Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-25 12:01

Ik heb mijn spullen niet op stal staan omdat er geen ruimte is (particulier) dus ik gebruik hem om mijn rijlaarzen, cap, bontje, singel in te vervoeren.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-25 12:50

Ik heb er inmiddels 4 :Y)

Nu nog geen functie ervoor, maar we gaan eind van het jaar weekendje weg met hele gezin, en nemen dit keer zelf handdoeken mee omdat die pakketen zo duur zijn. Waarschijnlijk gebruiken we ze daarvoor :evaw:

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-25 17:50

Als extra hooizak gebruiken is wel een idee! :)*

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 21:25

Hier gebruiken we ze als mijn dochter op wedstrijd gaat voor laarzen hoofdstel zweep borstels enz

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 21:27

Heeft Kramer eigenlijk ook wel eens nieuwe collecties? Ik volg ze nu al iets van 2 jaar maar heb nog niet vaak iets nieuws ontdekt :+ En dan bedoel ik vooral western collecties.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 22:21

Western weet ik niet, daar let ik eigenlijk niet zo op. Maar Engels komt 2x per jaar een nieuwe collectie van. Op de startpagina staat wel iets van "de nieuwe western collectie".

Heeft iemand deze al, of gezien in de winkel? Is hij zo licht als op de foto of meer zoals alle andere producten in de kleur Mahonie? En zit de glitter in de stof of erop?

Afbeelding

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 23:15

Volgende week ga ik naar Duitsland en wil eigenlijk langs kramer, is er nog echt verschil tussen de winkels en zoja welke is het beste?

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 09:42

Ik ben op zoek naar een fijne tussenjas, maar ik vind het vanaf een plaatje zo lastig te beoordelen hoe dik hij is. Heeft iemand ervaring met deze en kan me vertellen hoe warm hij is?

Lara II
https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... .XS..GT%3e

Andere suggesties zijn ook welkom

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 10:41

Dat is een fijne jas
Buitenkant softshell, binnen zit dat bont spul wat je ook in de capuchon ziet

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 11:18

Ja die heb ik ook! Hele fijne jas, heb er de hele winter mee gelopen. Ook toen het koud was en nooit iets extra's er onder gehad. Nooit koud gehad.

Is alleen niet waterdicht.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 13:34

girlyggirl schreef:
Volgende week ga ik naar Duitsland en wil eigenlijk langs kramer, is er nog echt verschil tussen de winkels en zoja welke is het beste?

Niemand??

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 13:41

Wat ik begreep zijn ze vergelijkbaar.

Laatst in/bij Aken geweest, leuke winkel, alles hangt er

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 13:47

Ben maar in 1tje geweest, dus kan niks vergelijken

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 16:44

Ik ben er bij best een aantal geweest en ze zijn redelijk vergelijkbaar. Alleen die in Schermbeck vind ik wat minder. Die lijkt kleiner en heeft voor mijn gevoel altijd minder op voorraad.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 17:02

Skessa_ schreef:
Ja die heb ik ook! Hele fijne jas, heb er de hele winter mee gelopen. Ook toen het koud was en nooit iets extra's er onder gehad. Nooit koud gehad.

Is alleen niet waterdicht.

Maar dan is hij dus wel echt warm als in echt een winterjas? Ik zoek echt een jas voor als je vest/zomerjas net te fris is. Ik had echt een heel fijn jasje maar die kan echt niet meer :=

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 17:14

Nee voor echt in de winter vind ik m niet warm genoeg

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 17:20

thanks, dan is het een goede kanshebber!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 17:51

Wat zouden jullie doen met het volgende? Vorig jaar, ik geloof november maar kan ook oktober geweest zijn, heb ik 3 rijbroeken gekocht bij Kramer. Een grijze, een zwarte en een blauwe. De grijze en de zwarte heb ik constant aan, de blauwe af en toe een keer. Die is dus weinig aan geweest in vergelijking met die andere 2. Maar uitgerekend de blauwe gaat stuk in het kruis. Hij is nog niet echt kapot, maar zo dat als je hem tegen het licht houdt, je de gaatjes ziet zitten. Op zo'n manier dat ik hem nu niet meer aan durf naar stal, die heeft niet lang meer tot er een scheur in zit. Die andere twee hebben dit niet. En die zijn echt om en om aan. Zouden jullie de klantenservice hierover mailen? Ik voel me dan zo'n zeur. En ik kan uiteraard niet bewijzen dat die broek weinig aan was. Maar aan de andere kant, hij is echt weinig aan geweest in vergelijking met die andere twee. Volgend mij geeft Kramer ook nog eens twee jaar garantie op al hun producten maar dat vind ik bij rijbroeken dan weer zowat, want ik leef in die dingen. Dus dat er een keer eentje stuk gaat is wel logisch, maar uitgerekend die, die niet vaak aan is :+

Oja, vergeten: het zijn alle 3 broeken van hetzelfde model.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 09:38

Heeft iemand het nieuwe winterboek al binnen? :o

ondanks dat ze zeggen dat als je ingeschreven staat het standaard ontvangt moet ik hem steeds opnieuwe aanvragen

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 09:42

Ja vrijdag al geloof ik

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 09:44

Ashleytjuhh schreef:
Heeft iemand het nieuwe winterboek al binnen? :o

ondanks dat ze zeggen dat als je ingeschreven staat het standaard ontvangt moet ik hem steeds opnieuwe aanvragen

Hier nog niets binnen, maar ik krijg hem normaal wel altijd gewoon. Anders even afwachten en een keer bellen om te kijken of alles goed staat in je account?

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 09:51

Texas02 schreef:
Wat zouden jullie doen met het volgende? Vorig jaar, ik geloof november maar kan ook oktober geweest zijn, heb ik 3 rijbroeken gekocht bij Kramer. Een grijze, een zwarte en een blauwe. De grijze en de zwarte heb ik constant aan, de blauwe af en toe een keer. Die is dus weinig aan geweest in vergelijking met die andere 2. Maar uitgerekend de blauwe gaat stuk in het kruis. Hij is nog niet echt kapot, maar zo dat als je hem tegen het licht houdt, je de gaatjes ziet zitten. Op zo'n manier dat ik hem nu niet meer aan durf naar stal, die heeft niet lang meer tot er een scheur in zit. Die andere twee hebben dit niet. En die zijn echt om en om aan. Zouden jullie de klantenservice hierover mailen? Ik voel me dan zo'n zeur. En ik kan uiteraard niet bewijzen dat die broek weinig aan was. Maar aan de andere kant, hij is echt weinig aan geweest in vergelijking met die andere twee. Volgend mij geeft Kramer ook nog eens twee jaar garantie op al hun producten maar dat vind ik bij rijbroeken dan weer zowat, want ik leef in die dingen. Dus dat er een keer eentje stuk gaat is wel logisch, maar uitgerekend die, die niet vaak aan is :+

Oja, vergeten: het zijn alle 3 broeken van hetzelfde model.

Ik zou gewoon een mail sturen met hetzelfde verhaal als je hier typt.
Niet geschoten is altijd mis.

Winterboek kwam hier zaterdag binnen, bij mijn vader afgelopen week al.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:46

Hier is het boek ook al binnen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 12:15

Ik had vrijdag het winter boek al binnen

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 12:25

Hier nog geen boek binnen