Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heb de bruine met veter en rits. Ben er erg tevreden over. Tot september reed ik er ongeveer elke dag mee. Nu studeer ik dus heb ik ze alleen in de weekenden nog aan. Dyon1997 schreef:Ik heb de plain (zonder veter) gekocht! Naja, heb ze nog niet, maar al wel gepast! Ze zaten goed:D alleen ik kwam erachter dat voor bij de neus het stukje van de zool aan de linkerkant veeeeel groter was dan aan de rechter kant:S Dus ging die vrouw ze bestellen. Ik heb dat petrie schoonmaak gedoe gekocht, is dit ook goed voor deze laarzen?
Denk dat ik maar met naald en draad ga repareren en hopen dat ze nog even mee de winter door kunnen. Wie weet neem ik van de zomer wel nieuwen. Garantie is nu ook verlopen, heb ze al een jaar...
Dus heel erg raar vind ik het niet. Met al die smerigheid in het elastiek vind ik het ook helemaal niet vreemd dat het garen gaar wordt...
. 

Wie weet hoe veel het kost om dat te laten maken?
cloudya schreef:Hmmm tijdens het rijden gaat aan een laars de rits open....(de drukker blijft gewoon dicht)
Hebben jullie daar ook last van/gehad?
Truukjes voor gevonden om die rits dicht te houden?