Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SANEX schreef:Met een hakje erbij kun je ze 1 cm verhogen, zakken doen ze rond de cm... dus 1+1 is 2cm. Kom je in jouw geval weer net op die 43 kuithoogte uit. Je kan het gokken, maar de kans bestaat dat je ze blijft voelen in je knieholte. Echt passen dus
Janine1990 schreef:Emma0705 schreef:Hebben jullie met of zonder veter?
Wat zijn de voor en nadelen van de mondoni met veter?
Heb je eerder ook al gevraagd....
Peuk schreef:SANEX schreef:Met een hakje erbij kun je ze 1 cm verhogen, zakken doen ze rond de cm... dus 1+1 is 2cm. Kom je in jouw geval weer net op die 43 kuithoogte uit. Je kan het gokken, maar de kans bestaat dat je ze blijft voelen in je knieholte. Echt passen dus
Ja ik had ergens gelezen dat ze wel zo´n 2 cm inzakken, dus dat kan wel dan.
Is het makkelijk retourneren naar Divoza? Iemand?
Janine1990 schreef:germie schreef:voor dat geld mogen die nieuwe modellen beslist niet inzakken bij je sporen. Als de kwaliteit dus hetzelfde is als die goedkopere laarzen van rond de 100 euro, dan is er iets niet goed.
Verder verwacht ik voor 180 euro dat de binnenkant ook met echt leder gevoerd is. Omdat je bij een huismerk niet voor het merk hoeft te betalen vind ik dat de kwaliteit gelijk mag zijn aan de Petrie Perfect. En dat zijn goede laarzen.
Ik vind ze wel mooi hoor zo op de foto. Maar toch heb ik liever zwarte.
Nou de leren laarzen die niet inzakken moet ik nog vinden. Zelfs gewone vrije tijds laarzen zakken in.
Zal wel iets verkeerd doen...
germie schreef:Hier foto's van mijn laarzen, ingevet met laarzenwas (wat je erbij kreeg), maar nog niet opgepoetst. Gisteren ingevet, vandaag foto's gemaakt. Ik heb er normaal spanners in als ik ze wegzet.
Laarzen zijn ong. 20 keer gedragen.
Hier zie je de deuken zitten, ik draag wel vaak sporen, maar dat doe ik met andere laarzen ook. Maar deze deuken helemaal in en zakken helemaal scheef.
Zolen lijken wat grijs, maar dat is in werkelijkheid niet zo.
Los stiksel:
De binnenkant, je ziet ook de 'kras'. Dit is geen kras, maar een lijmstreep. Op de neus heb ik ook zulke strepen. Deze zijn ontstaan ndat ik in de regen gereden heb (wedstrijd).
En ter vergelijk een paar soortgelijke laarzen die ik in maart op Equitana gekocht heb, kalfsleer met lederen voering. Merk is mij zo onbekend (italiaans), zelfde prijsheb ik er voor betaald als de laarzen van Divoza.
Deze laarzen zijn vele malen meer gedragen en op dit moment niet schoongemaakt. Blijven ook zonder spanners staan:
Kleinester schreef:Zo zeg!
Ik zou niet zeggen dat ze al een jaar oud zijn!
Vind ze nog erg mooi op het stoffige na dan haha :p
MarloesRixt schreef:De mijne heb ik vrij veel aan, en zien er nog heel netjes uit!
Die van Germie zien er wel heel slecht uit! Is dat ook de Mondoni Field?
Heb je ze wel vaak gevet enzo?