hahaha, maar ben benieuwd Shanna! Word vast héél gaaf!
*Plastron mee bezig overigens!*
Hehe, dat vraagt iedereen...![]()
Ik denk inderdaad dat het heel gaaf wordt. Maar het is allemaal nog niet rond, dus kan er helaas nog niet zo veel over zeggen.
Ik hoor 't wel van de plastrons. Heeft geen haast.
Annash schreef:lovey_ou schreef:Dan heb je geluk gehad want het mag officieel nietJe broek moet wit creme of geel zijn of in ieder geval in de buurt van die kleuren. Een grijs zitvlak zou dus niet mogen. Is natuurlijk wat je er zelf mee doet en denk ook niet dat de meeste juryleden er op letten maar mocht er een keer wat over gezegt worden op bijv. de kringkampioenschappen ben je wel de pineut
Klopt als een bus.
Ik was vorige week nog aan het jureren en kwam iemand tegen met een 'gewoon' jasje. Nu vind ik dat geen probleem, ware het niet dat een jasje je zitvlak gedeeltelijk of helemaal moet bedekken. Dat jasje deed dat niet... Ik heb haar laten rijden, maar haar wel op de reglementen gewezen.
Damelza schreef:Nu we het over de paard en sport hebben. Hebben jullie ook dat wedstrijdsetje gezien in dat foldertje van eurostar. Dat olympia softshell jasje met die blauwe lakkers. Geweldig!
http://www.euro-star.de/brochure/2013-spring-summer/
pagina 10