Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Skessa_ schreef:Ja die heb ik ook! Hele fijne jas, heb er de hele winter mee gelopen. Ook toen het koud was en nooit iets extra's er onder gehad. Nooit koud gehad.
Is alleen niet waterdicht.
Ashleytjuhh schreef:Heeft iemand het nieuwe winterboek al binnen?
ondanks dat ze zeggen dat als je ingeschreven staat het standaard ontvangt moet ik hem steeds opnieuwe aanvragen
Texas02 schreef:Wat zouden jullie doen met het volgende? Vorig jaar, ik geloof november maar kan ook oktober geweest zijn, heb ik 3 rijbroeken gekocht bij Kramer. Een grijze, een zwarte en een blauwe. De grijze en de zwarte heb ik constant aan, de blauwe af en toe een keer. Die is dus weinig aan geweest in vergelijking met die andere 2. Maar uitgerekend de blauwe gaat stuk in het kruis. Hij is nog niet echt kapot, maar zo dat als je hem tegen het licht houdt, je de gaatjes ziet zitten. Op zo'n manier dat ik hem nu niet meer aan durf naar stal, die heeft niet lang meer tot er een scheur in zit. Die andere twee hebben dit niet. En die zijn echt om en om aan. Zouden jullie de klantenservice hierover mailen? Ik voel me dan zo'n zeur. En ik kan uiteraard niet bewijzen dat die broek weinig aan was. Maar aan de andere kant, hij is echt weinig aan geweest in vergelijking met die andere twee. Volgend mij geeft Kramer ook nog eens twee jaar garantie op al hun producten maar dat vind ik bij rijbroeken dan weer zowat, want ik leef in die dingen. Dus dat er een keer eentje stuk gaat is wel logisch, maar uitgerekend die, die niet vaak aan is
Oja, vergeten: het zijn alle 3 broeken van hetzelfde model.